Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

2 hours ago, Tapapa said:

I did not know that. 

FC Sheriff Tiraspol

Fotbal Club Sheriff (Russian: ФК Шериф Тирасполь), commonly known as Sheriff Tiraspol or simply Sheriff, is a Moldovan football club based in Tiraspol, a city located in the unrecognized Transnistria. Founded in 1997 as Tiras Tiraspol and rebranded the following year as Sheriff, it quickly established itself within Moldovan football.

@Stefanb og @Simbad visste garantert dette 🤓

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Tapapa said:

I did not know that. 

FC Sheriff Tiraspol

Fotbal Club Sheriff (Russian: ФК Шериф Тирасполь), commonly known as Sheriff Tiraspol or simply Sheriff, is a Moldovan football club based in Tiraspol, a city located in the unrecognized Transnistria. Founded in 1997 as Tiras Tiraspol and rebranded the following year as Sheriff, it quickly established itself within Moldovan football.

Trodde dette var allmenn kunnskap jeg..

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal gi Arteta skryt for 3 ting. 

1. Han har vraket Leno

2. Han kjører inn noe som ligner en fast førsteelleveren. Litt småjusteringer her og der, er greit nok. 

3. Arteta har skjønt at Auba er bedre enn Lacazette. En frisk og uthvilt Auba skal starte foran Lacazette, hver eneste gang. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skal gi Arteta skryt for 3 ting. 

1. Han har vraket Leno

2. Han kjører inn noe som ligner en fast førsteelleveren. Litt småjusteringer her og der, er greit nok. 

3. Arteta har skjønt at Auba er bedre enn Lacazette. En frisk og uthvilt Auba skal starte foran Lacazette, hver eneste gang. 

4. gode kjøp denne sommeren

5. ordnet defensiv trygghet

6. samhandlingen begynner å sitte offensivt 

7. fått alle til å jobbe sokkene av seg

Link to comment
Share on other sites

Sånn jeg ser det er Gabriel den viktigste spilleren for Arsenal. Han må holdes skadefri og spille alle kamper. På de siste 12 kampene Arsenal har spilt i pl har vi vunnet 8 og tapt 4. Gabriel har spilt i alle 8 seierene og vært skada de 4 kampene vi har tapt. Vi har en veldig god sentrallinje nå med Ramsdale, Gabriel, Partey og Auba. Klarer vi å holde de skadefrie og spe til med de unge energiske talentene vi har tror jeg det er mulighet til å kjempe om 4de plassen. Har trua.😀

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Sånn jeg ser det er Gabriel den viktigste spilleren for Arsenal. Han må holdes skadefri og spille alle kamper. På de siste 12 kampene Arsenal har spilt i pl har vi vunnet 8 og tapt 4. Gabriel har spilt i alle 8 seierene og vært skada de 4 kampene vi har tapt. Vi har en veldig god sentrallinje nå med Ramsdale, Gabriel, Partey og Auba. Klarer vi å holde de skadefrie og spe til med de unge energiske talentene vi har tror jeg det er mulighet til å kjempe om 4de plassen. Har trua.😀

Ser på Gabriel og Partey som uunnværlige begge to. 
4 plassen er definitivt innen rekkevidde og vi skal prise oss lykkelige over at vi ikke er med i noen europacup i år. Det tror jeg vi vil tjene masse på i år. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Tapapa said:

Imponerende av Elverum! Dette bør feires med øl ett eller annet sted. Er det noen som har noen gode forslag? 

https://www.vg.no/sport/haandball/i/66ll2r/knallsterk-elverum-seier-i-champions-league-vet-ikke-om-noen-norske-herrelag-som-har-gjort-noe-stoerre

Hmm. Her er jeg tom for idéer. Kanskje @Bekkernvet om et passende sted?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...