Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Så på nettavisen at Barca planlegger å selge Thuram i løpet av sommeren. Kanskje vi skulle hentet han? Hatt han som konkurrent til Toure og Gallas, med Senderos og Djourou (hvis han ikke blir lånt ut) bak der igjen.

Link to comment
Share on other sites

Har sett er par videoer av Fabio Quagliarella. Og dæven! Han fikk jeg lyst på med engang. Han har en helt vill skuddteknik, noe slikt som Bergkamp. Han er god til å duppe langskudd slik at keeper blir sjanseløs, han skyter knallhardt, kan kunsten å lobbe, har til og med scoret på brassespark. Jeg sier JA TAKK om han en vakker dag skulle bli aktuell for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Har sett er par videoer av Fabio Quagliarella. Og dæven! Han fikk jeg lyst på med engang. Han har en helt vill skuddteknik, noe slikt som Bergkamp. Han er god til å duppe langskudd slik at keeper blir sjanseløs, han skyter knallhardt, kan kunsten å lobbe, har til og med scoret på brassespark. Jeg sier JA TAKK om han en vakker dag skulle bli aktuell for Arsenal!

 

Fabio Quagliarella 1

 

40 meter's skudd

 

Fabio 2

 

Fantastisk godt skuddbein!

Han ser veldig god ut, han har jo skudd,fart og teknikk. Så hadde ikke vært så dumt og kjøpt han :P

Link to comment
Share on other sites

Har sett er par videoer av Fabio Quagliarella. Og dæven! Han fikk jeg lyst på med engang. Han har en helt vill skuddteknik, noe slikt som Bergkamp. Han er god til å duppe langskudd slik at keeper blir sjanseløs, han skyter knallhardt, kan kunsten å lobbe, har til og med scoret på brassespark. Jeg sier JA TAKK om han en vakker dag skulle bli aktuell for Arsenal!

 

Fabio Quagliarella 1

 

40 meter's skudd

 

Fabio 2

 

Fantastisk godt skuddbein!

Han ser veldig god ut, han har jo skudd,fart og teknikk. Så hadde ikke vært så dumt og kjøpt han :)

 

Info om gutten eller???

Link to comment
Share on other sites

Har sett er par videoer av Fabio Quagliarella. Og dæven! Han fikk jeg lyst på med engang. Han har en helt vill skuddteknik, noe slikt som Bergkamp. Han er god til å duppe langskudd slik at keeper blir sjanseløs, han skyter knallhardt, kan kunsten å lobbe, har til og med scoret på brassespark. Jeg sier JA TAKK om han en vakker dag skulle bli aktuell for Arsenal!

 

Fabio Quagliarella 1

 

40 meter's skudd

 

Fabio 2

 

Fantastisk godt skuddbein!

Han ser veldig god ut, han har jo skudd,fart og teknikk. Så hadde ikke vært så dumt og kjøpt han :)

 

 

Info om gutten eller???

Navn: Fabio Quagliarella

Født: 31. oktober 1983 ( i Castelammare di Stabia i Italia).

Posisjon: Spiss

Klubb: Samporia

 

Fra wikipedia

Fabio Quagliarella (født 31. oktober 1983 i Castelammare di Stabia i Italia) er en italiensk fotballspiller som spiller spiss for den italienske Serie A-klubben U.C. Sampdoria. Han debuterte i serie A for Torino i 2000, men fikk få kamper, og hadde noen sesonger i lavere divisjoner før han spilte 2005–06-sesongen for Ascoli. Quagliarella har spilt til sammen 26 kamper for aldersbestemte landslag, og 3 for A-landslaget. Debuterte mot Skottland i mars 2007.

 

Det jeg fant :)

Link to comment
Share on other sites

Fant dette på et annet forum;

 

http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_46...stm?bw=bb&mp=wm.

(you can change your preferred media to Windows media player at the top of the page if the video does not open immediately)

 

It is a BBC Newsnight interview with Barry Silkman(a football agent). At the beginningof the interview (15:45 mins) the news anchor states that he is about to do 'a very big deal for arsenal football club'. At the end of the interview (19:17mins)Barry reports that the deal might be completed on Tuesday(I presume 19th June).

I hope it is an arrival at the club not a departure and not Havard Nordveit either.

Link to comment
Share on other sites

Har sett er par videoer av Fabio Quagliarella. Og dæven! Han fikk jeg lyst på med engang. Han har en helt vill skuddteknik, noe slikt som Bergkamp. Han er god til å duppe langskudd slik at keeper blir sjanseløs, han skyter knallhardt, kan kunsten å lobbe, har til og med scoret på brassespark. Jeg sier JA TAKK om han en vakker dag skulle bli aktuell for Arsenal!

 

Fabio Quagliarella 1

 

40 meter's skudd

 

Fabio 2

 

Fantastisk godt skuddbein!

Han ser veldig god ut, han har jo skudd,fart og teknikk. Så hadde ikke vært så dumt og kjøpt han :angry:

 

Jeg ble veldig imponert av filmene, men jeg er ikke så imponert over at han bare har 16 mål på de to siste sesongene.. Hvis ikke Henry forsvinner, så syntes jeg heller vi burde fokusere på å kjøpe en fantastisk god ving.

Link to comment
Share on other sites

http://fotball.aftenbladet.no/england/article83607.ece

 

Det kunne jo vært spennende å ha forsøkt seg på SWP? Tilgjengelig klassespiller?

