Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Alanzinio er god i Tippeligaen,men jeg syntes at han ikke er god nok for PL!

Det er nok sikkert riktig, var ikke så alvorlig ment. Men jeg husker jeg forslo Chippen Wilhelmson for Arsenal en gang i tiden og fikk beskjed om at han i hvertfall ikke var god nok for de store ligaene. I ettertid har han hevdet seg i Frankrike og i Roma.

 

Forøvrig er Alanzinho en god del bedre enn Chippen noen gang var. Alan har også blitt meget god deffensivt i år. Jeg ser i faktisk ikke bort i fra at Alanzinho kan bli en stor spiller i Europa.

Link to comment
Share on other sites

Alanzinio er god i Tippeligaen,men jeg syntes at han ikke er god nok for PL!

Det er nok sikkert riktig, var ikke så alvorlig ment. Men jeg husker jeg forslo Chippen Wilhelmson for Arsenal en gang i tiden og fikk beskjed om at han i hvertfall ikke var god nok for de store ligaene. I ettertid har han hevdet seg i Frankrike og i Roma.

 

Forøvrig er Alanzinho en god del bedre enn Chippen noen gang var. Alan har også blitt meget god deffensivt i år. Jeg ser i faktisk ikke bort i fra at Alanzinho kan bli en stor spiller i Europa.

 

Det kan stemme men jeg tror ikke at han hadde vært en spiller Arsenal kunne ha kjøpt. Hvis ikke jeg tar feil så er han sentral midtbane eller offensiv midtbane og det er ikke det jeg mener Arsenal trenger akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Alan spiller venstra kant i en 4-4-2 i Stabæk. Sånn sett er han jo en ving, noe Arsenal har sårt behov for. Men jeg vil vel egentlig si at han kan spille på begge kanter, sentralt eller som hengende spiss for eksempel. Men jeg er nok enig i at Alan ikke er mannen for Arsenal. Men det er faktisk ingen som klarer å ta fra han ballen, spesielt med ballen i bena i fart er han helt ekstrem. Han er faktisk raskere med ball enn uten ball.

 

1 mot 1 vet jeg faktisk ikke om så mange spillere jeg har sett som er bedre. Jeg hadde i hvertfall lett valgt Alan foran Lyn's Edu. Ekstremferdigheter er noe jeg har stor sans for hos spillere og mener dagens Arsenal mannskap faktisk mangler.

Link to comment
Share on other sites

Det er jaggu meg ikke mye som skal til i Bærum før man begynner å snakke om at spillerne er gode nok for de store lagene. Absolutt ingen av spillerne på Stabæk er gode nok for Arsenal.

 

Tror ikke det er en eneste spiller i Tippeligaen pr. dags dato som er gode nok for Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Det er jaggu meg ikke mye som skal til i Bærum før man begynner å snakke om at spillerne er gode nok for de store lagene. Absolutt ingen av spillerne på Stabæk er gode nok for Arsenal.

 

Tror ikke det er en eneste spiller i Tippeligaen pr. dags dato som er gode nok for Arsenal

Men i 1 divisjon og Haugesund har man en god nok spiller!? Jøss merkelig påstand.

 

Som sagt er ikke jeg veldig objektiv med tanke på Stabæk da jeg er en stor fan. Men jeg nevnte som sagt en gang i tiden på dette forumet at Chippen kunne bli en suksess i en Europeisk toppklubb og bommet ikke helt ( til tross for at Tottenham til stadighet er interessert i denne spilleren ;) )

 

Alan er betraktelig bedre enn Chippen noen gang var. Han er mye jevnere i prestasjonene og faktisk klart å tilvenne seg den fysiske norske fotballen meget bra. Han takler og vinner mange baller. Jeg sier som Godset treneren som mener han aldri har sett en bedre spiller i Tippeligaen. Hvis Mikel kan lunte rundt på Lyn og bli geni erklært og få kontrakt med Chelsea så er det naivt å tro at en som leker med hele Tippeligaen kamp etter kamp ikke kan være i nærheten av å være god nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det er jaggu meg ikke mye som skal til i Bærum før man begynner å snakke om at spillerne er gode nok for de store lagene. Absolutt ingen av spillerne på Stabæk er gode nok for Arsenal.

