Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2023/24


Simbad

Recommended Posts

Ok at vi får penger for Xhaka i motsetning til å la han gå gratis om 12 måneder. Men , vi mister bredde i stallen. 

Går noen av våre beste ut så er det duket for Vieira,  Elneny og Lokonga. De er ikke gode nok dessverre. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 353
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, bergkampje said:

Hvorfor selger vi egentllog Xhaka? Ønsker han gjerne å dra? Burde jo beholdes etter en topp sesong 

Det kan du spørre flere om. Mulig det har vært en avtale med Granit selv i lang tid? Eller at edu endelig skal få solgt en spiller og ikke gi bort :) 

Jeg vil beholde å heller la han stå kontrakten ut. Vi har opsjon på 1 år til også!

Link to comment
Share on other sites

Tror han og Arteta har en gentlemans-agreement etter at Xhaka lot seg overtale til å bli. Xhaka har vel etter det som sies fått en langtids-kontrakt i tyskland, noe som bort vekk er hans siste som spiller - men han holdes til man har erstattere på plass. Hvis Rice landes så får enten Partey eller xhaka dra - også sistemann av de to om Lavia kommer inn..

Tror jeg...

Link to comment
Share on other sites

Hva faen er det som skjer...

Havertz 65-70m.

Rice 105m

Timber 40-45m.

Tror ikke Aurelien blir noe billigere enn noen av disse 3 😛

 

Men hadde vært en sinnsyk signering det og, og et skikkelig varsel om at vi er up and coming.

Link to comment
Share on other sites

Likte ikke Xhaka noe spesielt, men måten han kom tilbake på etter fadesen mot Palace står det respekt av. Han har godt foran på mange måter og var en meget god spiller for oss de siste sesongene. 

Veldig synd han drar. Med Partey og Xhaka en sesong til så kunne Arteta rokert mer på laget . Han kan ikke det med Elneny, Vieira og Lokonga som erstattere. 

 

Link to comment
Share on other sites

Da er pre-season forberedelsene i gang. Rice venter på at advokatene våre skal få ut fingeren, og markedsavdelingen venter på at stjernene skal stå på linje før de annonserer Timber. Trodde poenget med å handle tidlig var å integrere spillerne igjennom pre-season.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Da er pre-season forberedelsene i gang. Rice venter på at advokatene våre skal få ut fingeren, og markedsavdelingen venter på at stjernene skal stå på linje før de annonserer Timber. Trodde poenget med å handle tidlig var å integrere spillerne igjennom pre-season.

Vil tro de er med og trener altså

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Marius- said:

Man kan vel ikke trene med ett lag men ikke har signert for? Ville vært merkelig

Jeg er ganske sikker på at begge har signert, men at ting ikke er klart i forhold til markedsføringen. Derfor er de utelatt fra bilder fra treningene. Ren synsing fra min side altså

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...