Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

7 minutes ago, Ben Elfen said:

En tanke. 
istedet for å bruke store summer på midtspiss, burde vi ikke finslipe Pepe og Martinelli i denne rollen? Jeg tror det ville ha fungert godt. 
da mangler vi noen vinger bak ESR og Saka

 

Hva tenker folket?

Jeg tenker det hadde vært veldig spennende. Begge to må bli bedre med mann i rygg, men ellers tror jeg personlig at de begge kan fungere som midtspiss som både kan true bakrom, men også møte. Men som du sier, da trenger vi flere vinger. Gjerne spillere som både kan bekle flere posisjoner i tillegg til vingen. Nuno kan spille på begge sider av forsvaret og potensielt som ving på begge sider også?

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Simbad said:

Jeg tenker det hadde vært veldig spennende. Begge to må bli bedre med mann i rygg, men ellers tror jeg personlig at de begge kan fungere som midtspiss som både kan true bakrom, men også møte. Men som du sier, da trenger vi flere vinger. Gjerne spillere som både kan bekle flere posisjoner i tillegg til vingen. Nuno kan spille på begge sider av forsvaret og potensielt som ving på begge sider også?

Pepe er overraskende god på hodet. En egenskap han ikke får utnyttet nok. Martinelli vet jeg ikke, men begge disse er gode med mann i rygg?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ben Elfen said:

Pepe er overraskende god på hodet. En egenskap han ikke får utnyttet nok. Martinelli vet jeg ikke, men begge disse er gode med mann i rygg?

Jeg vil si de er ok med mann i rygg, men ikke like gode som Laca. Martinelli er litt som Jota, lav, men god til å bevege seg i riktig rom, god spenst og god på hodet på den måten.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi a poeng med Tottene med én kamp mer spilt. Men med bedre målforskjell. Vi er 1 poeng bak West Ham med to kamper mindre spilt og 2 poeng bak Manure med én kamp mindre spilt. Vi har +8 i målforskjell, Manure +6, West Ham +10 og Tottene +2. Bak der lurer Wolves, som er i form for tiden, med 2 poeng mindre enn oss(like mange kamper) og +3 i målforskjell. 

Det er jevnt, og alt kan fortsatt skje. Vi kan både ende opp på 8. plass, hvis vi ikke finner tilbake formen før nyttår, og vi kan til og med ende på 3. plass hvis vi skikkelig finner formen og Chelsea forsvinner helt(lite sannsynlig). 

Nå har vi en lang pause før vi spiller mot Wolves 10. februar borte. Forhåpentligvis har vi fått inn noen forsterkninger innen da og de vi har, som har slitt med skader og lignende, blir friske. 

Leser at det er planlagt en treningsleir i Dubai? 

Vi har Wolves B og H, Tottene B, Liverpool H, Manure H, West Ham B og Chelskij B av lagene på 8. plass og oppover. 

Tottene har Wolves H, West Ham H, City B, Manure B, Liverpool H og oss H.

United har City B, Tottene H, Liverpool B, oss B og Chelsea B. 

West Ham har Wolves H, Liverpool B, Tottene B, Chelsea B, oss H og City H. 

Wolves har oss H og B, Tottene B, West Ham B, City H, Chelsea B, Liverpool B. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Ramsey Özil Wilshere Cazorla Sokratis Luiz Kolasinac Mustafi , Welbeck Mkhitaryan Willian.

Arsenal har mottatt totalt £0 for alle disse spillerne til sammen, etter å ha kjøpt dem for til sammen £160m. Er hinsides dårlig logistikkhåndtering de siste 6-7 årene. 

- Det positive i denne galskapen er at vi fikk litt småpenger for Chambers i går. Det dekker lønna til vakmesteren på Colney de neste 10 årene.

De neste kjøpene skal være spillere fra 20-24 år. Et lønnstak på maks 1 mill i uka. Nå er det på tide å slutte å være naiv og dum. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Ramsey Özil Wilshere Cazorla Sokratis Luiz Kolasinac Mustafi , Welbeck Mkhitaryan Willian.

Arsenal har mottatt totalt £0 for alle disse spillerne til sammen, etter å ha kjøpt dem for til sammen £160m. Er hinsides dårlig logistikkhåndtering de siste 6-7 årene. 

- Det positive i denne galskapen er at vi fikk litt småpenger for Chambers i går. Det dekker lønna til vakmesteren på Colney de neste 10 årene.

De neste kjøpene skal være spillere fra 20-24 år. Et lønnstak på maks 1 mill i uka. Nå er det på tide å slutte å være naiv og dum. 

Ganske latterlig ja, kan ikke være mange andre klubber med like ræva salg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
5 hours ago, Gunners68 said:

Marc Overmars i Ajax har tidligere vært  en kandidat til ledelsen i vår klubb  , men har vel sørget for at det ikke kommer til å skje. Upassende meldinger til damer i klubben har nå straffet seg.

Ja han er muligens ferdig i fotballverden.. han har gjort enormt mye for Ajax de siste 10 årene. Gjort gode ansettelser i form av trenere og støtteapparat, hentet mange gode spillere og ikke minst solgt mange spillere for enorme summer. Tipper det er snakk om ganske mange drøye meldinger siden han faktisk må gå. Selvom han garantert hadde vært bra for Arsenal, kan man ikke ansette han per dags dato. Men folk glemmer kanskje om noen år. 

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, bergkampje said:

Ja han er muligens ferdig i fotballverden.. han har gjort enormt mye for Ajax de siste 10 årene. Gjort gode ansettelser i form av trenere og støtteapparat, hentet mange gode spillere og ikke minst solgt mange spillere for enorme summer. Tipper det er snakk om ganske mange drøye meldinger siden han faktisk må gå. Selvom han garantert hadde vært bra for Arsenal, kan man ikke ansette han per dags dato. Men folk glemmer kanskje om noen år. 

Mulig det kan roe seg i Holland om noen år. Men , det vil aldri roe seg i engelsk media eller engelske supportere hvis han ble ansatt hos oss. Det kommer ikke til å skje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...