Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2023/24


Simbad

Recommended Posts

6 minutes ago, Ben Elfen said:

Da Jar første offisielle bildet av Kai i Arsenaldrakt lekket. Velkommen til klubben. 
 

rice og Timer next please

Rice og Timber, så Caicedo på tampen. Da er jeg ganske fornøyd 😅

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så har City meldt seg på i kampen om Rice. Nå ligger det i kortene at både Gundogan og Silva drar fra City og da skal de ha Rice. Vil City ha en spiller så blir det gjerne sånn.

Partey og Xhaka muligens på vei ut av vår klubb. Ingen offisielle signeringer for oss så langt. Havertz er vel veldig nærme og muligens Timber. Caisedo ender vel opp i Chelsea. 

Vi får håpe at vi kommer ut av dette vinduet som et forsterket lag . Men , da må vel snart skje noe .

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

City fikk sitt første bud på Rice avslått. Tydelig at City ikke har nok ambisjoner som klubb. Skal de ha en spiller som Rice må de trå til og bare betale det West Ham vil ha med det samme.

Jeg digger sarksmen din @Verminator5

Får vi ikke inn Rice (eller tilsvarende), så kan vi ikke la Xhaka gå. Jeg hadde ikke vært så negativ om så skjedde.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener Rice eller hvem enn som kommer inn på midten først og fremst blir en oppgradering av Partey som man aldri helt vet hva man får av, først og fremst fysisk. Drar Xhaka må vi ha en ren erstatter for han i tillegg. Når det gjelder sistnevnte så har jeg en feeling at det er havertz Arteta skal forme i Xhaka-rollen, en rolle som har vært meget offensiv egentlig.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Pirès#7 said:

Jeg mener Rice eller hvem enn som kommer inn på midten først og fremst blir en oppgradering av Partey som man aldri helt vet hva man får av, først og fremst fysisk. Drar Xhaka må vi ha en ren erstatter for han i tillegg. Når det gjelder sistnevnte så har jeg en feeling at det er havertz Arteta skal forme i Xhaka-rollen, en rolle som har vært meget offensiv egentlig.

At han er skadeutsatt er jeg enig i. Men at du aldri vet hva du får med Partey er for meg en merkelig uttalelse. Han har for meg vært en av de mest stabile på midten for ett godt Arsenal, og en av grunnene til at xhaka har fått skinne høyere opp i banen. Kan godt være Rice kan fylle hans rolle, men med Rice inn og Partey ut har vi knapt forsterket noe. Fornyet derimot har vi absolutt gjort. 
 

Vi trenger bredde, og vi trenger både Partey og Rice (eller en annen lignende). Hadde helst sett xhaka ble også.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Marius- said:

At han er skadeutsatt er jeg enig i. Men at du aldri vet hva du får med Partey er for meg en merkelig uttalelse. Han har for meg vært en av de mest stabile på midten for ett godt Arsenal, og en av grunnene til at xhaka har fått skinne høyere opp i banen. Kan godt være Rice kan fylle hans rolle, men med Rice inn og Partey ut har vi knapt forsterket noe. Fornyet derimot har vi absolutt gjort. 
 

Vi trenger bredde, og vi trenger både Partey og Rice (eller en annen lignende). Hadde helst sett xhaka ble også.

I perioder var Partey fantastisk l, helt unplayable. I den formen hadde jeg ikke byttet han mot noen. Det er imidlertid noe ved han som ikke er er helt optimalt. Han er skadeutsatt og han blir ikke yngre han heller. I tillegg er jeg ikke helt enig at han er så stabil.  På tampen av sesongen var han heller svak .

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Marius- said:

At han er skadeutsatt er jeg enig i. Men at du aldri vet hva du får med Partey er for meg en merkelig uttalelse. Han har for meg vært en av de mest stabile på midten for ett godt Arsenal, og en av grunnene til at xhaka har fått skinne høyere opp i banen. Kan godt være Rice kan fylle hans rolle, men med Rice inn og Partey ut har vi knapt forsterket noe. Fornyet derimot har vi absolutt gjort. 
 

Vi trenger bredde, og vi trenger både Partey og Rice (eller en annen lignende). Hadde helst sett xhaka ble også.

Enig forsåvidt. Hadde vært en drøm å hatt alle 3, vi trenger bredde. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Stefanb said:

Havertz er ganske så klar. Helt sykt at dette har blitt lekket før det offisielt har blitt sluppet forøvrig..

 

Vi er veldig treige på å annonsere signeringer, i forhold til mange andre klubber:p

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...