Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Hvis vi absolutt skal ha en byttehandel med Real angående Reyes, så vil jeg heller ha Robinho til Arsenal enn Baptista

Tror nok Robinho ville fått det enda vanskeligere enn Reyes, med tanke på at han både er mindre, og altfor lett. Både Reyes og Robinho er små lette spillere med eminent teknikk. Baptista derimot er en sterk spiller som har stor arbeidskapasitet og i tillegg er rask og har god teknikk. Uansett håper jeg ikke Reyes blir solgt. Håper han kommer til å slå til i år og endelig får samspillet med Henry til å stemme.

Link to comment
Share on other sites

Vi burde hente Kristjan Ørn Sigurdsson fra Brann. Lynkjapp midtstopper som er knall tøff i duellene, konge på hode og klok. Han er etablert landslagsspiller for Island og uten tvil den beste stopperen i tippeligaen..

 

Spiller fra tippeligaen og island er vel ikke det afc trenger mest men... kjøp chivu fra roma... trenger en som kan spille venstreback og midtstopper nå som cole drar og campell er i pompey

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sitter og ser på Feijenoord-Ajax nå, og venstrebacken Urby Emanuelson imponerer meg. Har sett han et par kamper nå, og for en god spiller. Sliter litt defensivt av og til, men offensivt er han meget god, i tillegg er han ikke redd for å skyte. Hvis ikke Clichy slår til, syns jeg dette burde være en spiller Wenger skal ta en nærmere titt på.

Her et supermål mot Groningen i forrige uke: http://www.youtube.com/watch?v=2RmUBQr7Ka8...related&search=

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...quad+in+January

 

Ingen nye kjøp i Januar. Egentlig helt greit. Ingen spesielle posisjoner som vi trenger å forsterke når vi ser på laget nå om dagen. Det eneste på lang sikt er jo venstrebacken, men holder Clichy seg skadefri og sånn så blir nok denne plassen hans. Vi har uansett nok av alternativer til å klare oss frem til sommeren.

 

Hoyte har vært god på høyreback. Djourou blir bare bedre og bedre. Senderos er tilbake og vi har et hav av andre spillere som står i kø på forskjellige plasser, så dette blir bra! :) Nå venter vi bare på at Walcott slår igjennom for fullt og blir fast på laget og at Merida blir like god som Cesc. :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...quad+in+January

 

Ingen nye kjøp i Januar. Egentlig helt greit. Ingen spesielle posisjoner som vi trenger å forsterke når vi ser på laget nå om dagen. Det eneste på lang sikt er jo venstrebacken, men holder Clichy seg skadefri og sånn så blir nok denne plassen hans. Vi har uansett nok av alternativer til å klare oss frem til sommeren.

 

Hoyte har vært god på høyreback. Djourou blir bare bedre og bedre. Senderos er tilbake og vi har et hav av andre spillere som står i kø på forskjellige plasser, så dette blir bra! :) Nå venter vi bare på at Walcott slår igjennom for fullt og blir fast på laget og at Merida blir like god som Cesc. :D

 

Helt enig, vi trenger ikke nye spillere i januar. Men det kan jo være aktuelt å hente Buffon i sommer. Vi trenger en ny keeper i verdensklasse, med mindre Lehman tar et år til. I den formen Lehman er i, håper jeg at han blir i klubben til han blir 40!

Link to comment
Share on other sites

hvis ikke Clichy skulle få det til på backen så kunne jeg tenkt meg Layton Baines fra Wigan...

 

meget god ung venstre back, også er han engelsk... er ventet at han kommer med i neste englands tropp...

 

ingenting hadde jo hvert bedre en at vi hadde fått han og så hadde han danket ut crybaby Cole :(

Link to comment
Share on other sites

hvis ikke Clichy skulle få det til på backen så kunne jeg tenkt meg Layton Baines fra Wigan...

 

meget god ung venstre back, også er han engelsk... er ventet at han kommer med i neste englands tropp...

 

ingenting hadde jo hvert bedre en at vi hadde fått han og så hadde han danket ut crybaby Cole :(

Baines ja. Ein strålande venstreback med ei god venstre sleggje. Kunne vore eit bra kjøp, men blir vel overprisa som alt anna med engelsk pass.

Link to comment
Share on other sites

er det noen unge venstrebacker som hadde vert ett 'typisk wenger kjøp'som er engelske? :lol:

 

hoyte som vi har er jo engelsk

 

selv ønsker jeg meg en sterk ung stopper som er engelsk

 

layton baines!!!

 

hvorfor det??? er det noe vi ikke trenger så er det stoppere

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jeg ønsker meg en høy og hodesterk spiss nemlig Peter Chrouch

også må vi ha en keeper som kan ta over for Lehmann da er Igor Akinfeev et alternativ hn er ong og god

og noe så irriterer meg er at vi ikke har skikkelige vinger når vi spiller med rosiscky og hleb på kantene blir d mye spill inni midten jeg ønsker meg skikkelige kanter som downing og/eller swp begge er gode engelske kanter.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...