Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2023/24


Simbad

Recommended Posts

43 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg er ganske sikker på at begge har signert, men at ting ikke er klart i forhold til markedsføringen. Derfor er de utelatt fra bilder fra treningene. Ren synsing fra min side altså

Står jo på alle nyhetssaker at ingenting er signert fordi våre (Arsenal) sine advokater ikke har ferdigstilt dokumentene. Dette gjelder Rice.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Marius- said:

Hva er greia? Har vi ikke peng?

Er sikkert hevn fra Arsenal sin side fordi West Ham ikke ville senke prisen noe på Rice. Penger er ikke problemet. Etter rykter og hva jeg leser kan Arsenal bruke 300m£ + penger de får inn av salg på nye spillere.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Simbad said:

Leser noe rykter om at vi venter med å fullføre til Rice er tilbake fra Portugal så vi slipper å betale lønna mens han er på ferie. 

Vi har kjøpt en spiller til over 1 milliard, men vil spare første lønningen 😁

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Ikke vet jeg, bare noe jeg har lest. Ikke noe som er bekreftet. 

Kan godt hende det stemmer. Ingenting som forundrer meg lenger i fotballen. Henderson , Liverpool, tygger på tilbud om 7 millioner i uken i varme strøk. Galskap hele veien. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Leser noe rykter om at vi venter med å fullføre til Rice er tilbake fra Portugal så vi slipper å betale lønna mens han er på ferie. 

Seriøst? Sist jeg signerte ny jobbkontrakt står det jo oppstartsdato 😂

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Marius- said:

Seriøst? Sist jeg signerte ny jobbkontrakt står det jo oppstartsdato 😂

Var bare noe jeg leste. Ikke sikkert det stemmer.

Når det er sagt, er jeg ganske sikker på at spillerkontrakter på toppnivå fungerer ganske annerledes enn en 'vanlig' arbeidskontrakt. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Simbad said:

Var bare noe jeg leste. Ikke sikkert det stemmer.

Når det er sagt, er jeg ganske sikker på at spillerkontrakter på toppnivå fungerer ganske annerledes enn en 'vanlig' arbeidskontrakt. 

I bunn og grunn er det en kontrakt på lik linje med annet, men selvsagt med flere vilkår og summer vi dødelige aldri ser. Tviler på at fotballspillere har fått presset igjennom en egen std her, som er globalt gjeldene. 
Uansett; la oss håpe dette snart er over!

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Verminator5 said:

Tviler. Klokka har blitt 21.00 og web-redaktøren har nok tatt helg😃 mon tro om han får overtidsbetalt for et lørdagsskift? Flyet til USA går på søndag.

Tja, ett eller annet er det siden det drøyer så mye. Nesten litt flaut at det skrives så mye om det

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Marius- said:

Tja, ett eller annet er det siden det drøyer så mye. Nesten litt flaut at det skrives så mye om det

Det må være 1500 sider med liten skrift i den kontrakten. Maken til sommel for å få denne signeringen i havn.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...