Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

49 minutes ago, Stefanb said:

Nå begynner man å se en agenda kanskje?

Loool, skjedde da absolutt ingenting i den kampen med unntak av når vi skulle hatt et soleklart straffespark rett før pause. Så rart at spillere reagerer når dømmingen ikke er middelmådig engang. 

Link to comment
Share on other sites

Det var handsen og straffesparket som vi skulle hatt. Spillerne reagerer, men ikke noe mer enn det ALLE andre lag gjør. Liverpool gjør jo dette minst 3-4 ganger hver kamp de spiller.

Hvis vi var så ute av kontroll, hvorfor ble det ikke gitt ut noen gule kort eller lignende da?

Bare vent og se mot Tottenham. Det kommer til å bli flere kontroversielle avgjørelser i Tottenhams favør.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Det var handsen og straffesparket som vi skulle hatt. Spillerne reagerer, men ikke noe mer enn det ALLE andre lag gjør. Liverpool gjør jo dette minst 3-4 ganger hver kamp de spiller.

Hvis vi var så ute av kontroll, hvorfor ble det ikke gitt ut noen gule kort eller lignende da?

Bare vent og se mot Tottenham. Det kommer til å bli flere kontroversielle avgjørelser i Tottenhams favør.

 

Kane får nok en straffe skal du se

Link to comment
Share on other sites

Som sagt: Det der ser man minst et par ganger hver jævla kamp. Og det er verdt å nevne at dommeren gjør en gigantisk tabbe. Skal man ikke som spiller få lov til å stille spørsmål ved den avgjørelsen?

Jeg er 100% sikker på at PGMOL gjør dette kun fordi vi er Arsenal, og at de kommer til å fortsette med åpenbart "uerfarne" dommere i våre oppgjør, samt veldig kontroversielle avgjørelser i våre kamper. De vil ikke at vi skal vinne ligaen.

Skal heller ikke se bortifra at de finner på å komme med poengtrekk før sesongen er omme.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Hahahaha. Deilig med rødt kort på Felix i debuten.

Burde jo bli 2 "charges" fra FA her i kveld. Både til Fulham og Chelsea. Blir det det tror du? Jeg har null tro på det.

De tar nok fullham på dette. Men venter på en situasjon der Chelsea gjør det og ingenting skjer ja. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Blir dyrere og dyrere dette lånet til Chelsea. Felix signerte ny kontrakt til 27 for atletico før han ankom også. Rimelig ubegripelig handel, glad vi stod han av. 

Ca. £2,3M koster det Chelsea å ha Felix ute de 3 kampene pga. det røde kortet. 😂

5 minutes ago, Marius- said:

De tar nok fullham på dette. Men venter på en situasjon der Chelsea gjør det og ingenting skjer ja. 

Tviler sterkt på at de tar Fulham for det. Som sagt så skjer dette her i hver eneste kamp, og gjennom 38 kamprunder (380 kamper), så ser man som regel ikke 10-15 av disse som FA etterforsker engang.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Stefanb said:

Ca. £2,3M koster det Chelsea å ha Felix ute de 3 kampene pga. det røde kortet. 😂

Tviler sterkt på at de tar Fulham for det. Som sagt så skjer dette her i hver eneste kamp, og gjennom 38 kamprunder (380 kamper), så ser man som regel ikke 10-15 av disse som FA etterforsker engang.

Har de lagt linja der får de fortsette. Så jeg forventer det, særlig med samme dommer som i vår forrige. Men hvem vet 🤷‍♂️

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Marius- said:

Har de lagt linja der får de fortsette. Så jeg forventer det, særlig med samme dommer som i vår forrige. Men hvem vet 🤷‍♂️

Hvor mange ganger har vi ikke sett annerledes behandling for Arsenal som "har lagt linja", men som de kun gjør mot Arsenal?

Husker du holding i feltet? Vi ble dømt for det med en gang for 2-3 sesonger tilbake. Fikk straffespark mot oss, og tapte kampen. Det var den første og siste gangen vi så det ble dømt for holding i feltet, såfremt det ikke var ekstrem holding.

