Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Forøvrig så står det på den siden at: "Chelsea are on the brink of beating Arsenal in the chase for Turkish midfielder Nuri Sahin"

Ja, hva det betyr vet ikke jeg! Når viste Arsenal interesse for denne Nuri Sahin da? Og hvorfor? Ja, det blir vel enda en av de der velkjente interessene til Wenger...: "Ja, nei, ja, nei, ja, nei....osv.....NEI!"

Men jeg ville bare vise det selv om det ikke har noe med denne tråden å gjøre heller.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et par spillere som jeg ville sagt at jeg ville hatt i klubben, men som ikke er satt rykter til eller noe sånt, så jeg ville bare lage en tråd om spillere som dere kunne tenke dere kom til Arsenal i fremtiden...

 

Snakk ut om deres drømmer om spillere som dere ønsker! :angry:

 

 

Jeg ønsker:

 

Ballack!

han er den perfekte "erstatteren til Vieira". Han er sterk, kreativ, teknisk, rask osv.osv. Han hadde glidd lett inn i Arsenal og spillestilen deres! Ennå en grunn til at han kan komme til Arsenal snart er at han er/blir bosma-spiller og blir da GRATIS!

 

Sørensen!

hadde blitt en konge keeper i Arsenal! Han er sterk i kroppen, og det gjør han god ute i feltet, mens han også har spenst og er høy, noe som gjør han god også på streken! En komplett keeper!

22791[/snapback]

Thomas Sørensen?? Her er vi tilbake til tabbekeeper igjen.......

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et par spillere som jeg ville sagt at jeg ville hatt i klubben, men som ikke er satt rykter til eller noe sånt, så jeg ville bare lage en tråd om spillere som dere kunne tenke dere kom til Arsenal i fremtiden...

 

Snakk ut om deres drømmer om spillere som dere ønsker! :angry:

 

 

Jeg ønsker:

 

Ballack!

han er den perfekte "erstatteren til Vieira". Han er sterk, kreativ, teknisk, rask osv.osv. Han hadde glidd lett inn i Arsenal og spillestilen deres! Ennå en grunn til at han kan komme til Arsenal snart er at han er/blir bosma-spiller og blir da GRATIS!

 

Sørensen!

hadde blitt en konge keeper i Arsenal! Han er sterk i kroppen, og det gjør han god ute i feltet, mens han også har spenst og er høy, noe som gjør han god også på streken! En komplett keeper!

22791[/snapback]

Ballack ville jeg også svert gjerne sett i arsenal-trøya, Men jeg kunne godt tenke meg en annen keeper enn sørensen.....Andre spillere jeg gjerne ville hatt er Gerard, Ronaldinho, Puyol, Casillas, Buffon eller kanskje noen andre....(F.eks. TALENTER)

Link to comment
Share on other sites

Og nok ein gong blir ein norsk unggut hausa opp til dimensjonar han ikkje er i nærleiken av..

22745[/snapback]

 

Ciljan er vel den som fortjener mest å bli hausa opp....Personlig nevner jeg bare spillere som kan bli gode nok for Arsenal, man veit jo aldri med noen talenter. Ciljan kan bli en europeisk toppspiller, og da kan han bli god nok for Arsenal...Om han kommer er en annen ting. Jarstein er 21 og spiller fast i tippeligaen, har vært og trent med manu flere ganger. Klart han kan bli god nok. Når det gjelder resten av norske spillere ser jeg kun på Fredheim Holm som en som kan bli god nok, holder og en mulighet for at Grindheim kan bli en toppspiller i Europa.

 

Du er for negativ angående unge norske spillere Paddy... :angry:

22787[/snapback]

Nei.. Det kallast realisme. Å samanlikne Ciljan Skjelbreid med Cesc Fabregas blir for dumt, det ser vel du og? Det er til og med ganske drøyt å samanlikne han med Obi Mikel. Begge dei du samanliknar han med har vert kåra til beste spelar i ungomsverdsmeisterskap. Ciljan har ei håndfull kampar frå start for Rosenborg.

 

Det finnes så uendeleg mykje større talent der ute enn det nokon norsk fotballspelar er pr. tid. I tillegg er norske spelarar generelt overprisa samanlikna med markedet generelt.

 

Når det gjelder Nuri Sahin, Helmik'n var vi linka til han i sommar. Nuri Sahin er eit fantastisk talent for øvrig, og mange, mange, mange hakk over Kristoffer Hæstad i kvalitet - trass i at han berre er 16 år.

Link to comment
Share on other sites

Dette kunne du vel strengt tatt lagt innunder Ønskelisten, Helmik'n..

Den har jeg limt opp nettopp for at man kan få lettet behovet sitt for å få ramset opp alle spillerne man måtte ønske til klubben.

