Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Som mange andre sier ønsker også jeg meg en engelsk keeper som kan ta over for Jens. Mener at vi burde strekke oss ganske langt for å hente et talent. Scott Carson ville vært perfekt, men Liverpool vil aldri gi han til oss, det er helt sikkert. Jeg vet ikke hvor gammel Reyna er, men de har nok sine egne planer for han.

 

Men pr dags dato er engelsk keeper det jeg ønsker meg mest...

Link to comment
Share on other sites

Ønsker meg Alex og Arthur Boruc. Og kanskje Farfan.

 

Arthur Boruc er nok sammen med en stopper øverst på min liste. Boruc kommer til å være en av verdens beste keepere innen veldig kort tid. Sett ham live flere ganger og han er enorm. Myndig, reaksjoner som jeg sjelden har sett maken til og stor rekkevidde.

Etter å ha sett Alex i to kamper nå mot AFC så kanskje han er noe for oss?

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html Dette er noget surt i den sammenheng.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser på stallen idag så er det noen posisjoner det slår meg at vi trenger spillere.

 

På keeperplassen har vi idag Lehmann og Almunia, etter min mening så er ingen av de gode som førstekeeper. en jeg kan tenke meg utfr hva jeg har hørt er Oscar Utari eller Akinfeev. DE virker som lovende begge to, og vi trenger en klassekeeper som kn holde det gående i mange år.

 

på høyreback synes jeg i er godt dekket, Hoyte har visst seg verdig og Eboue kan bli virkelig stor hvis han kan kvitte seg med visse nykker. I tillegg viste Toure igår at han greit kan mestre den plassen.

 

På venstreback har vi Clichy som etter min mening kan bli den beste LB i verden, og Trore som viser ett utrolig potensiale, i tilegg så kan Gallas bekle den plassen så der er vi også godt dekket.

 

På stopperplass, Toure og Gallas er ett klassepar, og med Djourou og Senderos( Vil ikke ha han, men som 4 valg så bør han ikke bli så inkludert gjennom en "normal" skadesesong) Føler vi har grei dekning der, men kunne gjerne tenkt meg en til, mulig det spirer og gror på junior avd, og jeg håper Senderos med tiden kan bli mer moden, og bli bedre, selv om jeg har mine tvil. Kunne godt tenkt meg Alex fra Psv her, men når man er delvis eid av Chelski så blir det vel vanskelig.

 

Sentral midtbane, Cesc, Gilberto, Diaby, Denilson og Rosicky, vi er godt dekket der, men skulle så gjrne hatt en Vieira der, mulig Diaby kan bli mannen der, tiden vil vise, men er ikke der det trykker mest.

 

Høyre kant med Hleb og Theo, Hleb kan være genial til tider, men det går ofte litt feil veier, og han senker fremgangen i spillet, alt for ofte bakover og på langs med han. og Theo vil og ønsker jeg mest av alt skal bli en skikkelig goalgetter, så en høyreving hadde vært tingen tror jeg, mulig vi kunne fått Eboue til og bli en dreven ving her, han har ekstremee offansive kvaliteter som fart, og til tider veldig gode innlegg.

 

På venstre kant så er det ett stort mangel mener jeg, Rosicky er en genilal spiller, men han er ingen Pires, vi trenger en Bobby type der, eller en Overmars type, mulig Rosicky kan bli mannen der, men vet ikke helt om dette er plassen for og utnytte hans beste kvaliteter. og Van Persie er vel heller ikke en typisk kantspiller.Så her er etter min mening ett av de største skrikene etter en ny spiller, Ribery hadde vært en genial løsning her tror jeg. Eller gjerne en engelsk en, Downing kanskje? kan være han hadde blitt en klassespiller i ett lag med gode spillere rundt seg, ellers så er jo Farfan en god spiller, men førstevalget mitt blir nok Ribery. Eller Rodrigo, hvis han er like god i virkeligheten som på FM ;)

 

I angrep så hr vi jo Thierry Henry, på sitt beste, World NO 1, Adebayor, Baptista, Van Persie og neste sesong muligens Bendter? ( kanskje Reyes, selv om det heller er tvilsomt...)

 

Føler vel egentlig vi trenger en type alla Eto`o der, en skikkelig goalgetter. Henry hvis han blir og kommer iform, er jo selvskreven, men vet ikke helt om løsningen er Ade, Bap eller Van Persie, utvilsomt gode spillere alle sammen, men ingen storscorere noen av dem, muligens med unntak av Van Persie som jo har 11 i serien før skaden. Reyes og Baptista føler jeg vel egentlig er tapt for klubben eller ikke gode nok.

Har alltid ønsket meg Torres, men han er jo ikke den største målgljørerne han heller. så mitt soleklare førstevalg her ville blitt Eto`o.

Håper selvsagt på Bendtner til neste år, men det gjennstår jo og se...

 

 

For og oppsummere så er det 3 primære plasser vi trenger og disse plassene trenger vi forsterkninger, av spillere som kan gå inn på laget, med rutuine ogpondus. en klassekeeper, en kanon venstreving og en toppscorerspiss. Får vi disse tre på plass så kan det bli utrolig morro til neste år, og for og være ærlig så har jeg en god følelse på at det kan være mulig å få tak i både Ribery og Eto`o, keeperplassen er jeg litt mer usikker på.

 

uansett så trenger vi noe som kan heve oss, og jeg har tro på at noen blir kjøpt før 07/08 sesonge sparkes igang. Jeg hate å tape, og jeg hater når laget mitt gjør det. Trenger en skikkelig Fm sommer alla 97 eller 2000 og 2001 sommeren da det kom flere klassespillere.

