Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, sas2002 said:

Tielemans. Bli enig

Kan ikke se for meg at vi henter han. Det har vært "interesse" fra oss nå i evigheter, men vi har fortsatt ikke engang lagt inn et bud.

Kan ikke forstå hvorfor han ikke ville vært hentet allerede hvis det var såpass enkelt som det mange påstår. Nemlig av Tielemans vil til Arsenal og er tilgjengelig for £25M..

Personlig hadde jeg digget om vi hentet han. Mener han er en klassespiller og er fortsatt ung med masse rutine og erfaring som hadde hevet det tekniske nivået i laget.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Ben Elfen said:

Jack Wilshere legger opp. Flott spiller og go’ gutt. Alltid likt ham. 
 

kommer han inn i trenerteamet for ungdommene i Arsenal?

Trodde han gikk til Danmark av alle steder nylig? Fikk han ikke spille der heller?

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Marius- said:

Trodde han gikk til Danmark av alle steder nylig? Fikk han ikke spille der heller?

Han fikk en korttidskontrakt med AGF. Fikk 14 kamper for de, men AGF valgte å ikke tilby ham kontrakt etterpå.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Simbad said:

Han fikk en korttidskontrakt med AGF. Fikk 14 kamper for de, men AGF valgte å ikke tilby ham kontrakt etterpå.

Okei, jaja. Fryktelig skadet kropp, kunne blitt noe skikkelig stort uten disse skadene 😕 Har vel vært i trenerteamet vårt før, så ikke umulig han jobber videre med det.

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Verminator5 said:

Jeg mener å ha sett et intervju med Jack der han bekrefter å ha hatt samtaler med Mertesacker om en rolle i akademiet. Det tror jeg hadde passet ham bra.

Ornstein melder at han skal bli trener for U-18 laget vårt

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Rosicky07 said:

Vi ligger under 0-2 mot FC Nürnberg. Skrekkelig førsteomgang. Stiller med våre neste beste stortsett, blir ikke lett å selge noen av disse

Helt utrolig dårlig ja.

Tierney ut etter noen og 20 min..fotballinvalid. desverre. MÅ inn med en back nå

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Hva er poenget å gå Bellerin kapteinsbindet når han selv har sagt han ikke vil og har noe fremtid i Arsenal. Kroenke har gitt oss en keeper som neppe holder Leno kvalitet som reserve🙃

Mener du han skulle tatt målet? Haha..

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, sas2002 said:

Hva er poenget å gå Bellerin kapteinsbindet når han selv har sagt han ikke vil og har noe fremtid i Arsenal. Kroenke har gitt oss en keeper som neppe holder Leno kvalitet som reserve🙃

Enig angående Bellerin. Personlig så vil jeg heller hatt han enn Cedric som backup, men forholdet hans til Arsenal er over og han burde ikke spilt og hvert fall ikke vært kaptein.

Når det gjelder Turner så tror jeg ikke det er noe problem. Første kamp og alle kan gjøre en feil.

Ellers må Edu og Arteta få ræva i gir. Vi må ha inn en midtbanespiller minimum. To hvis dette med Partey stemmer. Gå for Tielemans og Bennacer/Berge/Savic. Vi trenger også en venstreback. Vi har blitt linket til Grimaldo. Han er bedre enn Tavares. Veldig god offensivt, men ikke verdens beste defensivt.

Ved siden av dette så burde vi også prøve å hente inn Zaha.

Ramsdale

Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney

Partey - Tielemans

Saka - Ødegaard - Zaha

Jesus

Turner

Cedric - Saliba - Holding - Grimaldo

Elneny - Xhaka

Vieira - Smith Rowe - Martinelli

Nketiah

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Enig angående Bellerin. Personlig så vil jeg heller hatt han enn Cedric som backup, men forholdet hans til Arsenal er over og han burde ikke spilt og hvert fall ikke vært kaptein.

Når det gjelder Turner så tror jeg ikke det er noe problem. Første kamp og alle kan gjøre en feil.

