Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Hvorfor snakker "alle" om at vi bare må ha Quaresma????? Greit nok at han er veldig god men det er veldig, veldig, veldig liten sjanse for at det skjer. Det har vært et rykte om Quaresma er på vei til oss og det er lenge siden.

Greit nok at vi ikke er direkte linket til Quaresma, men nå heter dette topic'et "hvilke spillere ØNSKER dere"? Tydelig at folk ØNSKER seg Quaresma, inkludert undertegnende. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Martins ville være en god investering, trenger ving og men ser ingen realistiske med Gamsten ville vi iaf fått: Etablert PL(Mangelvare), målfarlig midtbanemann(Mangelvare) Breddeholder(Mangelvare) og innleggsfot(Mangelvare). Må presisere at jeg ikke tror han kommer og heller ikke håper så voldsomt på det, men det hadde da vært noe iaf. Mer publisitet hadde jo heller ikke gjort noe.

 

Umulig å finne en spiller Wenger er fornøyd med og de fleste supporterne er kjempehappy med når:

Wenger krever ung uferdig som kan formes, vi ønsker etablert og konstatert god i PL. Martins og Robben ville vært fantastisk, men det kommer nok noen eller en spennende spillere uten særlig mange PLkamper i beina.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Wenger kommer nokk til å kjøpe noen, men om det blir et bra kjøp eller ei vet ingen bare wenger - Wenger Knows !!

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste nylig her at wenger hadde fått mellom 500 og 1000 millioner kroner til spillerkjøp

 

håper han bruker litt av det på noen klassespillere

 

 

hvorfor skal du ha klassespillere? måten wenger gjør det på nå, med suksess!, er jo så overlegent deilig!

leder over, og spiller 10 ganger bedre, enn klubber som Manu,Chelsea,`Pool. Klubber som har brukt uttalige pundsedler i strebenen etter suksess. Mens Arsene gjør det med klasse, med stil ! ;)

Link to comment
Share on other sites

så vidt jeg har skjønt det er det ganske store sjangser for at Luka Modric kommer til klubben i januar. vi trenger uansett en eller annen ordentlig venstreving.

 

ellers tror jeg det er størst sjangser for at vi selger, og da tipper jeg en høyreback og en sentral midtbanespiller ryker. mine tips er Ebouè og Flamini (håper ikke han drar og nå for han jo spilletid så da er han vel fornøyd), eller Gilberto (begynner å bli "gammel", var litt misfornøyd med å miste kapteinsbindet og blir kanskje skviset ut av Flamini og Denilson) eller Song (har vært svak, men ser ut som Wenger har tillitt til han på midtstopperplassen og at han er backup der etter Tourè, Gallas, Senderos og Gilberto).

 

kanskje maset til Bendtner gjør Wenger lei han og han går han også. hvis Bendtner selges tror jeg AW må han en til spiss.

 

forhåpentligvis innser AW at vi er litt tynne i midten bake når Kolo reiser til African Nations, Gallas blir skadet igjen og Senderos får rødt kort for ei klønete tackling som bakerste mann og kjøper et midtstoppertalent. Djourou, Song og Gilberto bake er overhodet ingen ultimat situasjon.

 

dette er selvfølgelig bare spekulative fabuleringer, men tipper noe av dette blir sant. det ville selvfølgelig være dumt om det ble handlet inn masse stjerner som stoppet utviklingen til alle talentene våre og som ødela balansen i laget så det som skjer er kun nødvendige sikringer.

 

btw: som nevnt et annet sted hadde Wenger 73,2 mill pund disponibelt i mai, men han valgte altså å nøye seg med Fabianski, Sagna og Eduardo, ja også Diarra da på slutten..

Link to comment
Share on other sites

Wenger kjøper nok om det er en spiller han vil ha som er ledig til rett pris.

Han kjøper ikke bare for å kjøpe.

Og som Wenger har sagt før, det er ikke ofte at det er spillere tilgjengelig på markedet til rett pris.

Så det er vel ikke så sannsynlig at det blir noen kjøp, og noen storenavn er vel enda mer tvilsomt. Kommer det inn en spiller så er det vel et ungt talent som andre klubber vil ha, og Wenger vil kjøpe han før andre gjør det....

Link to comment
Share on other sites

Luca Modric kommer mest sannsynlig i jan.

Det samme gjør djorou husk at vi har bendtner/dudu som kan spille for ade,

og sagna ser ut som han kan erstatte eboue ganske så greit.