Link to comment
Share on other sites

Eneste plassen jeg mener vi trenger å forsterke til neste sesong er keeperplassen. Lehmann hadde en kanonsesong i fjor, men ser ut til å være på vei ned nå. Dessuten er han gammel!

 

Artur Boruc, polakken som spiller i Celtic er vel den jeg ønsker mest av alt. Han har imponert meg stort i de kampene jeg har sett av han, senest i går da han var nære på å vinne Milan-kampen nærmest på egen hånd. Han vil neppe slite med overgangen til Premier League etter to år i skotsk Premier League. I tillegg har han erfaring fra Champions League og VM. I en alder av 27 år har han muligens 10 gode år foran seg som keeper.

 

Med en skadefri tropp har vi den bredeste troppen i Premier League. Dersom vi mister både Baptista og Reyes trenger vi kanskje en spiss og en ving. Jeg tror også Ljungberg forsvinner til sommeren, noe som kanskje gjør behovet for en ving enda større. Her har jeg virkelig ingen ønsker, vet bare at jeg ikke ønsker Franck Ribery. Han har fortsatt til gode å overbevise meg.

 

Til slutt: selv om jeg ikke mener behovet etter en spiss er så veldig stort, går det virkelig ikke an å takke nei til en spiller som Eto'o dersom vi får muligheten til å signere ham...

Link to comment
Share on other sites

Var innpå Arsenal.com der stod blant anna:

 

Wenger - How I'll start my hunt for 'super, super stars'

 

Arsenal TV intervju Med Wenger der han snakka om :

 

*the proposals to end draws and decide games with penalties

*changing the points system

*the win at Aston Villa

*travelling to Everton

*searching for "super, super class" players

*Robin van Persie’s fitness

 

No e det vel på tide og kjøpe?

 

Ka dokke meina?

 

(e d en lignande tråd her, so berre slett min) :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som har sett intervjuet?

Er vel noen her inne som har tilgang til dette. Spennende spørsmål han svarer på i dette intervjuet. Det med bonus for storseirer er en vakker tanke, men blir nok aldri noe av. han har vel en gang blitt sitert på at han ville at tremålsseier skulle gi fire poeng.

 

back to topic:

Tror vi må hente inn 1-2 topp internasjonale spillere skal vi vinne ligaeni neste år, noe jeg tror er Wengers mål når han sier at han vill at dnne sesongen skal ses på som den sesongen vi bygget opp et nytt superlag.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Bra at vi har unge spillere med talent, men vi må ikke glemme at rutine også er viktig. En balanse gang mellom unge og eldre spillere. :D

 

Håper disse blir hentet tul sommern: Scott Carson

Shaun Weight Phillips

 

og Fran Merida opp på førstelaget(ihvertfall i ligacupen)

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Bra at vi har unge spillere med talent, men vi må ikke glemme at rutine også er viktig. En balanse gang mellom unge og eldre spillere. ;)

 

Håper disse blir hentet tul sommern: Scott Carson

Shaun Weight Phillips

 

og Fran Merida opp på førstelaget(ihvertfall i ligacupen)

 

 

 

Shaun Wright Phillips e vel ikkje akkurat den spelaren eg kunne ha tenkt meg.. Eg kunne virkelig tenkt meg å få sjå Quaresma i Arsenal drakt (eg har nevnt det minst 10 gongar, men eg sei det igjen).. Kanskje Sergio Kun Aguero og? :D det e lov å drømme litt.. sjølv om eg meina vi har god sjangs til å kjøpe dei..Og så kan vi jo Alltids spør Marseille om vi kan Kjøpe Franck Ribéry ;)

 

En keeper og skulle vel ikkje la seg skade.. om vi skulle Miste Lehmann til sommaren eller neste år hadde det vert godt og ha en skikkelig god keeper i "bakhånd".. Eg trur nok ikkje at Almunia og Poom e gode nok.. Men Wrigth Phillips vil ikkje eg sjå i Arsenal.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Flyttet "Open pengesekk"-tråden inn hit.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kellex

Wenger har sagt at han ikke er ute etter flere spisser så tviler på det sterkeste at han går for Klose! Hadde selvføgelig vært et bra kjøp tror jeg. Så han for første gang i VM og imponerte veldig, kunne gitt arsenal noe de savner betraktelig.

Link to comment
Share on other sites

*Buffon

*Klose

*Ribery

 

Det ville vært en fin sommer ;) Med de forsterkningene ville vi ikke hatt noe problem med å knuse motstanderne!

 

 

Helt enig ! Det hadde vært en drøm ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Scott Carson ung og fremmadstormende keeper, erstatter for en Lehmann på siste\nest siste vers

 

Kevin Nolan Vil tilføre vår midtbane en ny dimmensjon og vil nok kunne bidra sterkt med en god del mål fra sin midtbaneposisjon.

 

Shaun Wright-Phillips En rendyrket vingspiller, som vi egentlig ikke har hatt siden Marc Overmars. Er fortsatt ung og lovende, stort utviklingspotensiale hos Gunners!!

 

Stewart Downing En annen rendyrket vingspiller, vil da med SWP skaffe oss rendyrkede vingspillere på begge sidene. Kanskje vi endelig skal få utnyttet hele bredden på Emirates :-)

 

Darren Bent Kanskje ikke på den plassen vi trenger forsterkning mest, men kan være villig til å selge unna en del av de spissen vi har for å finansiere noen av spillerne nevnt ovenfor. Liker Darren Bent som spiller, og tror han kan bidra bedre som alle de andre spissene vi har, unntaket er TH og RvP?.

 

Og så hadde vi plutselig hatt halve første oppstillingen bestående av engelskmenn, og det har vi ikke hatt på mange år vel :-)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...