Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Tror heller ikke på dette ryktet, men jeg hadde absolutt likt å se han tilbake. Han var en dust tidligere, men da var han ung og hadde en pengegrisk bror ved siden av seg. Nå har han blitt mer voksen og moden og utviklet seg og tror det ville vært en utrolig sterk forsterkning for oss.

 

Hvis Henry blir, så tenk hvilken offensiv styrke. Henry, Anelka, Ade, RVP og Bendtner.

 

Vi får se i morgen, men dette ender vel ut i ingenting dette også som alle andre rykter man blir litt interessert i. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er alltid spennende å følge ryktene nå i Silly Season, men jeg tar de alltid med en klype salt. Tar det sjelden for god fisk før enten Wenger eller klubben går ut og bekrefter det.

Forholder meg mest til Arsenal.com når det gjelder slike bekreftelser, selv om også de har tatt feil. Husker spesielt en episode med Vieira noen år tilbake :)

Tror det var sommeren før han dro, hvis jeg husker riktig.

Link to comment
Share on other sites

Haha, merkelig rykte. Stiller meg veldig usikker til dette her, men om det får Henry til å bli er jeg fornøyd.

Kanskje jeg kan begynne å gå med Arsenal-drakten med nummer 9 Anelka på ryggen igjen da. ( Valgte Anelka bakpå drakten høsten 98 da det vel ikke var noen som trodde han skulle forsvinne )

Link to comment
Share on other sites

Anelka-ryktet skal jo verte lett å få bekrefta/avkrefta når alt visstnok skal offentleggjerast i morgon.

 

Dersom den siste summen stemmer, £ 7 mill over to år, så syns eg dette er ein OK deal. £ 11 mill for Anelka er etter mi meining for dyrt.

Link to comment
Share on other sites

Spekulerers også i at det er Huntelaar som blir klar i dag. Dette hørte jeg fra en på et annet forum, som hørte det av faren til en kamerat som visstnok er fotballagent.. hehehe :)

 

Akk ja, silly season er litt av en tid :D Vedder ti kroner på at det ikke skjer noenting i løpet av dagen på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Det virker som interessen for denne Auxerre forsvareren er reell(skysports). Fy faen seier berre eg då! Kva pokker skal me med ein ny forsvarar?

 

Ving? Ja takk, minst 1. Er planen til Wenger å sette Eboue på vingen eller? Isåfall kan det vera ein ide. Viss ikkje er dette ett unødvendig kjøp etter mi meining.

Link to comment
Share on other sites

Den magiske avtalen var Aliadiere til Boro...

Jaså? Trodde det var så å si bekreftet før. Men da tok jeg visst feil.

Vel.. Er bare å håpe Wenger klarer å hente inn et par spillere som kan forsterke troppen, selv om det vel er større sjanser for at han henter inn enda et par unggutter..

Link to comment
Share on other sites

Hvis Henry går må vi i alle fall hente en ny spiss av verdensklasse!

 

Som mange har nevnt ser jeg for meg en byttehandel mellom torres og reyes + penger til atletico, eller eto'o som nå¨kanskje kan bli overflødig spiller i barca (men da er det rart at det ikke var noe byttehandel).

 

Håper mest på torres! Ung, god, teknisk, rask, og ikke mins en storscorer! Tror han ville passet perfekt inn i arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hadde det vært mulig, så skulle vi hentet inn Torres og Babel. Torres som er en leder og en god avslutter, Babel pga tallent, noe erfaring, godt skudd bein. Men føler meg nesten sikker på at det ikke kommer noen nye inn, men skulle det komme en inn så blir det nok ikke en person folket har ønsket seg. :)

Link to comment
Share on other sites

Uansett hvilke spillere som er ledige på markedet kommer neste garantert INGEN AV DISSE til å havne i Arsenal. Med Wenger som manager så er det bare å plystre etter Torres, Babel eller noen andre!!!

Du er irriterende negativ imers. Hvis alt er så fryktelig ille så hold det til en tråd eller ett innlegg. Du trenger ikke forpeste samtlige tråder om at Henry suger, styret suger etc.

 

Hva som foregår bak lukkede dører er umulig for oss å vite. Tror du virkelig de som driver klubben i våre hjerter plutselig har blitt så udugelige, eller at det var ett en manns show med Dein?!

 

Å beholde en Henry som ikke vil være i klubben er meningsløst. At man ikke vil selge klubben til en halv rik Amerikaner er heller ikke nødvendigvis det ideele.

 

Så hold noe av gallen for deg selv, vær så snill!

Link to comment
Share on other sites

Ønskelisten:

 

M.Richards

JA Reyes

F. Torres

 

Med disse tre forsterkningene vil vi være godt forberedt foran neste sesong og kan virkelig være med i gullkampen. Stallen vil ikke være like bra som ManU og Chelsea men nå er det engang sånn at det kun er 11spillere på banen samtidig. Er vi heldige med skader og suspensjoner på Toure, Fabregas og vanPersie kan vi vinne serien. Men vi er mye mer avhengig av at enkeltspillere presterer enn de andre gigantene.

Link to comment
Share on other sites

Når sa jeg at Henry suger? Eller styret? Jeg har ikke klaget på styret ihvertfall etter hva jeg kan erindre.

du sutrer å klager noe jævlig iallefall, irriterende med så mange negative folk her!!

 

1:Torres

2:Babel

3:kompany

Link to comment
Share on other sites

Vi har to klasse spisser men det er for tynt men hhvorfor skulle vi ha 5 klassespisser? Tviler på at van persie, ade har lyst til å sitte på benken.Uenig i at vi trenger Kompany nå som vi har så mange som kan spille bra bak så da vil jeg heller tatt Anelka ut med en ut med en eller annen ving muligens Jesus Navas eller Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Vi har to klasse spisser men det er for tynt men hhvorfor skulle vi ha 5 klassespisser? Tviler på at van persie, ade har lyst til å sitte på benken.Uenig i at vi trenger Kompany nå som vi har så mange som kan spille bra bak så da vil jeg heller tatt Anelka ut med en ut med en eller annen ving muligens Jesus Navas eller Reyes.

Blir ikke alt for lei meg hvis Adebayor bestemmer seg for å dra, eller slite benken for den saks skyld. Vil mye, og da mener jeg mye heller ha Anelka eller Torres der oppe sammen med RvP. I tillegg må du tenke på muligheten av å ha RvP som ving.

 

Så Torres, Anelka og RvP som våre spisser hadde gjort godt :)

Link to comment
Share on other sites

Min ønskeliste:

 

1 stk. spiss. Helst med erfaring fra PL. Anelka, Tevez, Owen og Martins er aktuelle. Vil helst ha ein av dei førstnemnte.

1 stk. ving. Ein som scorer mål. Veit egentlig ikke om så mange aktuelle. Babel har jo vært linket.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...