 

Tror ikke det er en eneste spiller i Tippeligaen pr. dags dato som er gode nok for Arsenal

Men i 1 divisjon og Haugesund har man en god nok spiller!? Jøss merkelig påstand.

 

Som sagt er ikke jeg veldig objektiv med tanke på Stabæk da jeg er en stor fan. Men jeg nevnte som sagt en gang i tiden på dette forumet at Chippen kunne bli en suksess i en Europeisk toppklubb og bommet ikke helt ( til tross for at Tottenham til stadighet er interessert i denne spilleren :D )

 

Alan er betraktelig bedre enn Chippen noen gang var. Han er mye jevnere i prestasjonene og faktisk klart å tilvenne seg den fysiske norske fotballen meget bra. Han takler og vinner mange baller. Jeg sier som Godset treneren som mener han aldri har sett en bedre spiller i Tippeligaen. Hvis Mikel kan lunte rundt på Lyn og bli geni erklært og få kontrakt med Chelsea så er det naivt å tro at en som leker med hele Tippeligaen kamp etter kamp ikke kan være i nærheten av å være god nok for Arsenal.

 

Jeg har aldri sett Nordtveit i aksjon, så jeg aner ikke om han er god nok eller ikke. Men jeg har sett Alanzinho spille, og jeg er ærlig talt ikke så imponert av han

Link to comment
Share on other sites

Det er jaggu meg ikke mye som skal til i Bærum før man begynner å snakke om at spillerne er gode nok for de store lagene. Absolutt ingen av spillerne på Stabæk er gode nok for Arsenal.

 

Tror ikke det er en eneste spiller i Tippeligaen pr. dags dato som er gode nok for Arsenal

Men i 1 divisjon og Haugesund har man en god nok spiller!? Jøss merkelig påstand.

 

Som sagt er ikke jeg veldig objektiv med tanke på Stabæk da jeg er en stor fan. Men jeg nevnte som sagt en gang i tiden på dette forumet at Chippen kunne bli en suksess i en Europeisk toppklubb og bommet ikke helt ( til tross for at Tottenham til stadighet er interessert i denne spilleren :) )

 

Alan er betraktelig bedre enn Chippen noen gang var. Han er mye jevnere i prestasjonene og faktisk klart å tilvenne seg den fysiske norske fotballen meget bra. Han takler og vinner mange baller. Jeg sier som Godset treneren som mener han aldri har sett en bedre spiller i Tippeligaen. Hvis Mikel kan lunte rundt på Lyn og bli geni erklært og få kontrakt med Chelsea så er det naivt å tro at en som leker med hele Tippeligaen kamp etter kamp ikke kan være i nærheten av å være god nok for Arsenal.

Unnskyld, off topic, men...

 

Kan du være så snill å be alle i Stabæk ledelsen sende Espen Nystuen gratis tilbake der han hører hjemme? :D

På indreløperplassen hos KIL..... :)

Dere er utrolig heldige over å ha en spiller av hans kaliber, men dere bruker han jo aldri... Huff...

Link to comment
Share on other sites

Det er jaggu meg ikke mye som skal til i Bærum før man begynner å snakke om at spillerne er gode nok for de store lagene. Absolutt ingen av spillerne på Stabæk er gode nok for Arsenal.

 

Tror ikke det er en eneste spiller i Tippeligaen pr. dags dato som er gode nok for Arsenal

Men i 1 divisjon og Haugesund har man en god nok spiller!? Jøss merkelig påstand.

 

Som sagt er ikke jeg veldig objektiv med tanke på Stabæk da jeg er en stor fan. Men jeg nevnte som sagt en gang i tiden på dette forumet at Chippen kunne bli en suksess i en Europeisk toppklubb og bommet ikke helt ( til tross for at Tottenham til stadighet er interessert i denne spilleren B) )

 

Alan er betraktelig bedre enn Chippen noen gang var. Han er mye jevnere i prestasjonene og faktisk klart å tilvenne seg den fysiske norske fotballen meget bra. Han takler og vinner mange baller. Jeg sier som Godset treneren som mener han aldri har sett en bedre spiller i Tippeligaen. Hvis Mikel kan lunte rundt på Lyn og bli geni erklært og få kontrakt med Chelsea så er det naivt å tro at en som leker med hele Tippeligaen kamp etter kamp ikke kan være i nærheten av å være god nok for Arsenal.

