Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

45 minutes ago, Simbad said:

Nytt utlån på Mavropanos. Tilbake til Stuttgart på lån ut sesongen. 

Nytt utlån, men med klare avtaler om Mavropanos sin fremtid i Stuttgart. Slik jeg forstod det på reporteren hos Sky News, så er Stuttgart forpliktet til å kjøpe Mavropanos for en allerede avtalt sum neste sommer under visse forutsetninger. Slik jeg forstod det så går forutsetningene kun på hvordan Stuttgart gjør det tabellmessig kommende sesong. Det kom ikke detaljer om dette, men jeg forstod det slik at hvis Stuttgart ender på eller over en gitt tabellplassering så må de fullføre kjøpet av Mavropanos.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Polljen said:

Nytt utlån, men med klare avtaler om Mavropanos sin fremtid i Stuttgart. Slik jeg forstod det på reporteren hos Sky News, så er Stuttgart forpliktet til å kjøpe Mavropanos for en allerede avtalt sum neste sommer under visse forutsetninger. Slik jeg forstod det så går forutsetningene kun på hvordan Stuttgart gjør det tabellmessig kommende sesong. Det kom ikke detaljer om dette, men jeg forstod det slik at hvis Stuttgart ender på eller over en gitt tabellplassering så må de fullføre kjøpet av Mavropanos.

Her forstod du mye

Link to comment
Share on other sites

Trudde Edu skulle bruke mer tid på kontoret vedr spillersalg og kjøp en å godkjenne en amazon serie. Kroenkes gjør alt for PR. Dette blir å toppe Sunderland till i die i negativ format er jeg redd.

EDU må starte jobben nå. Vi har 10 spilllere som skal ut og 3-4 inn. Tar ikke en belgisk spiller inn som et kjøp.  Tiden tikker!

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Polljen said:

Det er dessverre bare slik at også dette er en del av underholdningsverdien. Fotball bare for fotballens skyld er en svunnen tid.

Arsenal football club er kun en pengemaskin uten noen ambisjoner. Blir slikt de neste 5-6 årene. Ser ingen grunn til noe håp. Styret sitter der uten kunnskaper og Arteta får litt bistand her og der men klubben er gjennomsyra med middelmådigheter i alle ledd.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe du får rett BE , men vi trenger et par forsterkninger og det lar vente på seg. Kroenke skulle investere så la oss håpe de holder ord. Nå kommer mest sannynlig publikum tilbake og Arteta overlever ikke en sesong til som manager hvis det blir en gjentagelse av sist sesong.

 

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Gunners68 said:

Får håpe du får rett BE , men vi trenger et par forsterkninger og det lar vente på seg. Kroenke skulle investere så la oss håpe de holder ord. Nå kommer mest sannynlig publikum tilbake og Arteta overlever ikke en sesong til som manager hvis det blir en gjentagelse av sist sesong.

 

https://arseblog.news/2021/07/official-arsenal-complete-nuno-tavares-signing/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
 

Første forsterkning klar

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke peiling på hvor gode Tavares og Lokonga er , men jeg håper de begge er forsterkninger. Trenger ingen flere middelmådigheter . Forsterkninger tas i mot med takk .

Hva skjer med tanke på Aouar og Withe ? Ser at Spurs har hivd seg på Aouar. 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Gunners68 said:

 

Hva skjer med tanke på Aouar og Withe ? Ser at Spurs har hivd seg på Aouar. 

White er nok fremdeles sannsynlig og jeg forventer at det kommer en avklaring relativt raskt etter at EM er over.

Aouar er vel som så mange andre fremdeles på stadiet ”useriøse rykter"

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Polljen said:

White er nok fremdeles sannsynlig og jeg forventer at det kommer en avklaring relativt raskt etter at EM er over.

Aouar er vel som så mange andre fremdeles på stadiet ”useriøse rykter"

Vi var jo etter Aouar sist sesong og tenkte han kunne være en forsterkning. Beholder vi Xhaka eller forsvinner han tro ? 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gunners68 said:

Vi var jo etter Aouar sist sesong og tenkte han kunne være en forsterkning. Beholder vi Xhaka eller forsvinner han tro ? 

Jeg er overbevist om at Xhaka er en ”gonner” og ikke en ”gooner” når sesongen starter. Jeg tror også at det kommer en erstatter, det er flere navn som nevnes.

Noen klager over at det har skjedd lite når det gjelder salg/kjøp så langt, og det har de rett i, men faktum er at det gjelder de fleste klubbene i PL. Det er dessverre slik at "overgangsspillet” tar tid.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på om vi har sett på Kalvin Phillips som en kandidat til midtbanen vår? Han er slik jeg ser det en oppgradering av Elneny med mye av de samme kvalitetene +. 25 år gammel, fantastisk motor, god duellspiller og en god pasningsspiller. Verdsatt av Transfermarkt til €30 mill(mest sannsynlig mer nå etter EM), men likevel ikke skremmende dyr.

Det at han var førstemann bort til Saka etter missen sier også mye om han som person. 

Ser for meg at han hadde passet veldig bra inn sammen med Partey. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at Kane viser klasse her. Det er ikke vanskelig å se at han startet karrieren i Arsenal 😊

Fra spøk til alvor. Dette er flott av Tottenham-Kane. Vi får håpe at han bytter klubb snart. Han er for god og for sympatisk til å spille for spurvene. 

 

Screenshot_20210713_140822_com.facebook.katana.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...