22814[/snapback]

 

Beklager. Jeg trodde jeg hadde sett at det ikke var noen sånne lignende tråder fra før også jeg... :blink: (ikke godt nok tydligvis... ;) )

Link to comment
Share on other sites

Og nok ein gong blir ein norsk unggut hausa opp til dimensjonar han ikkje er i nærleiken av..

22745[/snapback]

 

Ciljan er vel den som fortjener mest å bli hausa opp....Personlig nevner jeg bare spillere som kan bli gode nok for Arsenal, man veit jo aldri med noen talenter. Ciljan kan bli en europeisk toppspiller, og da kan han bli god nok for Arsenal...Om han kommer er en annen ting. Jarstein er 21 og spiller fast i tippeligaen, har vært og trent med manu flere ganger. Klart han kan bli god nok. Når det gjelder resten av norske spillere ser jeg kun på Fredheim Holm som en som kan bli god nok, holder og en mulighet for at Grindheim kan bli en toppspiller i Europa.

 

Du er for negativ angående unge norske spillere Paddy... :blink:

22787[/snapback]

Nei.. Det kallast realisme. Å samanlikne Ciljan Skjelbreid med Cesc Fabregas blir for dumt, det ser vel du og? Det er til og med ganske drøyt å samanlikne han med Obi Mikel. Begge dei du samanliknar han med har vert kåra til beste spelar i ungomsverdsmeisterskap. Ciljan har ei håndfull kampar frå start for Rosenborg.

 

Det finnes så uendeleg mykje større talent der ute enn det nokon norsk fotballspelar er pr. tid. I tillegg er norske spelarar generelt overprisa samanlikna med markedet generelt.

22802[/snapback]

 

Synes ikke sammenligninga Ciljan- Fabregas er dum. Når Ciljan har spilt bra i Europa har han vist at han har potensiale, og definitivt ferdigheter til å henge med i toppen av Europeisk fotball i fremtiden. Forskjellen ligger i at Fabregas ligger lengre frem i utviklinga. Det betyr ikke nødvendigvis at han ender opp som en bedre spiller. Tror det er få som trodde at Lampard skulle bli en av verdens beste midtbanespillere for 5 år siden....Noen utvikler seg senere enn andre, det trenger ikke alltid bety noe for sluttresultatet. Wenger veit nok hvem Per Ciljan Skjelbreid er. Dog, Fabregas har bevist mer enn Ciljan har.

 

Tiden vil vise....

 

Når det gjelder markedsverdien kan jeg si meg enig i at norske spillere er overprisa.

Link to comment
Share on other sites

Dette grensar til det utrulege spør du meg. Din tru på Ciljan Skjelbreid og andre norsk unggutar altså. Du er sjølvsagt velkomen til å ha det.

 

Personlig meiner eg det er ein fornærmelse mot Fabregas å sammenligne han med en norsk unggut som har spelt ein god kamp i Europa. For øvrig var han ikkje så fantastisk som media skulle ha det til.

Link to comment
Share on other sites

Dette grensar til det utrulege spør du meg. Din tru på Ciljan Skjelbreid og andre norsk unggutar altså. Du er sjølvsagt velkomen til å ha det.

 

Personlig meiner eg det er ein fornærmelse mot Fabregas å sammenligne han med en norsk unggut som har spelt ein god kamp i Europa. For øvrig var han ikkje så fantastisk som media skulle ha det til.

22830[/snapback]

 

La meg dra sammenligninga mot Quincy, Fabregas har vist mye mer enn han på høyt nivå. Allikevel ser jeg på Quincy som et større talent...Når det gjelder Ciljan er jeg hellig overbevist om at han kan bli en toppspiller i Europa. Og jeg mener han kan bli god nok for Arsenal. Det er klart at ikke alle disse kommer til å bli gode nok til å spille for oss, men man skal ikke se bort fra at 1-2 blir det. Er mange spillere man sikkert aldri trodde skulle bli toppspillere som er det nå...

 

Og Ciljan er nok et relativt hett navn blandt talentspeidere rundt om i Europa....

Link to comment
Share on other sites

Du rangerer Quincy foran Fabregas? Der er du eineståande, trur eg.

Når du rangerer Ciljan på linje med desse blir du unik. Hadde han vert så god, så hadde han vert plukka opp for lenge sida.

Link to comment
Share on other sites

Du rangerer Quincy foran Fabregas? Der er du eineståande, trur eg.

Når du rangerer Ciljan på linje med desse blir du unik. Hadde han vert så god, så hadde han vert plukka opp for lenge sida.

22863[/snapback]

 

 

Hvis du leser hva jeg skriver, så skriver jeg at jeg mener Quincy er et større talent enn fabregas. At potensialet hans er større. Jeg har ikke sagt noe om hvem som er best nå. Det samme gjelder Ciljan, jeg sidestiller ikke potensialet hans med Quincy sitt. Jeg sier han KAN bli like god som Fabregas. Driter egentlig om jeg er enestående på det området, forandrer ikke mitt syn på saken.

