Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Jeg ønsker meg henri tilbake i toppform i forsvaret ;)

 

Jeg ønsker meg Buffon og Van Bommel

 

I forsvaret? :P

 

Akuratt nå for tida ønsker jeg meg ingen. Er utrolig fornøyd med det unge Arsenal laget vi har..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg:

 

Vieira

Gareth Bale

Mascherano

 

Ja det er stort sett det vi trenger ikke noe mer B)

 

Mektig liste du har der skal jeg si. Tror du ikke det hadde vært dyrt? Javier Mascherano (og Carlos Tevez) vil jeg helst se i Juventus :P .

 

Gareth Bale er vel Man Utd etter og blir etter alt å dømme Utd spiller så mye som de kjemper for han. Vet egentlig bare at han er et supertalent med en giftig venstrefot. Så frisparket hans (17år gammel) for Wales mot et eller annet land. Rett i krysset! Hvor mange 17 åringer får skyte frispark på landslaget når du har spillere som Giggs og Bellamy...

 

Patrick Vieira (*tørket støv av p,a,t,r,i,c,k,v,i,e tastene*) tror jeg hadde vært en dyr affære. Hadde rart å sett han tibake til AFC.

 

Leste intervjuet mellom K. Fredheim og Ø.Alsaker der de begge hevdet at det ble for mye U-21 over Arsenals forsvar. Det stiller jeg meg uforstående til. Med Gallas, Toure og Eboue er det ikke mye U-21. Johan Djorou og Philippe Senderos er Svetis midtstoppere. Clichy kommer snart til landslaget, garantert! For hver dag som går blir spillerne mer erfarne og bedre. Vi trenger ingen fler mener jeg. Jeg ser ingen grunn til at ikke Song-Bilong og Traore kan spiller etterhvert.

 

Vi trenger rett og slett ingen spillere mener jeg, eller rykte om Ribery synes jeg høres veldig bra ut da, det skal jeg innrømme. Ljung på vei bort, Ribery på vei inn? Strålende akuratt det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fornøyd med start 11-ern nå. De presterer gang på gang. Til og meg Juniorer presterer om dagene, dette liker vi. Isteden for å kjøpe mange kan han heller hente opp spillere fra reservelaget. Er mange nok talenter der, en lag tar tid og bygge opp, selv om ikke PL gullet blir vårt. Bare vent det kommer! :)

Link to comment
Share on other sites

Men vi kommer nok til å få skader på sentrale spillere utover i sesongen og Fabregas og Gilberto kan ikke spille hver eneste kamp.

Baptista har ikke vist at han kan noe som helst. og hvis vi flytter inn Hleb og Rosicky har vi nesten ingen vinger. Flamini løper hele tiden, men han har for dårlige pasninger. samtidig er han ingen luftens baron akkurat.

 

 

Det vi trenger er en keeper. Håper på Tim Wiese, han er god.

Vi kan kjøpe en ving. Ribery, Joe Cole :P eller Ajaxs Babel.

Det viktisgte er at vi får inn en venstre back. Der har vi kun Clichy. Jeg kunne tenke meg Baines fra Wigan. Ellers mener jeg vi har god dekning på alle plasser. :)

Link to comment
Share on other sites

Men vi kommer nok til å få skader på sentrale spillere utover i sesongen og Fabregas og Gilberto kan ikke spille hver eneste kamp.

Baptista har ikke vist at han kan noe som helst. og hvis vi flytter inn Hleb og Rosicky har vi nesten ingen vinger. Flamini løper hele tiden, men han har for dårlige pasninger. samtidig er han ingen luftens baron akkurat.

 

 

Det vi trenger er en keeper. Håper på Tim Wiese, han er god.

Vi kan kjøpe en ving. Ribery, Joe Cole :P eller Ajaxs Babel.

Det viktisgte er at vi får inn en venstre back. Der har vi kun Clichy. Jeg kunne tenke meg Baines fra Wigan. Ellers mener jeg vi har god dekning på alle plasser. :o

Det går fint an å bruke Gallas på venstreback. Baines blir vel for dyr. Vi har veldig god dekning i forsvar, med Lauren og sveitserne som backuper, Willy kan spille venstreback og Arsenalgutten Hoyte overalt der! Selg Ali, Lupoli, returner Beast og selg Reyes så henter vi Darren Bent :D Vi er et godt lag som Arsene sier, trenger ikke flere foreløpig...

Link to comment
Share on other sites

Men vi kommer nok til å få skader på sentrale spillere utover i sesongen og Fabregas og Gilberto kan ikke spille hver eneste kamp.

