Jump to content

Mens vi venter...


Andain

Recommended Posts

24 minutes ago, sas2002 said:

Laget en Wenger og en Graham quiz  hvis noen vil prøve

https://dialnorge.no/retro/

Flott tiltak sas2002. Ble ikke full pott,  men artig for det. 

Når det gjelder Andy Linighan så er han etter det jeg vet ikke murer , men rørlegger. 

Han reklamerer med average footballer, excellent plumber 😁

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Ulfagrafr said:

Kva tenkjer folket? Er vel midt på treet-trekning? Kunne fått lang reiseveg og vanskelige spilleforhold til hardare motstand. Eg tykkjer vi skal klare slå Sporting over to kampar, vi har jo òg fordelen av å spele heime sist 

Enig. Helt grei trekning. Vi bør absolutt slå dem over 2 kamper, men man vet selvfølgelig aldri. Forhåpentligvis får vi rotert en del og Kiwior, Nelson, ESR, KT, Tomi, Trossard, Vieira og Turner får en del minutter.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sas2002 said:

Jeg la ut en liten artikkel om Tierney i går. Hva mener dere. Les så smeller vi litt tilbake her etterpå😅

 

https://dialnorge.no/2023/02/27/hva-gjor-vi-med-tierney/

Dette har jeg skrevet om før jeg også. Han passe overhodet ikke inn i måten vi nå spiller på. Sist han kom innpå, så var det trist å se hvor lost han virket. 

Han bør selges snarest. Personlig tar jeg heller Tavares som backup for Zinko.

 

Link to comment
Share on other sites

Bruno Fernandes dytter linjedommeren mot Pool,  men FA vil ikke åpne sak. 

City har brutt lovverket over 100 ganger og slipper i verste fall unna med en bot , som betyr nada for sjeik Ben Redik Fy Fasan. 

Arsenal blir nok en gang rapportert til FA av kampleder lørdag, grunnet feiringen etter scoringen til Nelson. 

Vi blir vel trukket 5 poeng siden vi er Arsenal 😁

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke begynner å se tegn til systematisk manipulasjon på alt fra avgjørelser under kamp til ting i etterkant, så er man bare blind eller velger å se en annen vei.

Det er helt latterlig.

Richarlison fikk jo lov til å dytte/slå Ramsdale i ansiktet to ganger etter kamp slutt, og var utløseren som førte til situasjonen hvor Ramsdale ble sparket av en Tottenham fan.

Det ble ikke gjort noe med det heller.

Arsenal blir behandlet annerledes. Når vi vinner, så vet vi at vi vinner fordi vi er gode. Mon tro hvor bra vi hadde gjort det om vi hadde kjøpt dommerne som så mange andre har gjort.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Stefanb said:

Hvis man ikke begynner å se tegn til systematisk manipulasjon på alt fra avgjørelser under kamp til ting i etterkant, så er man bare blind eller velger å se en annen vei.

Det er helt latterlig.

Richarlison fikk jo lov til å dytte/slå Ramsdale i ansiktet to ganger etter kamp slutt, og var utløseren som førte til situasjonen hvor Ramsdale ble sparket av en Tottenham fan.

Det ble ikke gjort noe med det heller.

Arsenal blir behandlet annerledes. Når vi vinner, så vet vi at vi vinner fordi vi er gode. Mon tro hvor bra vi hadde gjort det om vi hadde kjøpt dommerne som så mange andre har gjort.

Hadde målet til Sokratis mot Palace blitt stående da Chambers 'dyttet' en Palacespiller for noen år siden, hadde Emery-laget sannsynligvis tatt fjerdeplassen.

Hadde VAR of PGMOL ikke vært soleklart 'blinde' når det kommer til avgjørelser fordel oss og årvåkne på avgjørelse mot oss, hadde vi tatt fjerdeplassen i fjor.

Hadde VAR og PGMOL ikke vært soleklart mot oss også denne sesongen, ville vi sannsynligvis ledet med enda mer enn de 5 poengene vi leder med pr nå.

Link to comment
Share on other sites

Liten morsom greie... Siden vi nå har 66 poeng i serien så har vi etter 27 spilte kamper av PL i 22/23 allerede fler poeng enn vi hadde ved 38 spilte kamper i 19/20 og 20/21 sesongene, og kun 3 poeng mindre enn etter 38 spilte kamper forrige sesong (21/23).

Vi har også scora flere mål (62) enn vi har gjort de 3 siste sesongene etter 38 kamper (56, 55 og 61).

Kan vel trygt si at "prosessen" til Arteta går riktig vei :) 

 

 

Edited by Orakelet
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Orakelet said:

Liten morsom greie... Siden vi nå har 66 poeng i serien så har vi etter 27 spilte kamper av PL i 22/23 allerede fler poeng enn vi hadde ved 38 spilte kamper i 19/20 og 20/21 sesongene, og kun 3 poeng mindre enn etter 38 spilte kamper forrige sesong (21/23).

Vi har også scora flere mål (62) enn vi har gjort de 3 siste sesongene etter 38 kamper (56, 55 og 61).

Kan vel trygt si at "prosessen" til Arteta går riktig vei :) 

 

 

Det kan du trygt si ja. Selv om vi skulle havne på 2.plass i ligaen, og ikke vinne EL, har laget tatt vanvittig store steg.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...