Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Nå har Ferguson varslet at det kan komme enda flere kjøp i Januar:

http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article837598.ece

 

Jeg mener Henry har rett som kritiserte måten Wenger handler på. Jeg syns absolutt at wenger skal kjøpe et par nye spillere i Januar, med tanke på at vi sliter enormt med skader nå som Ljungberg også er ute. Jeg ville satset på en sentral midtbanespiller og en forsvarer ettersom det er der vi sliter mest med skader. Men jeg tviler på at det blir noen kjøp siden Wenger har gått ut og sagt at han ikke skal kjøpe i Januar.

 

Jeg vet det har vært mange slike tråder nå, men bør ikke Wenger styrke laget sitt like mye som Ferguson?

Link to comment
Share on other sites

Nå har Ferguson varslet at det kan komme enda flere kjøp i Januar:

http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article837598.ece

 

Jeg mener Henry har rett som kritiserte måten Wenger handler på. Jeg syns absolutt at wenger skal kjøpe et par nye spillere i Januar, med tanke på at vi sliter enormt med skader nå som Ljungberg også er ute. Jeg ville satset på en sentral midtbanespiller og en forsvarer ettersom det er der vi sliter mest med skader. Men jeg tviler på at det blir noen kjøp siden Wenger har gått ut og sagt at han ikke skal kjøpe i Januar.

 

Jeg vet det har vært mange slike tråder nå, men bør ikke Wenger styrke laget sitt like mye som Ferguson?

Vi har nok sentrale midtbanespillere: Fabregas Gilberto Beast Flamini + Rosicky som kan spille sentral

Link to comment
Share on other sites

Nå har Ferguson varslet at det kan komme enda flere kjøp i Januar:

http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article837598.ece

 

Jeg mener Henry har rett som kritiserte måten Wenger handler på. Jeg syns absolutt at wenger skal kjøpe et par nye spillere i Januar, med tanke på at vi sliter enormt med skader nå som Ljungberg også er ute. Jeg ville satset på en sentral midtbanespiller og en forsvarer ettersom det er der vi sliter mest med skader. Men jeg tviler på at det blir noen kjøp siden Wenger har gått ut og sagt at han ikke skal kjøpe i Januar.

 

Jeg vet det har vært mange slike tråder nå, men bør ikke Wenger styrke laget sitt like mye som Ferguson?

Vi har nok sentrale midtbanespillere: Fabregas Gilberto Beast Flamini + Rosicky som kan spille sentral

Hleb kan også spille sentralt. I tilegg er jeg sikker på at vi i nødtilfeller kan flytte King Kolo opp på midten med stor suksess!

Link to comment
Share on other sites

Men vi kommer nok til å få skader på sentrale spillere utover i sesongen og Fabregas og Gilberto kan ikke spille hver eneste kamp.

Baptista har ikke vist at han kan noe som helst. og hvis vi flytter inn Hleb og Rosicky har vi nesten ingen vinger. Flamini løper hele tiden, men han har for dårlige pasninger. samtidig er han ingen luftens baron akkurat.

Link to comment
Share on other sites

Men vi kommer nok til å få skader på sentrale spillere utover i sesongen og Fabregas og Gilberto kan ikke spille hver eneste kamp.

Baptista har ikke vist at han kan noe som helst. og hvis vi flytter inn Hleb og Rosicky har vi nesten ingen vinger. Flamini løper hele tiden, men han har for dårlige pasninger. samtidig er han ingen luftens baron akkurat.

 

I Baptista sitt forsvar har han ikke fått veldig mye tillitt, jeg har sett han sentralt i La Liga og der var han stor. Selv om han er best i en hengende spissrolle eller som ren spiss. Rosicky, Hleb, Fab, Gilberto, Flamini, Denilson og Ljunberg er nok alternativer sentralt. Det vi derimot kan trenger er en REN ving, to vingbacker (en på hver side) og kanskje en solid stopper. Keeperplassen trenger også en klar forsterkning hvis Lehman skulle finne på å gå, uansett så trenger vi en som kan stå når han gir seg, jeg føler ikke Almunia og Poom er noen alternativer.

 

Jeg er også enig i at vi kunne trengt en etablert midtbanespiller av defensiv legning for å avlaste Gilberto, men dette vet vi av erfaring at Wenger ikke gidder å bruke penger på.

 

Så vi får bare vente å se.

Link to comment
Share on other sites

Men som alle vet er La liga helt forskjellig fra Premier League. PL er mye mere fysisk, men det burde Baptista ikke ha noen problemer med siden han er enorm. Jeg er enig med Ramsrud, vi trenger en keeper dersom Lehmann skulle gå. Det har vært snakk om Roman Weidenfeller. Dessverre kan jeg ikke uttale med om han. En ving trenger vi òg. Der vil jeg ha satset på Jesus Navas. Det har jo også gått rykter om Puerta. Der har vi en ren ving og en sentral midtbanespiler.

Link to comment
Share on other sites

Men som alle vet er La liga helt forskjellig fra Premier League. PL er mye mere fysisk, men det burde Baptista ikke ha noen problemer med siden han er enorm. Jeg er enig med Ramsrud, vi trenger en keeper dersom Lehmann skulle gå. Det har vært snakk om Roman Weidenfeller. Dessverre kan jeg ikke uttale med om han. En ving trenger vi òg. Der vil jeg ha satset på Jesus Navas. Det har jo også gått rykter om Puerta. Der har vi en ren ving og en sentral midtbanespiler.

 

 

Jesus Navas er omtrent en tro kopi av Reyes. Alt for spe og pysete til å spille i PL, så trur bare han kommer til å bli skremt av hele opplegget.

 

På def. midtbane har jeg veldig tru på Lauren, han har fysikken, tenninga, erfaringa, luftstyrken. Mangler kanskje litt kreative gener, men det får den andre sentrale og vingene stå for.

 

Ny keeper, og mer trening på døballer så blir det nok flere poeng.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg Ribery, Adriano, Villa og Torres

SÅ du sier du vil selge RvP, Ade og Henry? Alle de spissene vil kreve full spilletid. Mye koster de også. Hvis Wenger først kjøper er det en liten sjanse for at kjøper Ribery, de andre er det mer sannsynlig at Tottenham ender opp med :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Wenger kommer til å handle en liten 16. åring som ikke eier fysikk men teknikk, ellers tror jeg nok ikke han kommer til å handle. Han har jo sagt at han ikke kommer til å handle fordi han ikke ha penger i kassa!.

 

Men her er forresten min ønskeliste:

1. Henry i toppform

2. Et skadefritt lag

3. Joey Barton

4. Oscar Ustari

5. Patrick Vieira

 

Jeg tror #11RvP har feil, han sier at Adebayor aldri kommer til å utvikle seg til en klassespiss, men det har han vist denne sesongen. Denne spilleren har spilt LANGT over forventning.

 

her er det som han sa: - Ny spiss til å konkurrere med van Persie og Henry (Adebayor blir aldri god nok). Bent eller Huntelaar kan vere gode kjøp.

Link to comment
Share on other sites

 

her er det som han sa: - Ny spiss til å konkurrere med van Persie og Henry (Adebayor blir aldri god nok). Bent eller Huntelaar kan vere gode kjøp.

Det sa eg, og eg skal vere den første til å innrømme at eg dreit meg ut. Ade er Klasse!

 

det har jeg og sagt rvp :) får være den andre jeg da :P synes avslutningene til ade er alt for dårlig enda, men har fått troen på mannen :( virker jo som om han har ting på gang nå ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...