Hva med hands reglene i fjor? "Ball i hånda er straffespark". Vi fikk dømt mot oss, men så fort det skjedde så endret de reglene og skulle nå være "mindre strenge", og vurdere mtp. avstand o.l.

Eller skal vi nevne hvor man ikke skulle få rødt kort hvis det ble dømt straffespark, så lenge det ikke var ekstremt kynisk eller en voldelig takling? Luiz fikk direkte rødt og det ble straffespark, på tross av den minste kontakten som jeg noensinne har sett har blitt gitt et straffespark på.

Det har vært ganske mye rart som har skjedd med Arsenal og dømming, og det kommer ikke bare fordi jeg er Arsenal-fan. Jeg har seriøst aldri sett noen andre klubber som får så mye rare avgjørelser mot seg som vi gjør.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Er ikke like opptatt som dere av det som du sikkert har forstått. Jeg registrerer likevel mye rart selv. Jeg forventer reaksjon på lik linje, så får vi vente å se. Er ikke like opptatt av om fullham også får samme advarsel, som du sier gjøR våre direkte rivaler der samme. Det må det være lik linje… 

Ellers fascinerende å se William i Fullham vs Arsenal. Her viser han jo mye mer enn han noen gang gjorde for oss. Meget god idag. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Marius- said:

Tipper Potter er historie imorgen, tuchel tilbake? 😂 iallefall det fansen skriker om. Gøy å bivåne det som skjer her. 

De må gi han tid og la han forme sitt eget lag slik som arteta fikk,  arteta hadde flere grusomme perioder, men nå har han støpt laget og smitta alle med sin ekstreme mentalitet. 

MEN,  heldigvis er Chelsea en patetisk klubb og kommer garantert ikke til å gi Potter tid, så kommer det en ny stakkars jævel inn som heller ikke får tid til å forme laget 😂

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Pirès#7 said:

De må gi han tid og la han forme sitt eget lag slik som arteta fikk,  arteta hadde flere grusomme perioder, men nå har han støpt laget og smitta alle med sin ekstreme mentalitet. 

MEN,  heldigvis er Chelsea en patetisk klubb og kommer garantert ikke til å gi Potter tid, så kommer det en ny stakkars jævel inn som heller ikke får tid til å forme laget 😂

Presis. Venter på nyheter ila uka ;)

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Pirès#7 said:

De må gi han tid og la han forme sitt eget lag slik som arteta fikk,  arteta hadde flere grusomme perioder, men nå har han støpt laget og smitta alle med sin ekstreme mentalitet. 

MEN,  heldigvis er Chelsea en patetisk klubb og kommer garantert ikke til å gi Potter tid, så kommer det en ny stakkars jævel inn som heller ikke får tid til å forme laget 😂

Tja, Potter viser ekstremt lite som tilsier at han skal klare å bygge et bra lag som Arteta, Pep eller Klopp.

Han har ikke en klar spillestil, han virker å ha null logikk i spillere han henter og han setter opp laget sitt annerledes i hver eneste kamp. Det minner ekstremt mye om hvordan Emery holdt på for oss. Personlig mener jeg at Potter ikke er annet enn en god manager. Ikke i nærheten av Arteta eller ten Haag f.eks.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Stefanb said:

Tja, Potter viser ekstremt lite som tilsier at han skal klare å bygge et bra lag som Arteta, Pep eller Klopp.

Han har ikke en klar spillestil, han virker å ha null logikk i spillere han henter og han setter opp laget sitt annerledes i hver eneste kamp. Det minner ekstremt mye om hvordan Emery holdt på for oss. Personlig mener jeg at Potter ikke er annet enn en god manager. Ikke i nærheten av Arteta eller ten Haag f.eks.

Enda tidlig, men mye mulig. Poenget er iallefall at de som styrer i Chelsea ikke har peiling 😄

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...