Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

18 minutes ago, Simbad said:

Går jo også rykter om at vi ønsker Abraham (om Laca går?). Men ikke noe spesifikk interesse for Laca pr nå. Jeg er ikke i mot å beholde Laca, han jobber knallhardt når han spiller, og er flink til å hjelpe medspillere. Jeg har troa på at Auba kommer til å ha en langt bedre sesong iallefall. Håper bare det ikke tar for lang tid før Roma og evt Inter blir enige med oss om overgangssummer for Xhaka og Bellerin. 

Går rykter om at forhandlingene mellom Arsenal og Roma holder på å bryte sammen. Roma vil ikke eller klarer ikke å hoste opp 20m€ som Arsenal forlanger.

Ellers har vi fått en ny spiss i dag da Mika Biereth fra Fulham. 21 mål og 13 assist på 21 kamper for U18 laget til Fulham. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Tony said:

Går rykter om at forhandlingene mellom Arsenal og Roma holder på å bryte sammen. Roma vil ikke eller klarer ikke å hoste opp 20m€ som Arsenal forlanger.

Ellers har vi fått en ny spiss i dag da Mika Biereth fra Fulham. 21 mål og 13 assist på 21 kamper for U18 laget til Fulham. 

Vel, vi MÅ ikke selge, og Xhaka er i sin beste alder. Så er glad for at vi står på vårt, selv om han ikke er i fremtidsplanene våre. En annen måte å forholde seg til overgangsmarkedet. Det liker jeg. 

Liker også at vi fortsetter å se etter unge spillere som har potensial. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Går jo også rykter om at vi ønsker Abraham (om Laca går?). Men ikke noe spesifikk interesse for Laca pr nå. Jeg er ikke i mot å beholde Laca, han jobber knallhardt når han spiller, og er flink til å hjelpe medspillere. Jeg har troa på at Auba kommer til å ha en langt bedre sesong iallefall. Håper bare det ikke tar for lang tid før Roma og evt Inter blir enige med oss om overgangssummer for Xhaka og Bellerin. 

Jeg har også trua på at Auba får en god sesong, men årets spiller for oss kommende sesong blir Pepé ❤️

Link to comment
Share on other sites

Arsenal møter Watford på London Colney i morgen kl 15.00 norsk tid.(ikke sikker på tidspunktet) Tror også den blir vist gratis på arsenal.com.

AFTV og Curtis shaw som melder at denne kampen skal spilles i morgen. Er ikke sikker om det stemmer siden Watford møter Stevenage i dag.

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Willian og Auba på samme nivå. Uinteresserte og toucher nesten ikke ballen.. deprimerende å se nivået/interessen de legger i fotballen for øyeblikket. Nketiah vår klart beste så langt.

Så ikke kampen, men Willian fikk skryt på Arsenal.com for forarbeidet til 1-0 målet til Nketiah

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Ikke noe Özilistisk over den, men likevel en god pasning

Uttaler meg ikke om Williams prestasjon, men det er en meget god målgivende pasning, i mine øyne. Slik jeg kjenner oss som supportergruppe, hadde vi nok vært i ekstase om Lokonga eller Partey hadde slått samme pasning.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Verminator5 said:

Uttaler meg ikke om Williams prestasjon, men det er en meget god målgivende pasning, i mine øyne. Slik jeg kjenner oss som supportergruppe, hadde vi nok vært i ekstase om Lokonga eller Partey hadde slått samme pasning.

Amen, noe jeg ofte sier til dine innlegg!

Jeg legger til at Willian var god siste del av forrige sesong. Det er lett å glemme det, så mye hets som han får. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Amen, noe jeg ofte sier til dine innlegg!

Jeg legger til at Willian var god siste del av forrige sesong. Det er lett å glemme det, så mye hets som han får. 

Willian har levert langt under pari. Det er hevet over en hver tvil. Men da er det ekstra viktig å anerkjenne det han gjør bra. Vi blir nok ikke kvitt han, så da får klubb, spiller og supportere gjøre det beste ut av situasjonen. Og som du er inne på, pilen peker oppover. Både formkurven og vekten😂

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Verminator5 said:

Willian har levert langt under pari. Det er hevet over en hver tvil. Men da er det ekstra viktig å anerkjenne det han gjør bra. Vi blir nok ikke kvitt han, så da får klubb, spiller og supportere gjøre det beste ut av situasjonen. Og som du er inne på, pilen peker oppover. Både formkurven og vekten😂

he he, kan jo hende han er blitt satt på slankekur etter ferien...? ;) ellers enig i det du skriver Verminator. Willian var en stor skuffelse forrige sesong, men det er litt typisk at når en spiller først får fansen mot seg, så er alt galt. Så spørs det om han og Auba klarer å blåse liv i fotballgnisten igjen, eller om de er for fotballpensjonister på stor sluttpakke å regne? Arteta må ihvertfall ikke nøle med å sette de på benken dersom de ikke viser topp innsats. Latsabber er det siste laget trenger.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen syns det blir for dyrt med fotball på tv2, så gjør følgende. Si opp tv2-abonnementet du har nå. Da får du tilbud om rabatt. Selv fikk jeg tilbud om å betale 499 for tre måneder, full pris for de neste tre månedene. Det blir en solid rabatt på kr 1598 kr sammenlignet de som betaler fullpris for hele perioden.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piscator said:

he he, kan jo hende han er blitt satt på slankekur etter ferien...? ;) ellers enig i det du skriver Verminator. Willian var en stor skuffelse forrige sesong, men det er litt typisk at når en spiller først får fansen mot seg, så er alt galt. Så spørs det om han og Auba klarer å blåse liv i fotballgnisten igjen, eller om de er for fotballpensjonister på stor sluttpakke å regne? Arteta må ihvertfall ikke nøle med å sette de på benken dersom de ikke viser topp innsats. Latsabber er det siste laget trenger.

For ordens skyld så nevner jeg at jeg er enige med dere to. Willian har vært en stor skuffelse, men han tok seg betraktelig sammen på tampen av sesongen. Jeg regner med at han blir hos oss og håper fansen vurderer han etter hans prestasjoner. Altså, han får ris når han er svak og ros når han presterer godt.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piscator said:

he he, kan jo hende han er blitt satt på slankekur etter ferien...? ;) ellers enig i det du skriver Verminator. Willian var en stor skuffelse forrige sesong, men det er litt typisk at når en spiller først får fansen mot seg, så er alt galt. Så spørs det om han og Auba klarer å blåse liv i fotballgnisten igjen, eller om de er for fotballpensjonister på stor sluttpakke å regne? Arteta må ihvertfall ikke nøle med å sette de på benken dersom de ikke viser topp innsats. Latsabber er det siste laget trenger.

Vi trenger innsats og lederskap fra rutinerte spillere som Willian og Auba. Jeg tror Willian hadde godt av å tape plassen sin i start 11’ern. Det er ikke umulig at det var med på å heve hand nivå, når han igjen fikk sjansen. Latsabber og furtekopper er det siste troppen trenger, ja!

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Tapapa said:

I følge Chris Whitley, så er Ben White offisielt klar for oss nå. 

Jeg skjønte egentlig ikke hvorfor vi skulle bruke så mye penger på denne plassen, og håper at White gjør mine tvil til skamme. 

Ben er god med bena og kan spille seg ut bakfra, det Arteta ønsker. Ekke der vi trenger påfyll. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...