Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Gunners68 said:

Nå skal den pågrepne være mistenkt for ytterligere to voldtekter i april og juni 2021. Syntes det er veldig merkelig at de to forholdene kommer opp nå plutselig. 

Nå ble jo Bisssouma sin sak henlagt, men er dette vår mann så er vi illle ute sportslig og omdømmemessig.

Link to comment
Share on other sites

Nå skal den pågrepne være løslatt mot kausjon. Han må i nye møter i august. Dette blir det støy av og sesong oppkjøringen vil bære preg av dette for vedkommende og for laget.

Skulle gjerne ha vist hvorfor de to voldtektene fra i fjor kommer opp nå. Det er noe som skurrer der. Hvorfor ble ikke gjernings personen tatt i fjor ? Det er ikke snakk om samme dame i disse tre tilfellene. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Gunners68 said:

Intet nytt så langt i dag på rykte fronten. Ikke et beroligende  ord eller bilde fra Arsenal heller , som kunne ha roet ned hele situasjonen. 

Jeg har en veldig dårlig følelse om dette nå. 

Hvis det viser seg at dette er sant, at han har voldtatt en eller flere jenter, så blir hans handlinger enda  mer sære. Ham byttet religion for sin kjæreste, men klarte ikke å la være å voldta andre jenter for henne.

Når det er sagt, så håper jeg han ikke er innblandet i noe av dette farskapet her 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg har en veldig dårlig følelse om dette nå. 

Hvis det viser seg at dette er sant, at han har voldtatt en eller flere jenter, så blir hans handlinger enda  mer sære. Ham byttet religion for sin kjæreste, men klarte ikke å la være å voldta andre jenter for henne.

Når det er sagt, så håper jeg han ikke er innblandet i noe av dette farskapet her 

Nei , la oss leve i håpet om at det ikke er Partey som er pågrepet.

Men , hvis det ikke er Partey eller en annen Arsenal spiller som er tatt , så skulle dette vært dementert av Arsenal alt i går.

Han ble tatt av politiet hjemme for et forhold som skjedde i juni. Så kommer det plutselig opp 2 forhold i fra 2021. Når ble de forholdene anmeldt  ? Er det noen som er ute etter penger her ? Eller er det reelle forhold som har skjedd og hvor gjerningsmannen risikerer mange år i fengsel ?

Det vil vel dessverre florere med rykter fremover. 

Hvis dette er Partey så er vår bestemann på midtbanen ute. Hvor lenge gjenstår det å se. Det vil i allefall være et stort tilbake slag for oss. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Nei , la oss leve i håpet om at det ikke er Partey som er pågrepet.

Men , hvis det ikke er Partey eller en annen Arsenal spiller som er tatt , så skulle dette vært dementert av Arsenal alt i går.

Han ble tatt av politiet hjemme for et forhold som skjedde i juni. Så kommer det plutselig opp 2 forhold i fra 2021. Når ble de forholdene anmeldt  ? Er det noen som er ute etter penger her ? Eller er det reelle forhold som har skjedd og hvor gjerningsmannen risikerer mange år i fengsel ?

Det vil vel dessverre florere med rykter fremover. 

Hvis dette er Partey så er vår bestemann på midtbanen ute. Hvor lenge gjenstår det å se. Det vil i allefall være et stort tilbake slag for oss. 

Uten Partey så er vi fullstendig ille ute og da må vi hente forsterkning asap

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, sas2002 said:

Uten Partey så er vi fullstendig ille ute og da må vi hente forsterkning asap

Kan uansett ikke basere oss på en spiller som er ute 50% av kampene og bruker halvparten av de han spiller på å komme i kampform. I mine øyne må han erstattes uansett. Høyt toppnivå, grusomt bunnivå og i tillegg mye skadet. 
Det holder ikke som SM i PL

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, RP7 said:

Kan uansett ikke basere oss på en spiller som er ute 50% av kampene og bruker halvparten av de han spiller på å komme i kampform. I mine øyne må han erstattes uansett. Høyt toppnivå, grusomt bunnivå og i tillegg mye skadet. 
Det holder ikke som SM i PL

Dette er noe av det mest positive jeg har sett deg skrive om Partey ❤️

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne vist hva som foregår i Arsenal nå.  Ting kan tyde på at Partey er ute frem til august. Blir det tiltale så blir han borte til det foreligger en dom. 

Hvilke alternativer har vi nå som kan komme til oss. Xhaka kan gjøre en god jobb. Skulle han bli skadet i sommer så starter vi med Elneny og Sambi borte mot Palace.

Det bør skje noe fort nå. Sovner Edu & Co på post nå så ser jeg mørkt på det.

Vi måtte ha en spiss,  og det har vi nå fått. Venstre back må inn og så er det midtbanen. Vi fikk til tider problemer sist sesong og de problemene skulle det gjøres noe med i dette vinduet. Så får vi et extra problem ser det ut til og det var det siste vi trengte. 

Link to comment
Share on other sites

HVIS det er Partey det er snakk om - så tipper jeg Tielemans er på plass relativt fort nå. En slik sak kan være det som gjør at klubben hoster opp de siste kronene for å få det på plass.

 

også har man Melo da……

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Orakelet said:

HVIS det er Partey det er snakk om - så tipper jeg Tielemans er på plass relativt fort nå. En slik sak kan være det som gjør at klubben hoster opp de siste kronene for å få det på plass.

 

også har man Melo da……

Kanskje Gourcuff?

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...