Ellers må Edu og Arteta få ræva i gir. Vi må ha inn en midtbanespiller minimum. To hvis dette med Partey stemmer. Gå for Tielemans og Bennacer/Berge/Savic. Vi trenger også en venstreback. Vi har blitt linket til Grimaldo. Han er bedre enn Tavares. Veldig god offensivt, men ikke verdens beste defensivt.

Ved siden av dette så burde vi også prøve å hente inn Zaha.

Ramsdale

Tomiyasu - White - Gabriel - Tierney

Partey - Tielemans

Saka - Ødegaard - Zaha

Jesus

Turner

Cedric - Saliba - Holding - Grimaldo

Elneny - Xhaka

Vieira - Smith Rowe - Martinelli

Nketiah

Vi må hente v.back og erstatter for Partey. Spurs er forbedret. United gir jeg fan i

Link to comment
Share on other sites

Blir noe annet med Xhaka, Saka og Ødegaard tilbake i tillegg til Jesus. Faen du ser det bor mye i den mannen. Trenger bare en partner til Xhaka som jeg håper blir Tielemans, Partey er for ustabil og skadeplaget til å stole på. Om han i det hele tatt er tilgjengelig denne sesongen da..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Folkens. Dette er en overgangstråd og ikke en kamptråd ;)

Har opprettet en preseason tråd, så kan dere ta det der :) 

Neida. Er 2-3 stk som er inne på forumet i sommer, så der har vi forbedringspotensiale

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, sas2002 said:

Vi må hente v.back og erstatter for Partey. Spurs er forbedret. United gir jeg fan i

Tja Spurs syntes jeg ikke har gjort noe vanvittig. Hentet en 33-åring som kommer fra temposvake Serie A, en Barca flopp og en gedigen kuk i Richarlison (som for øvrig er en god spiller).

Jesus er en betydelig større oppgradering for oss en de tre er til sammen for Spurs.

1 minute ago, Pirès#7 said:

Blir noe annet med Xhaka, Saka og Ødegaard tilbake i tillegg til Jesus. Faen du ser det bor mye i den mannen. Trenger bare en partner til Xhaka som jeg håper blir Tielemans, Partey er for ustabil og skadeplaget til å stole på. Om han i det hele tatt er tilgjengelig denne sesongen da..

Problemet med Xhaka er at han må ikke spille ankerrollen. Da ser vi de store svakhetene hans.

Er Partey ute så burde det hentes inn en ny nummer 6. Bennacer (som vi var dumme nok til å ikke kjøpe tilbake når vi hadde muligheten) hadde vært et godt kjøp. Høyt teknisk nivå og er en ballvinner med god pasningsfot.

Tielemans gir oss mye andre kvaliteter og burde hentes uansett om Partey er tilgjengelig eller ikke.

1 minute ago, sas2002 said:

Neida. Er 2-3 stk som er inne på forumet i sommer😆

😂😂

La oss ikke lage helt anarki stemning her inne nå da ;) 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Tja Spurs syntes jeg ikke har gjort noe vanvittig. Hentet en 33-åring som kommer fra temposvake Serie A, en Barca flopp og en gedigen kuk i Richarlison (som for øvrig er en god spiller).

Jesus er en betydelig større oppgradering for oss en de tre er til sammen for Spurs.

Problemet med Xhaka er at han må ikke spille ankerrollen. Da ser vi de store svakhetene hans.

Er Partey ute så burde det hentes inn en ny nummer 6. Bennacer (som vi var dumme nok til å ikke kjøpe tilbake når vi hadde muligheten) hadde vært et godt kjøp. Høyt teknisk nivå og er en ballvinner med god pasningsfot.

Tielemans gir oss mye andre kvaliteter og burde hentes uansett om Partey er tilgjengelig eller ikke.

😂😂

La oss ikke lage helt anarki stemning her inne nå da ;) 

Joda er enig i det. Men jeg håper og tror de kan spille sammen om det trengs og. Forrige sesong var Xhaka fantastisk ettersom han ikke alltid var alene bakerst på midtbanen og fikk diktere fremover. Tidligere sesonger har han hatt mye spillere rundt seg som forsvinner totalt fra posisjonen. Og da blir han for temposvak til å dekke alt alene.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...