Unnskyld, off topic, men...

 

Kan du være så snill å be alle i Stabæk ledelsen sende Espen Nystuen gratis tilbake der han hører hjemme? :huh:

På indreløperplassen hos KIL..... ;)

Dere er utrolig heldige over å ha en spiller av hans kaliber, men dere bruker han jo aldri... Huff...

Problemet med Nystuen er at han nekter å forlate Stabæk. Stabæk vil selge, klubber vil kjøpe, men mannen nekter å forlate Tippeligaens beste lag!! Hvis jeg ikke husker helt feil går vel muligens kontrakten ut etter sesongen? Nystuen har vel også uttalt at det kun er Tippeliga klubber som er aktuelt.

 

Muligens en god spiller men i Stabæk har han ikke vist seg som noe annet enn en høyst middelmådig spiller. Problemet er muligens Stabæk's 4-4-2 formasjon hvor det ikke er rom for indreløpere.

 

For å svare deg også Kim: Hvis du ikke er imponert over Alanzinho så er det pokker meg vanskelig å imponere deg. Da kan det faktisk ikke være noen som har imponert deg i norsk fotball så langt tilbake som jeg kan huske. For så overlegen som Alan har vært i år har ikke noen vært i Tippeligaen på lang lang tid.

 

Kombinasjonen ekstrem teknikk, dribleferdigheter og fart med ball har ikke blitt vist i Norge før, det er jeg villig til å påstå. Hittil i år har motstanderne pådratt seg 17 gule kort mot Alan.

Om han er god nok for Arsenal vil jo selvfølgelig være umulig å vite før man har prøvd i praksis. Men kan som sagt ikke se at han er noe dårligere enn for eksempel Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Alex har gått tilbake til Chelsea. Og vi får ingen penger for Baptista. Han var bare lånt, vettu! :)

jo hvis reyes blir i real

han ble vel litt mer populær etter å ha scoret 2 mål i siste kampen :(

 

Vi får vel penger for Reyes uansett hvor han blir solgt, men ingen penger for Baptista.

Rett skal være rett..hehe.

 

Ellers...siden det er nesten bare Martins igjen blant spisser linket til oss syns jeg Wenger skal kjøpe han.

Jeg vet jo at han forsvinner til Afrikamesterskapet sammen med Adebayor, men hvem andre skal vi kjøpe nå som de fleste av våre "targets" har funnet seg andre klubber?

Jeg mener vi trenger 5 spisser i en tøff PL-sesong og for å kunne hevde oss i alle turneringer.

 

Håper også på et par kjøp til for å ha skikkelig dekning overalt.

 

Flamini er vel på vei ut, og vi vet ikke hva som er situasjon med Senderos heller.

Uansett...jeg syns begge de to ikke er gode nok.

Link to comment
Share on other sites

Alex har gått tilbake til Chelsea. Og vi får ingen penger for Baptista. Han var bare lånt, vettu! ;)

jo hvis reyes blir i real

han ble vel litt mer populær etter å ha scoret 2 mål i siste kampen ;)

 

 

Ellers...siden det er nesten bare Martins igjen blant spisser linket til oss syns jeg Wenger skal kjøpe han.

 

Eduardo da Silva var vel ikke akkurat linket til oss så vit jeg vet men vi fikk han jo allikevel.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Tja..ikke akurat mange igjen nå. De jeg har ønsket til klubben har signert for andre. Men kanskje Quaresma kunne vært bra. Veldig lik C. Ronaldo, ser bare ikke så..klysete ut :rolleyes: Men han signerer sikkert for United, Chelsea eller Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Det går rykter på diverse forum at den argentinske venstre vingen Angel Di Maria har signert for Arsenal. Han speler til daglig i argentinsk toppserie, og er tatt ut i Argentina sin tropp til U-20 VM

 

link?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...