Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

17 minutes ago, bergkampje said:

Synd når Arsenal først kommer til Norge må man helt til Bodø! Det er jo alt for langt for en bosatt i Oslo.

 

Tar kortere til å se hjemmekampen på Emirates Stadium. Blir nok enklere å FP billetter også tenker jeg

Link to comment
Share on other sites

Paul Tierney skal dømme kampen vår mot Manchester United. Den absolutt verste dommeren i Premier League per dags. Også har vi Lee Mason på VAR.

Verdt å nevne.. begge disse to er født i Manchester. Førstnevnte i bakgården til Old Trafford mens Mason er fra Bolton.

Vedder på at Manure får en del dommerhjelp.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Stefanb said:

Vedder på at Manure får en del dommerhjelp.

Det visste vi jo at de kommer til å få. Spesielt på deres egen hjemmebane. De har jo lov til å dra ned Tomiyasu i feltet der, uten å få noe mot. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Det visste vi jo at de kommer til å få. Spesielt på deres egen hjemmebane. De har jo lov til å dra ned Tomiyasu i feltet der, uten å få noe mot. 

Skjønner ikke hvordan det er mulig at en dommer som er oppvokst og trolig er Manchester United fan skal få dømme laget han klart ikke er upartisk mot.

Dømmingen i denne ligaen er en vits. Det er så forbanna korrupt..

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Stefanb said:

Skjønner ikke hvordan det er mulig at en dommer som er oppvokst og trolig er Manchester United fan skal få dømme laget han klart ikke er upartisk mot.

Dømmingen i denne ligaen er en vits. Det er så forbanna korrupt..

Mike Riley, og nå Howard Webb som dommersjef sier jeg bare. 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Simbad said:

UEFA har funnet 8 klubber skyldig for brudd på FFP. Ingen Premier League-lag er funnet skyldig. 

Link

Og straffen er forlik/bøter. Som om det plager eieren av PSG? Nei, utestengelse fra CL/EL er det eneste som setter en støkk. Men det taper UEFA på selv. De korrupte herrene i UEFA lar nok noe av bøtene gå i egen lomme.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Verminator5 said:

Og straffen er forlik/bøter. Som om det plager eieren av PSG? Nei, utestengelse fra CL/EL er det eneste som setter en støkk. Men det taper UEFA på selv. De korrupte herrene i UEFA lar nok noe av bøtene gå i egen lomme.

Jepp. Money talks. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Ingenting er "easy" i PL. Nå kommer første "top6" kamp, for engelske medier betyr slike kamper mer. Og personlig gleder jeg meg uendelig mye mer å slå united enn å slå Fulham :) (Selv om det tross alt er 3p begge deler)

Er nok ingen tvil om at en seier mot United smaker vesentlig bedre enn en seier mot Fulham! Men absolutt et godt poeng at også seier mot Fulham er en job well done 

Link to comment
Share on other sites

Link

Below is the senior squad in full. Note that Bukayo Saka and Karl Hein will be on List B due to their age, they haven’t been excluded. They can still play for Arsenal, they just don’t need to use up a senior squad spot yet.

Goalkeepers

Ramsdale, Turner, Hillson

Defence

White, Gabriel, Saliba, Holding, Cedric, Tomiyasu, Zinchenko, Tierney

Midfield

Partey, Odegaard, Vieira, Lokonga, Elneny, M. Smith

Forwards

Jesus, Smith Rowe, Martinelli, Nketiah, Nelson, Marquinhos

 

William Saliba, Gabriel Martinelli, and James Hillson were eligible for List B (as they’re born after January 1st, 2001, and have been at Arsenal for two years), but all of them were included in the senior squad, using up spaces that could have gone to Lewis, Sousa, or Walters.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Simbad said:

Link

Below is the senior squad in full. Note that Bukayo Saka and Karl Hein will be on List B due to their age, they haven’t been excluded. They can still play for Arsenal, they just don’t need to use up a senior squad spot yet.

Goalkeepers

Ramsdale, Turner, Hillson

Defence

White, Gabriel, Saliba, Holding, Cedric, Tomiyasu, Zinchenko, Tierney

Midfield

Partey, Odegaard, Vieira, Lokonga, Elneny, M. Smith

Forwards

Jesus, Smith Rowe, Martinelli, Nketiah, Nelson, Marquinhos

 

William Saliba, Gabriel Martinelli, and James Hillson were eligible for List B (as they’re born after January 1st, 2001, and have been at Arsenal for two years), but all of them were included in the senior squad, using up spaces that could have gone to Lewis, Sousa, or Walters.

Når jeg ser denne fremstillingen av troppen, erges jeg over at vi ikke fikk inn en ny midtbanespiller i sommer. Måtte Lokonga ta store skritt, og Smith bli en åpenbaring.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Ben Elfen said:

MØ og Jesus er nominert som månedens spillere, men jeg blir vel ikke overraska om det er balla fra Bryne som stikker av med den

Bryneballa har fortjent den der. Tidenes start av spiller i PL, det får vi akseptere.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg er helt enig. Men det irriterer meg likevel. 

Første mnd, vi får nok månedens manager og vi har da 2 stk nominert som beste spiller. Hadde saka vært god fra start hadde han også vært nominert som ung spiller. Bare bevis på at første måneden var plettfri

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Første mnd, vi får nok månedens manager og vi har da 2 stk nominert som beste spiller. Hadde saka vært god fra start hadde han også vært nominert som ung spiller. Bare bevis på at første måneden var plettfri

Ja, veldig bra førstemåned. Ikke plettfri. Vi har ikke fått god nok uttelling på sjansene våre. 

Martinelli bør/burde ha vært nominert som månedens unge spiller. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...