Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Guest kellex

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2007, 10:14 PM) 96159[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Kan ikke si annet enn at Quaresma er en fantastisk god spiller, men tviler på at vi kommer til å få tak i han!

 

Du har nok rett i det ja. Han hadde passet arsenal bra, og Wenger har sagt selv at etter Reyes gikk så har vi manglet en skikkelig ving. Quaresma spiller til vanlig på høyre hvor vi er kanskje svakest per dags dato. Og da han er 23 år så er han i fin alder til å trenes av Wenger. Han skårer ikke all verdens av mål, men talentet er der uten tvil! Tør nesten ikke ønske meg div spillere til arsenal om dagen, for da tar det ikke lang tid før de har signert for noen andre. Tipper Wenger kjøper Sagna og flytter Eboue opp på vingen..Eller satser på Hleb igjen.

 

Litt youtube action for de som ikke har sett så mye av han. Han spilte forreste bra mot oss sist sesong, hvor han blant annet skjøt et skudd i stolpen og et sykt "fancy" skudd som Lehman fanget.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1mV-ucWahRM

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=KIjgiZsS1A0

Link to comment
Share on other sites

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 8 2007, 10:14 PM) 96159[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Kan ikke si annet enn at Quaresma er en fantastisk god spiller, men tviler på at vi kommer til å få tak i han!

 

Du har nok rett i det ja. Han hadde passet arsenal bra, og Wenger har sagt selv at etter Reyes gikk så har vi manglet en skikkelig ving. Quaresma spiller til vanlig på høyre hvor vi er kanskje svakest per dags dato. Og da han er 23 år så er han i fin alder til å trenes av Wenger. Han skårer ikke all verdens av mål, men talentet er der uten tvil! Tør nesten ikke ønske meg div spillere til arsenal om dagen, for da tar det ikke lang tid før de har signert for noen andre. Tipper Wenger kjøper Sagna og flytter Eboue opp på vingen..Eller satser på Hleb igjen.

 

Litt youtube action for de som ikke har sett så mye av han. Han spilte forreste bra mot oss sist sesong, hvor han blant annet skjøt et skudd i stolpen og et sykt "fancy" skudd som Lehman fanget.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1mV-ucWahRM

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=KIjgiZsS1A0

Digger han bare mer og mer Helt enig med deg der Kellex...Ps sykt gode videoer B)

Link to comment
Share on other sites

Quaresma er en spiller jeg også har veldig lyst på. Han er ikke redd for å skyte og som det vises i videoen kan han spille på begge kanter. Dette er noe vi trenger. Wenger er nok veldig klar over guttens ferdigheter, men har vi i det hele tatt blitt linket til han? Og hvis vi har, kommer Wenger til å ville betale så mye som kreves, dvs. rundt £17 mill, noe som vil bli Wengers dyreste kjøp....

Link to comment
Share on other sites

vi trenger en ny høyrekant og en ny spiss. ønsker meg helst eto'o, men han kan bli vanskelig å få tak i, men martins ville også vært bra. Dessuten tenger vi en ny høyrekant, og da tror jeg robinho ikke skulle vært umulig å få tak i, ellers kunne vi prøvd bastian schweinsteiger fra Bayern. Quaresma ville heller ikke vært noe dårlig kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg en av disse Quaresma,Jesus Navas,Luka Modric,Robinho eller en annen teknisk og noenlunde målfarlig ving...

Jeg ønsker meg Martins eller Eto`o på topp...

Men av alle de jeg ønsker av de over blir det mest sansynlig Martins og Robinho...

Med de ville vi kommet på 1-3plass i ligaen noe jeg ikke tror vi klarer med dagens stall dessverre...

Men for all del fremtiden er lys. :-|

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker meg Ronaldinho, Kaka, Quaresma, C.Ronaldo, Drogba, Nesta, Terry, Buffon, Gattuso, Alves, Torres, Martins, Eto'o, Deco, Berbatov, Villa, Cech og kanskje John Pelu.

 

Hvis Wenger ikke signerer minst 16 av disse spillerene, synes jeg han bør gå.

Signerer vi disse spillerne kan vi kanskje være med å kjempe om andreplass i ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Kunne egentlig godt tenkt med van der Vaart!

 

kunne jeg og godt tenkt meg, han eller Ricardo Quaresma.. de er jo begge spillere som kan bekle flere roller og..

 

hvis senderos skulle stikke, kunne jeg tenkt meg Davis

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hvorfor snakker "alle" om at vi bare må ha Quaresma????? Greit nok at han er veldig god men det er veldig, veldig, veldig liten sjanse for at det skjer. Det har vært et rykte om Quaresma er på vei til oss og det er lenge siden. Er blitt så ufattelig lei av at alle bare gjentar hverandre og sier at de vil Quaresma!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor snakker "alle" om at vi bare må ha Quaresma????? Greit nok at han er veldig god men det er veldig, veldig, veldig liten sjanse for at det skjer. Det har vært et rykte om Quaresma er på vei til oss og det er lenge siden. Er blitt så ufattelig lei av at alle bare gjentar hverandre og sier at de vil Quaresma!

 

vil du heller ha en middelmådig norsk Gamsten?

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor snakker "alle" om at vi bare må ha Quaresma????? Greit nok at han er veldig god men det er veldig, veldig, veldig liten sjanse for at det skjer. Det har vært et rykte om Quaresma er på vei til oss og det er lenge siden. Er blitt så ufattelig lei av at alle bare gjentar hverandre og sier at de vil Quaresma!

 

vil du heller ha en middelmådig norsk Gamsten?

Heller en spiller som er linket, enn en som ikke er linket i det hele tatt.Behøver ikke være Gamsten for den del, men heller en spiller som er vant med PL også.. Noe jeg tror Quaresma hadde slitt med.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...