Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Slik jeg ser det, må arsenal rett å slett prioritere.. Det er uten tvil en midtstopper som burde stå øverst på lista, når arsene tar videre fatt i pengesekken.. Slik jeg ser det må vi finne makkeren til Sol. Selvsagt; "jeg vil ha nesta og Lucio"... *realisme*

Jorge Andrade fra deportivo vil utvilsomt være et alternativ. Collochini i samme klubben er også dyktig, og ikke bare i lufta. Chivu eller Bazaglia er dessuten kandidater.

 

Selv skulle jeg også gjerne sett Javier Mascherano ta turen over atlanteren.. En Xavi-type vi kunne trengt.. Klart, førstevalget på midten ville utvilsomt vært Ballack. Spørsmålet er; vil arsenal noen gang kunne komme foran rivalene i køen?

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det, må arsenal rett å slett prioritere.. Det er uten tvil en midtstopper som burde stå øverst på lista, når arsene tar videre fatt i  pengesekken.. Slik jeg ser det må vi finne makkeren til Sol.

35812[/snapback]

 

For all del... NEI!

 

*Nå ser vi at Senderos vokser til, og blir "den nye Adams" og "den nye Campbell"... ikke dårlig.

*Farten til Toure har reddet Arsenal utallige ganger i midtforsvaret. Toure er alt for god til å bare slippe.

*Djourou viste storspill mot 'boro! Han gikk rett inn og inntok den ene midtstopperplassen i ukens PL-lag ikke dårlig for en PL-debutant.

*Cygan er mislikt av alle. Men jeg tar hans partì: Han er god som midtstopper, men udugelig som erstatter av Cole. Altså så var han ikke god nok til å kunne matche Cole (hvem kunne gjøre det bra?) .. men han var god!

 

Så her er konklusjonen:

Vi har både gode nok spillere til å spille sammen med Campbell. + at det beveger seg ekstremt mye nede i ungdomsavdelingen også!

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det, må arsenal rett å slett prioritere.. Det er uten tvil en midtstopper som burde stå øverst på lista, når arsene tar videre fatt i pengesekken.. Slik jeg ser det må vi finne makkeren til Sol.

35812[/snapback]

 

For all del... NEI!

 

*Nå ser vi at Senderos vokser til, og blir "den nye Adams" og "den nye Campbell"... ikke dårlig.

*Farten til Toure har reddet Arsenal utallige ganger i midtforsvaret. Toure er alt for god til å bare slippe.

*Djourou viste storspill mot 'boro! Han gikk rett inn og inntok den ene midtstopperplassen i ukens PL-lag ikke dårlig for en PL-debutant.

*Cygan er mislikt av alle. Men jeg tar hans partì: Han er god som midtstopper, men udugelig som erstatter av Cole. Altså så var han ikke god nok til å kunne matche Cole (hvem kunne gjøre det bra?) .. men han var god!

 

Så her er konklusjonen:

Vi har både gode nok spillere til å spille sammen med Campbell. + at det beveger seg ekstremt mye nede i ungdomsavdelingen også!

35868[/snapback]

 

Uenig!

 

Føler verken Senderos, Toure og værtfall ikke Cygan har gjort seg fortjent til en plass ved siden av "kjempen". Djourou er for meg et uskrevent blad, og vil derfor ikke konkludere med han. Virker forøvrig veldig lovende, ja. Senderos derimot er da langt ifra så god som du beskriver han. Men talent, joda..

 

Jeg savner den bunnsolide duoen som sitter fast, litt som i liverpool. Er sikker på at det vil virke positivt på den yngre garden såvel, da det vil skape sikkerhet og kontinuitet.

Vil helst komplementere Sol med ytteligere fart, noe Kolo besitter. Men føler allikevel ikke han er helt der enda, mangler, tross klisjeen, litt rutine. Opptrer noe ubesluttsom til tider.. Dessuten, aldri snakk om å la spilleren "gå". Må da være plass for forsterkninger?

Link to comment
Share on other sites

Toure har vært vår beste forsvarer(spiller?) i hele år.. At det finnes Arsenal tilhengere der ute som vil ha han ut av laget er utrolig.

Er det noe nsom bør erstattes etterhverrt er det snarere Campbell enn Toure.

35878[/snapback]

Helt enig!!!

Cambell sliter veldig med posisjoneringen på dødballer!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Toure har hely klartvært vår bets estopper i år med antall kamper og vært skadefri.. Campbell sliter med posisjonering og med framspill til midtbanen som som regel går til motparten..

 

Kunne tenkt meg et navn i midtbacken som Lucio eller King... Campbell drar på åra og jeg frykter at han vil få Hoftun-tendenser til slutt..

 

 

Go Gunners

Link to comment
Share on other sites

Mine våteste drømmer, som også til en viss grad er realistiske er:

 

Anton Ferdinand Liker ikke deler av familien hans, men kanskje han har mer vett i hodet enn broren. Du verden for en scoring han hadde i helga...

 

Michael Ballack God med begge bein, og eksepsjonelt god på hodet. En kanonspiller. :)

 

Ludovic Giuly (begynner vel å dra på åra, men du verden, han er fortsatt LYNRASK!)

 

Eneste muligheten vi har til å få tak i noen av disse her må vel være at Henry presser Wenger litt for å få umiddelbar forsterkning av laget. Krysser i hvert fall fingrene :)

Link to comment
Share on other sites

Mine våteste drømmer, som også til en viss grad er realistiske er:

 

Anton Ferdinand Liker ikke deler av familien hans, men kanskje han har mer vett i hodet enn broren. Du verden for en scoring han hadde i helga...

