Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg kunne tenkt meg en kynisk målscorer, med fantastiske avslutteregenskaper

 

Det har vi, Kim.

 

Jepp, når vi spiller 4-4-2. Jeg mener det hadde vært bedre å bruke Henry på kanten i 4-5-1, og hatt en skikkelig targetman på topp. En som ikke trenger mange sjansene før han putter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne tenkt meg en kynisk målscorer, med fantastiske avslutteregenskaper

 

Det har vi, Kim.

 

Jepp, når vi spiller 4-4-2. Jeg mener det hadde vært bedre å bruke Henry på kanten i 4-5-1, og hatt en skikkelig targetman på topp. En som ikke trenger mange sjansene før han putter.

 

Vi har vel Baptista også Kim.Skulle jo vært artig å sett han i en slik rolle.

Jeg mener med Henry-Ade-VP og Baptista er vi godt skodd på spissplass.

Link to comment
Share on other sites

En spiller jeg faktisk kunne tenkt meg å se i Arsenaltrøya er Bastian Schweinsteiger, han kan spille både høyre- og venstrekant er ung, har teknikk og overblikk og ikke minst scorer masse mål. Har hatt han på drommelaget.no i CL-konkurransen og han bøtter inn poeng.

 

Noe han må jobbe med derimot er temperamentet (i likhet med en del unge spillere) og den defensive delen, men jeg tror han kommer til å bli veldig bra og han ville nok glidd inn i Arsenal sin spillestil ganske bra.

Link to comment
Share on other sites

En spiller jeg faktisk kunne tenkt meg å se i Arsenaltrøya er Bastian Schweinsteiger, han kan spille både høyre- og venstrekant er ung, har teknikk og overblikk og ikke minst scorer masse mål. Har hatt han på drommelaget.no i CL-konkurransen og han bøtter inn poeng.

 

Noe han må jobbe med derimot er temperamentet (i likhet med en del unge spillere) og den defensive delen, men jeg tror han kommer til å bli veldig bra og han ville nok glidd inn i Arsenal sin spillestil ganske bra.

 

Ikke et dårlig forslag. En fasinerende spiller ;) Men bayern skal sikkert ha sitt, så det er nok bare å drømme om han.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så et fotballprogram på sportN mellom Italia og Tyrkia. Der var det et intervju med Ustari, han virker veldig god i virkligheten og bare 20år men prislappen ligger vel på 10£ og barcelona har han i kikkerten, men det hadde nok virkelig vært en overtaker for Jens.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ønskeliste:

 

- Kevin Nolan eller Joey Barton

- En ny keeper (som jeg har mast om før)

- En spiss som passer sammen med Henry!

 

- PATRICK VIEIRA :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ønskeliste:

 

- Kevin Nolan eller Joey Barton

- En ny keeper (som jeg har mast om før)

- En spiss som passer sammen med Henry!

 

- PATRICK VIEIRA :(

Jeg hadde også veldig lyst på en ny midtbanespiller før denne sesongen. Men Barton signa nettopp ny kontrakt med City. Tror også Nolan har gjort det :(. Jeg er fortsatt bitter over at vi ikke fikk Yaya Toure ;). Zokora har fått malaria, men før han fikk det har jeg fått vite at han hadde storspilt og vært stabil. En spiller som jeg alltid har hatt sansen for, og som viste sin storhet i går: Bouba Diop. Han var god i midtbanerollen sin og vant mye. Desverre er han veldig dyr og begynner å bli litt gammel (28 år). Men nå skal vi ikke glemme at vi har Baptista og Diaby som snart er tilbake. Begge trenger dog litt tid å spille seg i form og vende seg til tempoet. Men begge er såkalte powerhouses som vi trenger på midten.

 

En ny keeper trenger vi, for det er ikke lenge før Lehmann gir seg, og da duger ikke Almunia som førstekeeper. Buffon er fortsatt er god kandidat :D

 

En spiss som passer sammen med Henry kan bli vankselig. Han må ha gode tilretteleggeregenskaper, men må samtidig være en god avslutte. I tilegg må han jo ha de vanlige kravene Wenger setter til spillerne sine: Fart og teknikk. Hvis det finnes en spiller som dette der ute er det bare en ting å si: Løp og kjøp. Van Perisie vil jeg helst se på høyrevingen!

