Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest Livet for Arsenal

Veldig optimistisk med Cassano.

Men det som hadde vert drømmen hadde vert om Arsenal hadde snappet opp Ballack før chelskjii eller manshit tar han :blink:

Trenger vel snart en ny makker til Toure når Campbell legger opp, Kompany? Også en defensiv midtbane.. Kommer ikke på noen i farten.

Link to comment
Share on other sites

syntest vi skal kjøpe Joaquin jeg

 

Ja, kanskje det han er jo utrolig god.

 

jeg synes arsenal trenger adriano og ronaldinho jeg

 

Det er bra du har troen :P du kan ikke ha så mye annet :P

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå så ønsker jeg meg Thomas Rosicky. Etter at jeg så Hamburg-Borussia Dortmund i går, så er jeg rimelig sikker på at denne mannen ville vært en forsterkning i stallen vår. Han scoret 2 mål og BD vant 4-2.

 

Det første målet til Rosicky kom da han fikk ballen på 16-meter'n og banket den opp i lengste kryss. Den andre kom da keeperen til Hamburg var med opp på en corner. Da Rosicky mottok ballen løp han over halve banen og jublet på veien mot nettmaskene. Han tuppet den til slutt midt i mål.

 

Han var også VELDIG delaktig i BD's spill. Han hadde masse fine pasninger og gjorde nesten aldri feil. En spiller jeg helt klart vil ha til Arsenal. Han holdt et høyt tempo og slo ballen ffort langs bakken. :P

 

EDIT: Hvis dere vil se Rosicky's mål så er de her:

Rosicky's mål nr. 1

Rosicky's mål nr. 2

Credits: Kooora

Link to comment
Share on other sites

Vil dere høre hvilke spillere jeg har lyst på?

Sikkert helt uinteressant for dere, men jeg skriver de ned allikevel.

 

Micah Richards - Det nye stjerneskuddet til Man. City.

Joey Barton - Midtbanekriger jeg har veldig sansen for.

Stephen Ireland - Fantastisk 17-åring med krempasninger.

Bradley Wright-Phillips - Bedre enn broren sin. (Den var litt drøy)

Fernando Torres - Det skjer nok ikke etter at vi henta Ade.

Mickael Landreau - Meget spennende fransk keeper. Linka til oss mange ganger.

Kompany - Stortalent.

Tomas Rosicky - Teknisk god spiller.

 

Kunne også tenkt meg alle Barca-spillerne, halve Real og laget til Brasil, men vi vil ikke bli FOR gode, vil vi vel?

Link to comment
Share on other sites

en midtstopper jeg kunne tenkt meg er Sat Night (vet ikke hvordan navnet skrives) fra Fullham

Nei takk. Bortsett frå at han er høg, har han ikkje mykje å fare med. Klønete og usikker. Senderos, berre dårligare. Gjer tabber.

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Veldig optimistisk med Cassano.

Men det som hadde vert drømmen hadde vert om Arsenal hadde snappet opp Ballack før chelskjii eller manshit tar han :D

Trenger vel snart en ny makker til Toure når Campbell legger opp, Kompany? Også en defensiv midtbane.. Kommer ikke på noen i farten.

Kompany er vel bortimot klar for chelsea...

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Thomas Rosicky!!! + en pasningssikker "støvsuger" på midtbanen og en keeper. Robert Pires synger på sine siste vers - der kommer Thomas og fyller glimrende inn. Meget målfarlig og en "playmaker"...Vi får aldri nok av dem. Gilberto's suge-evne begynner å svikte i perioder...dessuten så sliter han mye med presisjon på pasninger. Trolig så vil vi ikke erstatte han enda..vi har også Diaby. Men hvis vi skal hente en taklingssterk midtbanespiller av verdensklasse...MASCHERANO(gjør taklinger til kunst)/BAPTISTA("monster" med teft for mål). Spisser har vi nok av. RvP, Ade, Henry, Reyes, Walcott kan alle spille spiss.

Hvis det absolutt mareritt skulle bli et faktum (Henry), må vi hente en meeget god spiss. Hvem? Hvem kan erstatte Henry? Ingen! Men vi må ikke få en reprise av hva som skjedde sist sommer.

 

Thomas R.

Mascherano/Baptista

<keeper>

+ vi får aldri nok av "wonderkids"

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Valget Faller på Torres eller Baptista. En spiss som dekker en eventuell Henry overgang. ;)

 

Eller en ny keeper, Hadde vert fint :P

Keeper trenger vi ikke, og la oss håpe at vi ikke må erstatte Henry :(

Link to comment
Share on other sites

Kirkland er en mann jeg ønsker å se i Arsenal! Nå er han ledig. Sjelden jeg kommer med ønsker om spillere. Men dette er en mulighet!

 

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/t...ool/4866678.stm

 

Helt enig! En god, engelsk og ung keeper (for en keeper å være). Vi kan ikke stole på Lehmann i mange sesonger til, kanskje han allerede bør byttes ut til sommeren. Vi kan ikke vente til han blir for dårlig, vi må være føre var.

Link to comment
Share on other sites

Etter den kanonsesongen Lehmann har hatt i år så fortjener han å starte som førstekeeper neste år også. Vi har i tillegg Almunia som har imponert meg stort i år, men allikevel kunne det vært greit å hentet inn en ny keeper.

Link to comment
Share on other sites

Etter den kanonsesongen Lehmann har hatt i år så fortjener han å starte som førstekeeper neste år også. Vi har i tillegg Almunia som har imponert meg stort i år, men allikevel kunne det vært greit å hentet inn en ny keeper.

Det er nok ikkje så lett å hente ein keeper av ein god kvalitet som er viljug til å vere 2. eller sågar 3.keeper. Anten så hentar vi ein ny førstekeeper, eller så lar vi være.

Link to comment
Share on other sites

En ny førstekeeper over Lehmann standard er ikke enkelt å få fatt på!!

Det er heilt sikkert. Slik Lens Jeymann, som kommentatoren på ART sa ein gong i byrjinga, framstår for augneblinken fins det ingen gjevare keeper.

 

 

Lehmann for the World Cup.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ray Tiochta

Det er vanskelig å finne noen spillere som hadde styrket Wengers menn slik laget fungerer om dagen.

Men det er selvsagt urovekkende at vi ligger såpass langt bak Chelsea. Skulle jeg valgt fra øverste hylle hadde valgt fra toppen i Tyskland. Podolski og Lucio hadde vært mine drømmekjøp, men det er nok lite trolig at Wenger henter dem pga pris og tilgjengelighet....men det er jo lov å drømme :P

Link to comment
Share on other sites

Å hente Gallas ville vært den optimale slutten på letinga vår etter en ny stopper. Han har alt, ferdig med det! Dessuten hadde det ikke vært meg imot at vi var kjapt ute på denne Aguero. Vår egen "messi"!

Med et sånt ubestridt talent kan man ikke klage på at det hentes unge spillere.. tenk mulighetene.. Gallas er tross alt selv i beste alder for vår tropp.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...