Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

Just now, Ben Elfen said:

Vi har fått med oss skader hjem fra landskampene. 
Auba stod over siste kampen. Vet ikke status. 
balogun måtte av med skade etter 33 minutter. 
noen flere?

Så på Arseblog nå at Auba trener som normalt - så det er ikke skade der

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
9 minutes ago, Tony said:

Blir spennende å se hvordan sesongen blir. Kan hende covid avgjør plassering på tabellen. Nå har tottenham,Leicester og nå senest Manchester United hatt utbrudd i troppen.

I tillegg til de klubbene du nevner , så er nå også Aston Villa berørt. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tony said:

Vi har det desidert yngste laget i ligaen. Nesten 1 år yngre enn det nest yngste laget og rundt 3 år yngre enn topp 3 lagene. Vil dette laget få 2-3 år på seg, pluss et par forsterkninger tror jeg vi vil være det beste laget i pl om 3 år.

20211216_105022.jpg

Ikke uenig. 
håper du får rett

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Tony said:

Vi har det desidert yngste laget i ligaen. Nesten 1 år yngre enn det nest yngste laget og rundt 3 år yngre enn topp 3 lagene. Vil dette laget få 2-3 år på seg, pluss et par forsterkninger tror jeg vi vil være det beste laget i pl om 3 år.

20211216_105022.jpg

Ikke glem at dette er med Auba og Laca i mange av kampene som begge drar opp gjennomsnittet betraktelig. Hvis begge forsvinner i januar eller senest til sommeren og den/de vi henter som erstatter(e) er langt yngre vil også gjennomsnittsalderen på laget vårt senkes selv om unggutta blir ett år eldre. Målscorerne i går er 20 og 21 år gamle. Saka er 20, Ødegaard er 22 osv. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Simbad said:

Ikke glem at dette er med Auba og Laca i mange av kampene som begge drar opp gjennomsnittet betraktelig. Hvis begge forsvinner i januar eller senest til sommeren og den/de vi henter som erstatter(e) er langt yngre vil også gjennomsnittsalderen på laget vårt senkes selv om unggutta blir ett år eldre. Målscorerne i går er 20 og 21 år gamle. Saka er 20, Ødegaard er 22 osv. 

Kommer sikkert inn en yngre keeper for Leno også.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Ben Elfen said:

Jeg tenker at det er viktig å få bukt på Coronaen. Derfor foreslår jeg at vi avslutter serien slik den står nå og fokuserer på neste sesong istedet (med Champions League for oss 😉)

Nei, jeg har nå festet blikket på pallplass. Dessuten har jeg lyst å oppleve nye troféer i Emirates cup og Carabao cup. 

Jeg har også lyst til å oppleve at Manchester United og Tottenham imploderer. 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, Tapapa said:

Nei, jeg har nå festet blikket på pallplass. Dessuten har jeg lyst å oppleve nye troféer i Emirates cup og Carabao cup. 

Jeg har også lyst til å oppleve at Manchester United og Tottenham imploderer. 

jaja, nå var jo ikke jeg 100% seriøs da

Link to comment
Share on other sites

Saliba skal ha uttalt i et intervju at det å bli utelatt fra troppen av Arteta fikk ham ned på jorda og har lært ham å slåss for plassen sin. Kan dette bety at han er klar for å slåss om plassen med White og Gabriel neste sesong? 

Link to comment
Share on other sites

Fotball supportere har veldig mange meninger om det meste. Spesielt hvis det laget du holder med gjør det dårlig. Har fått veldig mange tilbakemeldinger om Arsenal de senere år. Spesielt etter at det var slutt på CL eventyret. Taper Arsenal så er de andre lags supportere på deg med en gang. Ikke fred å få. På mandager så er de på deg med en gang du kommer inn dør på jobb.

Merkelig å stille det har blitt fra den kanten de siste ukene 🙂 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...