 

Michael Ballack God med begge bein, og eksepsjonelt god på hodet. En kanonspiller.    ;) 

 

Ludovic Giuly (begynner vel å dra på åra, men du verden, han er fortsatt LYNRASK!)

 

Eneste muligheten vi har til å få tak i noen av disse her må vel være at Henry presser Wenger litt for å få umiddelbar forsterkning av laget. Krysser i hvert fall fingrene  B)

37476[/snapback]

 

 

Kan si meg enig i Anton Ferdinand, det lille jeg har sett har virka bra. Og har han tempoet til Rio er det noe vi kunne trengt når midtstopperne står på motstandernes banehalvdel. Billig blir han jo da ikke...

Link to comment
Share on other sites

Til sommeren er det 1 spiller jeg ønsker meg. Hvis Wenger får ut fingeren og kjøper denne spilleren, så driter jeg rett og slett i om han blir det eneste kjøpet til sommeren. Spilleren heter Anton Ferdinand

Link to comment
Share on other sites

Til sommeren er det 1 spiller jeg ønsker meg. Hvis Wenger får ut fingeren og kjøper denne spilleren, så driter jeg rett og slett i om han blir det eneste kjøpet til sommeren. Spilleren heter Anton Ferdinand

39314[/snapback]

 

Støtter meg fullt til det, kim. Men det blir heller vanskelig å få tak i han.

Link to comment
Share on other sites

Til sommeren er det 1 spiller jeg ønsker meg. Hvis Wenger får ut fingeren og kjøper denne spilleren, så driter jeg rett og slett i om han blir det eneste kjøpet til sommeren. Spilleren heter Anton Ferdinand

39314[/snapback]

 

Støtter meg fullt til det, kim. Men det blir heller vanskelig å få tak i han.

39321[/snapback]

 

Vi kommer nok til å få kamp om en eventuell signatur ja. Hvis det kommer for en dag at Arsenal er ute etter han, så er nok både United og Chelsea kjapt på pletten. Og da kan det fort bli en kostbar affære, men jeg mener faktisk han er verdt å slenge en god slant med penger på bordet for. Og med det forsvaret vårt har vist i år, så burde vel muligheten for spilletid være mye større i Arsenal enn i United og Chelsea.

 

Ferdinand står frem i dag som en bedre midtstopper enn noen av de vi har i klubben pr. dags dato. Han minner meg faktisk mye om en ung utgave av Sol Campbell. Han virker å være sterk i kroppen, har god plasseringsevne, og god på hodet. I tillegg har han farten til Kolo Toure. Så for meg ville han vært et naturlig førstevalg i midtforsvaret.

 

Hvis han hadde spillt sammen med Senderos, Campbell eller Cygan, ville han hatt farten som mangler i forsvaret når Toure er borte. Hadde han spillt sammen med Toure, så ville han hatt duellstyrken som Toure mangler. Slik jeg ser det, så er Anton Ferdinand veldig nære å være en komplett midtstopper

Link to comment
Share on other sites

Til sommeren er det 1 spiller jeg ønsker meg. Hvis Wenger får ut fingeren og kjøper denne spilleren, så driter jeg rett og slett i om han blir det eneste kjøpet til sommeren. Spilleren heter Anton Ferdinand

39314[/snapback]

 

Støtter meg fullt til det, kim. Men det blir heller vanskelig å få tak i han.

39321[/snapback]

 

Vi kommer nok til å få kamp om en eventuell signatur ja. Hvis det kommer for en dag at Arsenal er ute etter han, så er nok både United og Chelsea kjapt på pletten. Og da kan det fort bli en kostbar affære, men jeg mener faktisk han er verdt å slenge en god slant med penger på bordet for. Og med det forsvaret vårt har vist i år, så burde vel muligheten for spilletid være mye større i Arsenal enn i United og Chelsea.

39324[/snapback]

 

Det er ikkje berre det at det kommer til å bli kamp om signaturen til ferdinand. West ham tviholder på dei nye juvelene sine, og har ingen planer om å la dei gå. Dei har ikkje tenkt å gjer dei samme feila som dei har gjort oppover tida, å selge sine up-and-coming stjernene. Såg eit intervju med west ham manager alan pardew. No skulle west ham bygge laget rundt desse nye talenta sine, som ferdinand og reo-coker.

Det skal difor veldig mykje til for å få ferdinand til å forlate upton park, spesielt med tanke på kor bra west ham har gjort det denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Må nesten ta tilbake litt av rosen min i forhold til Sol. Omstendighetene er riktignok uvisse, men han har vært forferdelig hittil i år. Ny midtstopper må inn, gidder nå ikke krangle på hvem han skal erstatte. :ph34r: Henger meg på anton-bølgen jeg og.

Get that guy!

Link to comment
Share on other sites

Hadde fryda meg å se alle woMan fans når vi kaprer den beste av brødrene Ferdinand!!

39982[/snapback]

 

Da betyr vel det at woMan skal få Yaya også da.. hm. Det blir litt av en knipe! :P

 

Men ja... etter å ha sett kampen i dag, så er det bare en midtstopper som mangler. Anton Ferdinand!

Som noen andre også sier her: Bare Wenger henter Anton, så er jeg fornøyd allerede med sommerens overgangsvindu!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...