Jeg ser ingen grunn til bekymring i jan. så lenge vi ikke får noen skader..... :)

Vi trenger en ving! Å Modric er en ving!

Link to comment
Share on other sites

My vann skal i havet før den tid. Da har vi fått oss et par i fleisen og alt er ikke så rosenrødt lenger.

 

Det kommer til å bli mer enn nok ønsker forslag og krav til både kjøp og salg. Liten grunn til å bekymre seg for annet ......

 

 

Det tror nok jeg å :)

 

Kunne forøvrig tenkt med samir nasri,men det er vel tvilsomt at han kommer.

Link to comment
Share on other sites

Ja, leste en plass at det var 70 millioner pund. Ganske mye det! Pengene strømmer jo inn.

 

Men tror ikke Wenger vil bruke så mye penger nå i Januar, kanskje 1-2 spillere. Jeg har ikke noe veldig stort behov for flere spillere, da måtte det hvertfall hvert en ving eller en klasse keeper. Wenger vet best! :)

Link to comment
Share on other sites

Toure, Ebo og Ade reiser garantert til AM. I tillegg kan vi miste Traore og song (henholdsvis Senegal og Kamerun). Disse spillerne er franske, men kan, hvis de ønsker, spille for sine andre hjemland. Dette gjør at forsvarsproblemene kan bli vel store denne mnd, da vi potensielt mister 4 av dem og sitter igjen med Gallas, Sagna, Senderos, Clichy, Hoyte. Altså 5 forsvarsspillere. Diarra kan også spille forsvar, men da helst HB, og det er ikke det vi vil savne mest i denne tiden.

 

Til deg som sa vi måtte kjøpe Kranjcar: Jeg likte han meget godt på FManager osv, og syns hann glimter til, men tror ikke hans personlighet passer for Arsenal. Han er en person jeg tror kunne satt seg selv over klubben, og med den lagånden det er i klubben, passer ikke slike ting inn.

 

Derimot kunne det vert artig å se litt nærmere på Sergio Aguero. OM-spilleren til Atl. Madrid er et sinnsykt talent og har iponert meg mye både i U20VM og i spansk serie. Men selv om han er sinnsykt god, gjenstår det jo å se på hans personlighet da...

Link to comment
Share on other sites

Toure, Ebo og Ade reiser garantert til AM. I tillegg kan vi miste Traore og song (henholdsvis Senegal og Kamerun). Disse spillerne er franske, men kan, hvis de ønsker, spille for sine andre hjemland. Dette gjør at forsvarsproblemene kan bli vel store denne mnd, da vi potensielt mister 4 av dem og sitter igjen med Gallas, Sagna, Senderos, Clichy, Hoyte. Altså 5 forsvarsspillere. Diarra kan også spille forsvar, men da helst HB, og det er ikke det vi vil savne mest i denne tiden.

 

Til deg som sa vi måtte kjøpe Kranjcar: Jeg likte han meget godt på FManager osv, og syns hann glimter til, men tror ikke hans personlighet passer for Arsenal. Han er en person jeg tror kunne satt seg selv over klubben, og med den lagånden det er i klubben, passer ikke slike ting inn.

 

Derimot kunne det vert artig å se litt nærmere på Sergio Aguero. OM-spilleren til Atl. Madrid er et sinnsykt talent og har iponert meg mye både i U20VM og i spansk serie. Men selv om han er sinnsykt god, gjenstår det jo å se på hans personlighet da...

 

Ikkje det at vi MÅTTE kjøpe han men hadde vert greit og fått han :P Det du nemner om Aguero er eg heilt enig i. Det hadde vert herlig å få tak i han.

 

En anna spelar som eg meinar kunne ha passa fint i Arsenal er Midtstopperen Vincent Kompany. Stor og sterk spelar som er god i lufta og "på bakken". Hadde vert herlig med han og. Kunne nemt rundt 15 andre som eg vil ha til Arsenal. Av dei som vi fint kunne ha kjøpt. Also, ikkje sann so Ronaldo , Essien, Terry, Casillas o.l. Men likevel so tvelar eg på at Wenger kjøpe dei. Men, det er lov å håpe ;)

Link to comment
Share on other sites

My vann skal i havet før den tid. Da har vi fått oss et par i fleisen og alt er ikke så rosenrødt lenger.

 

Det kommer til å bli mer enn nok ønsker forslag og krav til både kjøp og salg. Liten grunn til å bekymre seg for annet ......

som jeg skulle sagt det selv. vi vet fortsatt ikke hvordan dette laget tåler motgang :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...