Og engelsk! Men Walcott er vel å prioritere på den plassen... :) :angry:

 

SWP tror jeg virkelig kunne slått til i Arsenal, gutten har alt som trengs for å lykkes.. fart, teknikk, skudd og blikk, men Walcott er 18 år og burde vel få sjansen på kanten om han skal klare å blomstre :D

Link to comment
Share on other sites

Iflg en del rykter som florerer rundt omkring på diverse forum nå så representerer Silkmann SFX og SFX har Owen i stallen. Vi får nå sjå da. :-|

 

Skal bli spennande å sjå på tirsdag om det faktisk er noko i desse rykta... Ei mogleg stor signering er ikkje noko å forakta.. ;)

 

At det er snakk om Owen har ikkje eg fått med meg, men har sett på diverse forum at det har vore snakk om ein mogleg bytehandel med Reyes til ein spansk klubb. Dette er vel i grunn berre spekulasjonar, men me får sjå på tirsdag om det har skjedd noko ;)

Link to comment
Share on other sites

Iflg en del rykter som florerer rundt omkring på diverse forum nå så representerer Silkmann SFX og SFX har Owen i stallen. Vi får nå sjå da. :-|

 

Skal bli spennande å sjå på tirsdag om det faktisk er noko i desse rykta... Ei mogleg stor signering er ikkje noko å forakta.. ;)

 

At det er snakk om Owen har ikkje eg fått med meg, men har sett på diverse forum at det har vore snakk om ein mogleg bytehandel med Reyes til ein spansk klubb. Dette er vel i grunn berre spekulasjonar, men me får sjå på tirsdag om det har skjedd noko ;)

 

Har også sett at det har vært snakk om mulige byttehandel scenarior på en del forum. :P Noen skriver at vi skal bytte Reyes mot Baptista og at Real Madrid så bytter Reyes mot Alves. Selv om Wenger tidligere i sommer har gitt beskjed om at vi ikke skal kjøpe Baptista så blir ikke ryktene lagt døde gitt.

 

Torres mot Reyes eller Aliadiere mot Yakubu blir også nevnt. Det er ikke fantasiene det står på. hehe ;)

Link to comment
Share on other sites

Syns Wenger har forandra seg utrolig mye, før kjøpte han alltid 2-3 stjerne spillere som gjore at vi alltid kjempa om ligagull.

 

Men nå kjøper han bare drittunger som aldri vil heve laget og vi kjemper bare om 3-4 plassen.

 

Trodde laget ville bli løfta til nye høyder etter ny stor stue, men vi har bare blitt dårligere, dårligere og mindre stor stor klubb i Europa.

 

Enner med at Wenger drar, Cesc og Henry det samme.

 

Ser vel alle de andre stor klubbene henter nye go spillere, driver Arsenal og tror på julenissen.

 

Styre i Arsenal burde seriøst gjøre noe de siste 2 seongen har vært en katastrofe spør du meg.

 

I dag så må vi hente spillere fra øverst hylle skal vi være med å kjempe om pokaler.

 

Men Arsenal og Wenger står bare på sidelinjen og ser på alle de andre klubben henter go spillere :-|

Link to comment
Share on other sites

"The Big Deal" som kjeltringen Barry Silkman refererte til på BBC Newsnight lekker mer og mer ut.

 

"Bolton Evening News are running a article on Tuesday to confirm the predicted exit of Anelka. The shock is that Arsenal (his 1st club) is the bidder.

The accepted offer is a player & cash deal worth in excess of £11 000 000 and will include two of Arsenals high quality youth team. The players are ex Charlton defensive midfileder Alex Song and full back Englishman Kerrea Gilbert. Barry Silkman is fronting the deal and let slip on a BBC show last week called Newsnight."

 

http://www.sport.es/default.asp?idpublicac...idseccio_PK=803

 

Ifølge Bolton-forumet er ikke prisen £ 11.000.000, men kun £ 7.000.000 over 2 år.

 

Ifølge Wanderercorner ble handelen ferdig forhandlet i dag, men ingenting offentliggjøres før i morgen.

Link to comment
Share on other sites

"The Big Deal" som kjeltringen Barry Silkman refererte til på BBC Newsnight lekker mer og mer ut.

 

"Bolton Evening News are running a article on Tuesday to confirm the predicted exit of Anelka. The shock is that Arsenal (his 1st club) is the bidder.

The accepted offer is a player & cash deal worth in excess of £11 000 000 and will include two of Arsenals high quality youth team. The players are ex Charlton defensive midfileder Alex Song and full back Englishman Kerrea Gilbert. Barry Silkman is fronting the deal and let slip on a BBC show last week called Newsnight."

 

http://www.sport.es/default.asp?idpublicac...idseccio_PK=803

 

Ifølge Bolton-forumet er ikke prisen £ 11.000.000, men kun £ 7.000.000 over 2 år.

 

Ifølge Wanderercorner ble handelen ferdig forhandlet i dag, men ingenting offentliggjøres før i morgen.

 

Kan det være at Wenger har gitt opp håpet om å få Eto'o i retur for Henry, og heller velger å gå for en spiller han vet passer inn i Arsenal, som erstatning for Henry?

 

Eller er målet å hente Anelka, for å prøve å vise Henry at klubben har som mål å vinne tilbake PL-trofeet, og endelig vinne CL?

 

Dette var faktisk ett rykte jeg hadde sansen for

Link to comment
Share on other sites

Spennende rykte! sier ikke nei takk jeg iallefall. Vel, det gjenstår å se. Og selv om jeg ikke tror noe på dette enda vet man aldri, Wenger har overrasket med kjøp tidligere, så hvorfor ikke Anelka tilbake?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...