Verminator5 Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 Sesongen er over. Arsenal og Arteta står foran en viktig sommer. Neste sesong skal vi spille flere kamper, og vi har behov for å styrke flere lagdeler. Hva har skjedd så lantg? Elneny har forlenget sin kontrakt. Eddie ser ut til å ha tatt en U-sving og er nå i forhandlinger med klubben om ny kontrakt. Mavropanos har blitt solgt. Lacazette forsvinner etter alle solemerker. Bellerin, AMN, Mari, Saliba og Balogun returnerer fra låneopphold. Hva vil skje med dem? Klubben er i endringsmodus og jeg er veldig spent på sommeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 35 minutes ago, Verminator5 said: Sesongen er over. Arsenal og Arteta står foran en viktig sommer. Neste sesong skal vi spille flere kamper, og vi har behov for å styrke flere lagdeler. Hva har skjedd så lantg? Elneny har forlenget sin kontrakt. Eddie ser ut til å ha tatt en U-sving og er nå i forhandlinger med klubben om ny kontrakt. Mavropanos har blitt solgt. Lacazette forsvinner etter alle solemerker. Bellerin, AMN, Mari, Saliba og Balogun returnerer fra låneopphold. Hva vil skje med dem? Klubben er i endringsmodus og jeg er veldig spent på sommeren. Av de som du nevner i retur , så er det vel Saliba som kan bli spennende å følge. De andre er ikke gode nok. Vi må forvente en høyere standard på stallen denne sesongen. Signer de som kan heve nivået på laget. Vi har mange meget gode unge spillere. Disse trenger noen som ta ansvar og dra lasset når det butter i mot. Vi kan ikke gi et sånt ansvar til de aller yngste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 Jeg beholder gjerne AMN som stallfyll men tviler på at han blir Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 Ryktene har blussa noe sinnsykt opp om at vi er ute etter Morata.... Er dette noe vi har troen på?? Jeg er ikke interessert i han iallefall, scorer ikke nok mål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 27, 2022 Report Share Posted May 27, 2022 54 minutes ago, elx said: Ryktene har blussa noe sinnsykt opp om at vi er ute etter Morata.... Er dette noe vi har troen på?? Jeg er ikke interessert i han iallefall, scorer ikke nok mål. Jeg er heller ikke interessert i ham - men tår valget mellom han eller ingen rar vi’n. Vi trenger en bredere tropp Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted May 28, 2022 Report Share Posted May 28, 2022 On 5/27/2022 at 10:07 PM, Ben Elfen said: Jeg er heller ikke interessert i ham - men tår valget mellom han eller ingen rar vi’n. Vi trenger en bredere tropp Forsåvidt enig i det! Er det noe mer heftige rykter, eller er det kun Morata det går i for tiden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 28, 2022 Report Share Posted May 28, 2022 31 minutes ago, elx said: Forsåvidt enig i det! Er det noe mer heftige rykter, eller er det kun Morata det går i for tiden ? Ingen anelse. Følger ikke med på rykter annet sted enn Arseblog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 Har ikke fått med meg at vi signerte Auston Trusty fra Colorado Rapids i januar. 22 år gammel forsvarsspiller. Noen som vet noe mer om han? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 1 hour ago, Tony said: Har ikke fått med meg at vi signerte Auston Trusty fra Colorado Rapids i januar. 22 år gammel forsvarsspiller. Noen som vet noe mer om han? Trodde jeg leste noe om at planen var å sende ham på utlån i Europa direkte. Er nok mer en Kroenkesignering enn noe annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 1 hour ago, Tony said: Har ikke fått med meg at vi signerte Auston Trusty fra Colorado Rapids i januar. 22 år gammel forsvarsspiller. Noen som vet noe mer om han? Hørt at han er en fyr du kan stole på. Mer enn det vet jeg ikke ass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 (edited) 53 minutes ago, Stefanb said: Hørt at han er en fyr du kan stole på. Mer enn det vet jeg ikke ass. Er det ikke motsatt a’? I Donald Duck har jeg lært meg at man ikke kan stole på bilselgere som heter Ærlisen og sånt Edited June 7, 2022 by Ben Elfen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 33 minutes ago, Ben Elfen said: Er det ikke motsatt a’? I Donald Duck har jeg lært meg at man ikke kan stole på bildelgere som heter Ærlisen og sånt Hmm du har et poeng, men jeg liker å leve i håpet om at han er en troverdig fyr 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 7, 2022 Report Share Posted June 7, 2022 6 minutes ago, Stefanb said: Hmm du har et poeng, men jeg liker å leve i håpet om at han er en troverdig fyr 😂 Satser på at du har rett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 8, 2022 Report Share Posted June 8, 2022 Liverpool henter Darwin Nunez som jeg har hatt på ønskelisten etter en forrykende sesong i Portugal. Blir interessant å se hvordan han gjør det i England. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted June 9, 2022 Report Share Posted June 9, 2022 22 hours ago, Stefanb said: Liverpool henter Darwin Nunez som jeg har hatt på ønskelisten etter en forrykende sesong i Portugal. Blir interessant å se hvordan han gjør det i England. Potensielt 100 m euro(80 upfront og potensielt 20 i bonuser osv).. Det er faen meg drygt for en spiller som har spilt i Portugal. Har vel 1 og en halv god sesong? Jeg synes ikke han er verdt det. Ikke foreløpig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 Kommer ikke med i første elver med det første. Lånt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 16 hours ago, elx said: Potensielt 100 m euro(80 upfront og potensielt 20 i bonuser osv).. Det er faen meg drygt for en spiller som har spilt i Portugal. Har vel 1 og en halv god sesong? Jeg synes ikke han er verdt det. Ikke foreløpig Om et par år så kommer nok samtlige til å erge seg for at han ikke spiller for Arsenal. Enig i at prisen er stiv dog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 10, 2022 Report Share Posted June 10, 2022 Siste jeg leste er at han ønsker seg til pool, og at de er enige om personlige vilkår. Derimot er ikke Liverpool litt interessert i å betale summen som det snakkes om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 Synes det er litt vel rolig rundt Arsenal for tiden.. Konkurrentene våres har allerede forsterka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 1 hour ago, elx said: Synes det er litt vel rolig rundt Arsenal for tiden.. Konkurrentene våres har allerede forsterka. Vinduet har vært oppe i 2 dager 😛 Se på Ornstein og Romano sine kommentarer og innlegg så vet man at ting foregår 👌 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 (edited) Kroenke har nok gitt beskjed at du får de spillerne hvis vi får prisen nok ned. Så de fleste kommer nok etter sesongstart og vi starter nok en sesong begredelig. Slik har det vært lenge. Edited June 12, 2022 by sas2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 Kan ikke huske sist vi startet en sesong med alle spillerne på plass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 Klopp henter Darwin for nesten 1 milliard. Slår vel til som Luiz er jeg redd. Pool og City blir nok å kjempe om 1-2 plassen hvertfall 3-4 år til. Målet vårt er gullet tilbake før 2033. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 (edited) Henter vi Gabriel Jesus, Youri Tielemans, Aaron Hickey og Raphinha så hadde det vært et veldig bra vindu. Ramsdale/Turner Tomiyasu/Cedric - White/Saliba - Gabriel/Holding - Tierney/Hickey Partey/Elneny - Tielemans/Xhaka Saka/Nelson - Ødegaard/Smith Rowe - Raphinha/Martinelli Jesus/Nketiah Edit: Klovnet til på topp. Edited June 12, 2022 by Stefanb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts