Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Blir bare mer og mer overbevis om at Kevin Nolan ville vært et strålende kjøp. Men han er vel overpriset som alle engelskmenn.

 

Ja, tenker litt i de baner jeg og...Spørsmålet er vel om han vil vekk og om Bolton vil selge...

Link to comment
Share on other sites

Ballack hadde selvfølgelig vært med på å heve Arsenal.. Akkurat det vi hadde trengt.. En sjef på midtbanen.. Men tviler på at han kommer.. Hadde jo vært magisk med Ballack og Torres til Arsenal i sommer..

 

Også han sinnsykt gode unggutten til Lyon.. Noen som vet hvem jeg tenker på? Han spilte mot Rosenborg i allefall i Frankrike...Rask og teknisk..

 

Ben Arfa sikkert....Han har vært linka tidligere.

 

 

Stemmer! Han var det jeg tenkte på! Han kommer til å bli god!

 

Noen dager siden det ble tatt opp, men..

 

Det er ikke Karim Benzema du sikter til? Han scoret mot Rosenborg og er nettopp blitt atten år. Hatem Ben Arfa ble vel lenge sett på som det store løftet i Lyon, men har hos mange blitt forbigått av Benzema som også er ni måneder yngre.

Link to comment
Share on other sites

Ballack hadde selvfølgelig vært med på å heve Arsenal.. Akkurat det vi hadde trengt.. En sjef på midtbanen.. Men tviler på at han kommer.. Hadde jo vært magisk med Ballack og Torres til Arsenal i sommer..

 

Også han sinnsykt gode unggutten til Lyon.. Noen som vet hvem jeg tenker på? Han spilte mot Rosenborg i allefall i Frankrike...Rask og teknisk..

 

Ben Arfa sikkert....Han har vært linka tidligere.

 

 

Stemmer! Han var det jeg tenkte på! Han kommer til å bli god!

 

Noen dager siden det ble tatt opp, men..

 

Det er ikke Karim Benzema du sikter til? Han scoret mot Rosenborg og er nettopp blitt atten år. Hatem Ben Arfa ble vel lenge sett på som det store løftet i Lyon, men har hos mange blitt forbigått av Benzema som også er ni måneder yngre.

 

husker han var god han og...

Link to comment
Share on other sites

Gallas er ett navn jeg har nevnt på forum her opp til flere ganger tidligere. Nå ser jeg Juventus snuser på han og han muligens er noe misfornøyd med at han ikke får spille stopper på broen.

 

Selvfølgelig helt utenkelig at Chelsea vil la han gå til Arsenal, men han hadde uten tvil vært den perfekte signing til sommeren. Kommer faktisk ikke på så mange spillere jeg heller ville hatt. A. ferdinand kunne vært ett greit plaster på såret;)

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi mange spennende og talentfulle spisser, men kunne gjerne sett Huntelaar i Arsenal drakta. Har vært god for Ajax etter overgang fra Heerenveen der han scoret utrolig mye med mål!

 

Tror det kunne vært spennende å hentet inn en eller to spillere fra Nederland, fordi det finnes veldig mange gode spillere der, som også har bra med CL erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Gallas er ett navn jeg har nevnt på forum her opp til flere ganger tidligere. Nå ser jeg Juventus snuser på han og han muligens er noe misfornøyd med at han ikke får spille stopper på broen.

 

Selvfølgelig helt utenkelig at Chelsea vil la han gå til Arsenal, men han hadde uten tvil vært den perfekte signing til sommeren. Kommer faktisk ikke på så mange spillere jeg heller ville hatt. A. ferdinand kunne vært ett greit plaster på såret;)

 

Enig, tror Gallas er den beste stopperen vi kunne fått i troppen. Har stor fart og er sterk. Og han viste jo mot Tottenham at han kan skyte og....

Link to comment
Share on other sites

For å følge opp litt å komplementere ønsket mitt. Han er 27 år, en perfekt alder for en ny signing i dagens unge tropp. Han er relativt stor og sterk, kjapp, kjenner til PL og har erfaring fra CL. Har spillt på begge backene for Chelsea denne sesongen. Såvidt jeg så på en side så var det snakk om en overgangs sum på 5.7mill£.

 

Finnes det overhodet noen som helst mulighet for å hente denne mannen for denne prisen så løp å kjøp!!

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Gallas hadde vært en perfekt løsning for Arsenal. Han er nok en av de aller bestemidtstopperene. Det vi da mangler, er arbeidsjernet på midten. HVEM SKAL DET VÆRE!?

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Nå har vi mange spennende og talentfulle spisser, men kunne gjerne sett Huntelaar i Arsenal drakta. Har vært god for Ajax etter overgang fra Heerenveen der han scoret utrolig mye med mål!

 

Tror det kunne vært spennende å hentet inn en eller to spillere fra Nederland, fordi det finnes veldig mange gode spillere der, som også har bra med CL erfaring.

 

Av det jeg har sett, minner Huntelaar meg litt om Fernando Torres i spillestil. Ikke unormalt kjapp, god på hodet, bra basisferdigheter. Vet ikke om dette er rett mann for oss nå. Han har vel ikke bevist høyt nivå over spesielt lang tid.

 

Dessuten tror jeg ikke spiss er det viktigste nå. Så lenge TH blir ihvertfall.

 

 

Når det gjelder midtbanesliter. Hva med Gattuso??

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Nå har vi mange spennende og talentfulle spisser, men kunne gjerne sett Huntelaar i Arsenal drakta. Har vært god for Ajax etter overgang fra Heerenveen der han scoret utrolig mye med mål!

 

Tror det kunne vært spennende å hentet inn en eller to spillere fra Nederland, fordi det finnes veldig mange gode spillere der, som også har bra med CL erfaring.

 

Av det jeg har sett, minner Huntelaar meg litt om Fernando Torres i spillestil. Ikke unormalt kjapp, god på hodet, bra basisferdigheter. Vet ikke om dette er rett mann for oss nå. Han har vel ikke bevist høyt nivå over spesielt lang tid.

 

Dessuten tror jeg ikke spiss er det viktigste nå. Så lenge TH blir ihvertfall.

 

 

Når det gjelder midtbanesliter. Hva med Gattuso??

 

Jeg mener vi trenger en erfaren defensiv midtbanespiller samt en Solid erfaren stopper. Da tar jeg utgansgpunkt i at Henry og Cole blir i Arsenal.

 

Kort vurdering av neste sesong:

 

På keeperplassen har vi god nok dekning med en solid Jensemann i front.

 

Høyrebacken er meget sterk med Gilbert, Lauren og Ebou..(Hoyte)

 

Venstrebacken er verdensklasse med Clichy og Cole...

 

Stopperplass: Toure, senderos, Djourou og Sol.....Pga skadeproblemene til Sol mener jeg vi trenger en ny rutinert stopper. (Cygan flytter nok hjem til Frankrike til sommeren)

 

Midtbanen/spiss: Diaby, Gilberto, Flamini, Fabregas, Hleb,Walcott, Freddy, Reyes, Henry, Ade, Lupoli og persie (Pires?)......My kvalitet, hva med bredden?

Link to comment
Share on other sites

Guest cescfab

Jeg ville hatt Joaquin på midtbanen og Nistelrooy (han ser jo ut til å være på vei vekk fra mufc) pluss puyol i forsvar og en god keeper.

 

Vil ikke ha noen nye py sentral, tror at Fabregas i løpet av neste sesong eller den etter den er verdens beste akkurat der, men ville gjerne hatt Messi

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor henter ikke Wenger Giuly?! Han får ikke tillit i Barca, og han passer ikke inn i spansk fotball. Han er fransk (hint-hint, Wenger ;) ) og det har gått rykter om at Freddie er poå vei bort i sommer. Ludovic er en kjapp, teknisk ving som hadde passet svært godt inn i Arsenal!

 

Kanskje litt gammel, men jeg ønsker meg ham.