Link to comment
Share on other sites

Ang spiss problemet tror jeg Baptista bør prøves. Men skulle jeg ønske meg noen til klubben så hadde det vel vært Buffon, S.Parker og kanskje Ribery, Nolan bør også nevnes. Ellers så er er drømmen om Vieira alltids der!

Link to comment
Share on other sites

Ønskeliste for nyåret/tranfervinduet:

- Diaby og Lauren skadefrie.

- Ny spiss til å konkurrere med van Persie og Henry (Adebayor blir aldri god nok). Bent eller Huntelaar kan vere gode kjøp.

- Ny og forholdsvis ung keeper. Pele har vært nevnt.

- Ny venstreback. Clichy holder ikkje mål (fortjener muligens litt meir tid men). Alternativer: Baines eller Rosenior.

Link to comment
Share on other sites

Disse/dette ønsker jeg meg:

Gareth Bale: Back-up for clichy eller førstevalg(mener at han er god nok til det)

Oscar Ustari: kjempe keepertalent som var med Argentina til VM, skaffer vi han i Januar så får han god tid til å tilvenne seg til PL.

At Diaby virkelig viser hva han er god for, og at Muamba virkelig blir den nye Vieira(sistnevnte kommer jo ikke tilbake før i sommer)

At Stokes kommer tilbake i Januar og får litt spilletid hos oss, før vi evt. låner ham ut igjen hvis det viser seg at det trengs.

Tony Adams som assisterende manager sammen med Rice ;)

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg: Leighton Baines, Joey Barton og Igor Akinfeev.

Baines er ung og engelsk. Han har overbevist meg om at han er god nok til å spille venstreback hos oss.

 

Joey Barton har storspilt denne sesongen og har den engelske fighterviljen vi kunne ha trengt på midten. Han har hatt litt trøbbel tidligere i karrieren, men det ser ut som han har klart å legge dette bak seg.

 

Akinfeev har jeg ikke sett så veldig mye, men var virkelig god mot oss. CSKA Moskva vant jo vell serien i Russland også?

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg: Leighton Baines, Joey Barton og Igor Akinfeev.

Baines er ung og engelsk. Han har overbevist meg om at han er god nok til å spille venstreback hos oss.

 

Joey Barton har storspilt denne sesongen og har den engelske fighterviljen vi kunne ha trengt på midten. Han har hatt litt trøbbel tidligere i karrieren, men det ser ut som han har klart å legge dette bak seg.

 

Akinfeev har jeg ikke sett så veldig mye, men var virkelig god mot oss. CSKA Moskva vant jo vell serien i Russland også?

 

Ja, Baines hadde vært noe :(

 

CSKA vant den rusiske serien, men er beskylt for korrupsjon! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg hovedsaklig engelskmenn, og gjerne en skikkelig ledertype i samme slengen. Gerrard e jo drømmen, men det kan vi nok bare glemme. ;) Ellers så trenger vi en klassespiss, som er god i luften i tillegg til å ha gode avslutnings egenskaper. Fra England ser eg ikke noen som passer denne beskrivelsen optimalt, men i Werder Bremen ser eg han. Tror Miroslav Klose hadde vært ideeell, men blir vel i dyreste laget..

Link to comment
Share on other sites

Jeg så et fotballprogram på sportN mellom Italia og Tyrkia. Der var det et intervju med Ustari, han virker veldig god i virkligheten og bare 20år men prislappen ligger vel på 10£ og barcelona har han i kikkerten, men det hadde nok virkelig vært en overtaker for Jens.

Ustari! Han har jeg sett noen små klipp av! virker god! Men jeg ville heller hatt Rustu! Som også spiller for yrkia. men han er vel ikke noe særlig yngre en Jens?

Link to comment
Share on other sites

Jeg så et fotballprogram på sportN mellom Italia og Tyrkia. Der var det et intervju med Ustari, han virker veldig god i virkligheten og bare 20år men prislappen ligger vel på 10£ og barcelona har han i kikkerten, men det hadde nok virkelig vært en overtaker for Jens.

Ustari! Han har jeg sett noen små klipp av! virker god! Men jeg ville heller hatt Rustu! Som også spiller for yrkia. men han er vel ikke noe særlig yngre en Jens?

 

En liten oppklaring, Ustari spiller for Argentina ikke for Tyrkia. På SportN går det små program i pausene av kampene :angry:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...