Link to comment
Share on other sites

I denne diskusjonen er jeg enig med Paddy! Selv om jeg mener at Ciljan er et stort talent, men han har ikke fåt vist nok til at du i det hele tatt kan TENKE på å sammenlikne ham med Quincy, og iallefall ikke Fabregas!

La oss si at woMan Utd henter ham inn som erstatter for Keane... Og han storspiller på hans plass og det ikke viser forskjell på om Keane har forsvunnet eller ikke... DA kan du komme tilbake å sammenlikne han med Fabregas. (det går jo egentlig ikke an å sammenligne Vieira og Keane heller da, men dete fatter hva jeg mener tipper jeg..)

Å si at Quincy er et større talent enn Fabregas er også tull. Cesc har (vel?) starta hver eneste kamp så langt denne sesongen for Arsenal. Mens Quincy ikke ahr starta en... Selv om jeg kan være uenig med Wenger i forskjellige ting, så mener jeg også i likhet med Wenger og Paddy og mange andre at Qunicy kommer et par hakk etter Cesc...

 

:huh: :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Du rangerer Quincy foran Fabregas? Der er du eineståande, trur eg.

Når du rangerer Ciljan på linje med desse blir du unik. Hadde han vert så god, så hadde han vert plukka opp for lenge sida.

22863[/snapback]

 

 

Hvis du leser hva jeg skriver, så skriver jeg at jeg mener Quincy er et større talent enn fabregas. At potensialet hans er større. Jeg har ikke sagt noe om hvem som er best nå. Det samme gjelder Ciljan, jeg sidestiller ikke potensialet hans med Quincy sitt. Jeg sier han KAN bli like god som Fabregas. Driter egentlig om jeg er enestående på det området, forandrer ikke mitt syn på saken.

22874[/snapback]

Ja, det er akkurat dette eg synes er så fantastisk! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sier bare en ting å det er Javier Mascherano...

 

En PERFEKT erstatning for Vieira,, en ekte leder type som hvet hva han vil

22815[/snapback]

 

Enig, det var dumt vi ikke slo til når vi hadde muligheten i 2004.. Nøkkelspiller for Argentina i en alder av 21 år, det sier sitt..

Og igjen, sammenligningen Cesc-Skjelbreid er tullete. Det er klasseforskjell på de to.

Link to comment
Share on other sites

Du rangerer Quincy foran Fabregas? Der er du eineståande, trur eg.

Når du rangerer Ciljan på linje med desse blir du unik. Hadde han vert så god, så hadde han vert plukka opp for lenge sida.

22863[/snapback]

 

 

Hvis du leser hva jeg skriver, så skriver jeg at jeg mener Quincy er et større talent enn fabregas. At potensialet hans er større. Jeg har ikke sagt noe om hvem som er best nå. Det samme gjelder Ciljan, jeg sidestiller ikke potensialet hans med Quincy sitt. Jeg sier han KAN bli like god som Fabregas. Driter egentlig om jeg er enestående på det området, forandrer ikke mitt syn på saken.

22874[/snapback]

Ja, det er akkurat dette eg synes er så fantastisk! :huh:

22885[/snapback]

 

 

Godt du synes det er fantastisk!! :ph34r: Det er jo bare tiden som vil vise hva som skjer....Enig?

Link to comment
Share on other sites

I denne diskusjonen er jeg enig med Paddy! Selv om jeg mener at Ciljan er et stort talent, men han har ikke fåt vist nok til at du i det hele tatt kan TENKE på å sammenlikne ham med Quincy, og iallefall ikke Fabregas!

La oss si at woMan Utd henter ham inn som erstatter for Keane... Og han storspiller på hans plass og det ikke viser forskjell på om Keane har forsvunnet eller ikke... DA kan du komme tilbake å sammenlikne han med Fabregas. (det går jo egentlig ikke an å sammenligne Vieira og Keane heller da, men dete fatter hva jeg mener tipper jeg..)

Å si at Quincy er et større talent enn Fabregas er også tull. Cesc har (vel?) starta hver eneste kamp så langt denne sesongen for Arsenal. Mens Quincy ikke ahr starta en... Selv om jeg kan være uenig med Wenger i forskjellige ting, så mener jeg også i likhet med Wenger og Paddy og mange andre at Qunicy kommer et par hakk etter Cesc...

 

:ph34r:  :ph34r:

22879[/snapback]

 

 

At Fabregas er den mest toneangivende av ungguttene våre gjør han ikke nødvendigvis til den spilleren med mest potensiale.....Han er den mest modne.

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger ønsker å hente inn en ny keeper til sommeren eller når det blir så kunne jeg godt tenkt meg at han hadde hentet Gomes fra PSV. Han er veldig god. PSV har også noen andre spennende spillere, blandt annet Konè og Alex. Konè er spiss og kunne muligens vært en glimrende forsterkning på topp, han er sterk, hurtig og god teknikk. Alex er en suveren midtstopper!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...