Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Arsenal to hand Wenger new deal, mega transfer kitty

tribalfootball.com - April 9, 2006

 

Arsenal are set to hand manager Arsene Wenger a new three-year contract and a summer transfer kitty of £46 million.

 

The News of the World says the Highbury board have moved to reward him on the eve of today's Premiership clash at Manchester United.

 

His current £3m-a-year deal expires in May 2008 but Arsenal maintain Wenger has a job for life at Highbury if he wishes.

 

Wenger has been told he will be handed at least £20m this summer.

 

But that figure will be boosted by a further £26m if the Londoners win the European Cup.

 

An Arsenal insider confirmed: "All the money we earn from the Champions League will be given to Arsene to be invested in the squad."

 

dette høres jo greit ut.. er vi heldig kjøper wenger en verdens klasse spiller for og feire flyttingen til emirates

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært greit med en stjernespiller, men tror nok Wenger nok en gang vil handle billige og ukjente spillere. Ryktene har gått lenge om at han masse penger til kjøp, men fortsatt så kjøper han billige spillere. Like greit det, så bygger vi opp en sterk og fin økonomi. :D Wenger knows!

Link to comment
Share on other sites

Guest Oll14

Kunne Tenkt Meg Luca Toni, han har spilt Fantastisk i serie A i år! å ligger an til gullstøvelen i europa.Christian Chivu å mexes som midtforsvarere, som ikke blir alt for dyr. Og Rosicky på midten me van der vaart fra hamburg. Og visst Fabregas blir litt bedre defensivt og Henry Blir, så kan ingen ta oss! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lerø95

Helt enig med 4145 at det hadde blitt flott med dette laget:

Lehmann

Lauren-Toure-King-Cole

Walcott-Fabregas-Ballack-Reyes/Pires

Henry-Torres

Link to comment
Share on other sites

"Wenger has been told he will be handed at least £20m this summer.

 

But that figure will be boosted by a further £26m if the Londoners win the European Cup."

 

Dette er veldig gode nyheter! Måtte de brukes vell!

Link to comment
Share on other sites

"Wenger has been told he will be handed at least £20m this summer.

 

Dette er veldig gode nyheter! Måtte de brukes vell!

Feil: "Måtte de brukes"..... på Torres

Jaquin er heller ikke et dumt valg. Kan bli stor under Wenger!

A.Ferdinand kan erstatte en nå, sliten, Sol Campbell til sommeren!

 

Pung ut Wenger.. selv om jeg tviler på at det kommer noen store kjøp.. utenom hvis Henry reiser.

Link to comment
Share on other sites

Er absolutt enig i at Torres må kjøpes hvis det finnes noen som helst mulighet for at vi får han. Allikevel håper jeg at vi prioriterer de andre lagdelene framfor angrepet hvor vi er meget godt besatt. Så bla. at joaquin ble nevnt. Genialt, dog trolig alt for dyrt.

 

Uans; Det er nemlig på kantene jeg synes vi burde skaffe en nyervervelse. Da må vi samtidig tørre å la Walcott få sjangsen, selvfølgelig. Jeg ser gjerne at vi henter Downing fra Boro. Han er engelsk, noe som plutselig skulle bety så mye, alt for mye spør du meg. Framfor alt er han rask, og god teknisk.

Link to comment
Share on other sites

Guest Lerø95

leste om en ny zidane og at arsenal er interessert. Vis han er like god som zidane sier jeg: Løp og kjøp Wenger. Og som jeg har sakt før ønsker jeg meg Torres.P.S.den nye zidane spiller for marseille og heter: Samri Nasri.

 

en venn av meg ønsker: Gravesen,Nesta,og beckham sier han og ler.

Link to comment
Share on other sites

Ville vel si at Torres er et smart kjøp ja... blir sikkert god sammen med Henry på topp... Men ellers så ønsker jeg meg et midtbane talent, f.eks downing(boro) eller Freddy Guarin fra Endviago/Boca Juniors, han er knallgod.... Et annet spisstalent er jo Sveitsiske Johan Vonvlathen fra PSV, han var jo yngste som scora i em før rooney tok rekorden bare tre dager etter ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nei ikke noe "The Return of Vieira". Han kan ikke bare dra til Italia også når det går adundas der så skal han få lov til å komme tilbake.

Tenk deg i en skillsmisse. Du sender avgåre dama de også når det går dritt hos den nye typen hennes så skal ho få lov å komme tilbake. det funker ikke.

 

Her vill jeg ha Torres og en mer spillende Walcott. (Walcott hadde spilt fantastisk for England)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er svært interessert i å kjøpe en keeper som overtar plassen etter Lehmann etter sesongen som kommer nå. Jeg ønsker ikke at det skal være noe ungt talent. Det må gjerne være en som er næremere 30 år. Hans viktigste egenskap må være det samme som Lehmann har. Offensivt spill og ekstremt hurtig på igangsettinger. Jeg vet ikke hvem det kan være annet enn at det ikke er Almunia. En middels god keeper ville reddet begge målene til Barca i cl finalen.

 

I tillegg synes jeg vi bør kvitte oss med Sol Campbell og kjøpe en kvalitetsmidtstopper som kan spille sammen med Kolo Toure, med Senderos som en sterk erstatter.

 

Den siste spilleren jeg ikke er helt fornøyd med er Gilberto. Han har en del strålende kvaliteter, men han har også en del svakheter. Han har en tendens til å miste ballen i svært farlige situasjoner. Jeg håper at han får lov til å være skadefri en stund og at han neste år vil være enda bedre. Men han trenger en erstatter. Flamini er en flott spiller, en potet, men jeg trives ikke helt med ham som defensivt anker på midtbanen. Diaby har jeg mer trua på, men han er langtidsskadd. Song er nok fortsatt en læregutt i mine øyne.

 

På min ønskeliste står altså en etablert keeper, en etablert stopper og en defensiv midtbanemann (gjerne på lån til vi får tilbake Diaby)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kunne godt tenkt meg Torres, som så mange andre her på forumet. Men da kunne Wenger solgt Emmanuel Adebayor. Van Persie får nok spille selv om vi har 2 så gode spisser, Walcott trenger matchtrening og det blir nok noen kamper på han også, han er enda veldig ung. Walcott kunne også spilt litt ving, han er hurtig og meget god teknik. Siden det ser ut som om at vi mister 2 forsvarspillere, Cygan og Campelle så hadde Carles Puyol blitt en god erstatter.

Hvis vi sku hatt en ny keeper så kunne vi godt ha kjøpt Andreas Isaksson eller Artur Boruc. Har likt Canizares fra Valencia lenge men har begynner å bli alt for gammel :huh:

Link to comment
Share on other sites

Skal vi hente en ny midtbanespiller håper jeg virkelig Didier Zokora er aktuell. God teknikk og bra høyrefot. Absolutt en kandidat til å utfordre Gilberto hvis han blir henta. Trenger ikke nødvendigvis bli dyr heller.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...