Baptista har ikke vist at han kan noe som helst. og hvis vi flytter inn Hleb og Rosicky har vi nesten ingen vinger. Flamini løper hele tiden, men han har for dårlige pasninger. samtidig er han ingen luftens baron akkurat.

 

 

Det vi trenger er en keeper. Håper på Tim Wiese, han er god.

Vi kan kjøpe en ving. Ribery, Joe Cole :P eller Ajaxs Babel.

Det viktisgte er at vi får inn en venstre back. Der har vi kun Clichy. Jeg kunne tenke meg Baines fra Wigan. Ellers mener jeg vi har god dekning på alle plasser. :)

Det går fint an å bruke Gallas på venstreback. Baines blir vel for dyr. Vi har veldig god dekning i forsvar, med Lauren og sveitserne som backuper, Willy kan spille venstreback og Arsenalgutten Hoyte overalt der! Selg Ali, Lupoli, returner Beast og selg Reyes så henter vi Darren Bent :) Vi er et godt lag som Arsene sier, trenger ikke flere foreløpig...

 

Men en ny keeper hadde ikke gjort noe... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper at vi får de elleve beste spillerne i verden gratis, at de skal ha luselønn, at de aldri blir skadet, at de er engelske, at de aldri blir gamle og at de aldri vil skifte bytte til en annen klubb.

 

Kan du ikke fikse dette Wenger, så er du en elendig manager og bør byttes ut med f.eks Glenn Hoddle eller Graeme Souness.

 

Løp å kjøp!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror Gamst Pedersen hadde vært en flott forsterkning til venstresiden vår. Løpsvillig spiller med gode pasninger og et fantastisk skudd. Helg etter helg serverer han kremmerhus for Blackburn. Det er bare ett tidspørsmål når han drar til en storklubb, håper inderlig dn storklubben blir Arsenal, i alle fall ikke noen konkurrenter i toppen i England.

Link to comment
Share on other sites

Fotballen til Arsenal går alt for fort for Gamsten. Måten han spiller fotball på er også Lite passende for oss.

En spiller som prøver å komme rundt på kantene og legge innlegg er heller ikke noe for oss.. Vi har dessuten venstre beinet til Van P som er fantastisk..

 

Nei Takk til Gamsten!!

Link to comment
Share on other sites

Tror Gamst Pedersen hadde vært en flott forsterkning til venstresiden vår. Løpsvillig spiller med gode pasninger og et fantastisk skudd. Helg etter helg serverer han kremmerhus for Blackburn. Det er bare ett tidspørsmål når han drar til en storklubb, håper inderlig dn storklubben blir Arsenal, i alle fall ikke noen konkurrenter i toppen i England.

 

...og hvem skal vike plassen for ham? Rosicky? Hleb? Ljungberg? Tviler på det.. mener også at Denilson og Walcott snart kommer til å holde Gamsten-nivå.

Link to comment
Share on other sites

By Richard Clarke

 

Arsène Wenger was delighted that Gareth Bale did not move from Southampton in the transfer window.

 

The left back is one of the hottest properties in British football right now and was linked with a host of top clubs. Wenger describes Bale as a “special talent” but ruled himself out of the bidding in January. However he remains interested in the 17-year-old.

 

“Yes, that’s right,” smiled the Arsenal manager when asked if he was pleased that Bale had stayed. “The good thing is that we still have a chance. He's a special talent.”

 

However Wenger baulked at suggestions he was frustrated at his lack of manoeuvrability on the market as a whole.

 

“Frustration?” he said. “No I wouldn't use that word. The only problem could arise if I find the exception - the player everybody wants in the world - and I don't have the money to buy him. Then it's frustrating. But that was not the case. I was not on any [trail] at all.”

 

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ampton%27s+Bale

Link to comment
Share on other sites

Fotballen til Arsenal går alt for fort for Gamsten. Måten han spiller fotball på er også Lite passende for oss.

En spiller som prøver å komme rundt på kantene og legge innlegg er heller ikke noe for oss.. Vi har dessuten venstre beinet til Van P som er fantastisk..

 

Nei Takk til Gamsten!!

 

 

Da hadde iallefall norsk media begynt å følge mer med på Arsenal.. :) ;)

 

Men enig i at han ikke passer, og at han er for dårlig for the gunners!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sier bare en ting : Få inn en sterk engelsk mann , mær trenger vi ikke bortsett fra keeper da, men :/

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...