Og etter ham ønsker jeg meg Ballack. Men han går 99% sikkert til Chel$ea...

Link to comment
Share on other sites

Ønskeliste(realistisk):

 

Keeper:

-Andreas Isaksson

-Carlos Kameni

-Robert Green

 

Midtstopper:

-Anton Ferdinand

-Christian Chivu

 

Sentral midt:

-Kevin Nolan

-Nigel Reo Coker

-Mamadou Diarra

 

Kantspiller:

-Sidney Govou

-Joe Cole

 

 

Veldig, veldig enig

Du nevner flere veldig spennende navn på midtbanen, Diarra hadde vært genial hos oss, slenger med Barton jeg da. Har dessuten lenge ventet på at Henrys "lillebror" , Govou, skulle komme.. Luca Toni ble nevnt tidligere, drømmepartner med Henry.. Blir dog dyr..

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Jeg ville hatt Joaquin på midtbanen og Nistelrooy (han ser jo ut til å være på vei vekk fra mufc) pluss puyol i forsvar og en god keeper.

 

Vil ikke ha noen nye py sentral, tror at Fabregas i løpet av neste sesong eller den etter den er verdens beste akkurat der, men ville gjerne hatt Messi

Ingen gunnersfan ønsker vel Meniskelroy til Ashburton?

Link to comment
Share on other sites

Sergio Agüero er fortsatt min drømmesigning! For et talent.

 

Dere som ikke har hørt om han kan ta en titt på disse videoene:

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=75...478271&q=aguero

 

 

Aguero er 17 år, men kansje allerede den beste spilleren i den argentinske serien. Han er faktisk så god at han er høyaktuell for den argentinske VM-troppen. Jeg har sett han i en kamp, og han var rett og slett utrolig.

Så langt denne sesongen ligger han på 3.plass(?) på toppscorerlisten i argentina. Ganske imponerende med tanke på at han ikke er spiss, men en offensiv midtbanespiller.

Mange rangerer han som verdens beste unge spiller.. (Etter Fabregas selvfølgelig :) )

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Sergio Agüero er fortsatt min drømmesigning! For et talent.

 

Dere som ikke har hørt om han kan ta en titt på disse videoene:

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=75...478271&q=aguero

 

 

Aguero er 17 år, men kansje allerede den beste spilleren i den argentinske serien. Han er faktisk så god at han er høyaktuell for den argentinske VM-troppen. Jeg har sett han i en kamp, og han var rett og slett utrolig.

Så langt denne sesongen ligger han på 3.plass(?) på toppscorerlisten i argentina. Ganske imponerende med tanke på at han ikke er spiss, men en offensiv midtbanespiller.

Mange rangerer han som verdens beste unge spiller.. (Etter Fabregas selvfølgelig ;) )

Har sett filmsnuttene... Han ønsker jeg gjerne til London!

Link to comment
Share on other sites

Sergio Agüero er fortsatt min drømmesigning! For et talent.

 

Dere som ikke har hørt om han kan ta en titt på disse videoene:

 

 

http://video.google.com/videoplay?docid=75...478271&q=aguero

 

 

Aguero er 17 år, men kansje allerede den beste spilleren i den argentinske serien. Han er faktisk så god at han er høyaktuell for den argentinske VM-troppen. Jeg har sett han i en kamp, og han var rett og slett utrolig.

Så langt denne sesongen ligger han på 3.plass(?) på toppscorerlisten i argentina. Ganske imponerende med tanke på at han ikke er spiss, men en offensiv midtbanespiller.

Mange rangerer han som verdens beste unge spiller.. (Etter Fabregas selvfølgelig :) )

 

Ja velkommen Aguero!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest diaby3

Jeg ønsker meg baptista som madrid kjøpte før åss,og cassano som også madrid tok før oss.

Begge de to har ikke imponert og kan forlate madrid.

Jeg ønsker ågså david beckham til arsenal, håper wenger handler inn rutinerte spillere i sommer.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...