Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

2 minutes ago, Marius- said:

Skjønner ikke, hvis dommerne så det ga de da kort eller? 

Dommeren så det ikke. VAR så det, og valgte å ikke gi rødt kort på tross av begge situasjonen.

At det ikke straffes retrospektivt er bare en forbanna vits.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Tapapa said:

RN på vei tilbake. Med Trossard og Nelson, så er vi godt skodd på kant.

https://www.football.london/arsenal-fc/news/mikel-arteta-arsenal-boost-mudryk-26005421

Regner med at det jobbes med å sende Marquinhos på lån. For god for u21, men akkurat ikke klar nok til å få nok spilleminutter for oss resten av sesongen. Trenger jevnlig spilletid på et litt lavere nivå. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Simbad said:

Regner med at det jobbes med å sende Marquinhos på lån. For god for u21, men akkurat ikke klar nok til å få nok spilleminutter for oss resten av sesongen. Trenger jevnlig spilletid på et litt lavere nivå. 

Enig. Med Trossard, Nelson og Emilie burde vi være godt dekt bak Martinelli og Saka.

Link to comment
Share on other sites

Bor ikke der, men om det har vært kamp mens jeg har vært på jobbtur er det ofte bohemen man drar innom. Det er ingen Arsenal pub, men mer allmen. Også vært på Highbury pub Majorstua. Det er litt roligere, men er nok mer Arsenal og færre United folk der. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Bergkamp88 said:

Noen som skal se kampen på en pub i Oslo i dag? Mine vante goonerkompanjonger har ikke anledning i dag, men denne kampen kan jo ikke ses alene!😄  Hva er forresten "Arsenal-stampuben" i Oslo? (Ny i byen). 

Bohemen pub og Highbury er Arsenalpubene i Oslo. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Bortekamp mot City er neste kamp for oss i FA cupen. Skal vi stille med første ellveren og slå de eller stille med mest mulig reserver og spare de beste.

FA cupen vant vi for to sesonger siden. Har alltid elsket den cupen siden 1971 finalen 😁 Men , personlig mener jeg vi nå skal gå for PL gullet. Vi er nå i en posisjon vi ikke har vært i på mange år. Denne sesongen har vi en stor mulighet for å vinne. Den muligheten må vi ta vare på best mulig. Hvil de beste i cupene. 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Gunners68 said:

Bortekamp mot City er neste kamp for oss i FA cupen. Skal vi stille med første ellveren og slå de eller stille med mest mulig reserver og spare de beste.

FA cupen vant vi for to sesonger siden. Har alltid elsket den cupen siden 1971 finalen 😁 Men , personlig mener jeg vi nå skal gå for PL gullet. Vi er nå i en posisjon vi ikke har vært i på mange år. Denne sesongen har vi en stor mulighet for å vinne. Den muligheten må vi ta vare på best mulig. Hvil de beste i cupene. 

Tipper begge lag går ganske sterkt, men ikke toppet. PL bør være hovedfokus nå selvsagt, men blir uansett spennende her, uten at jeg tar for mye ut av hvordan kampen forløper seg ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...