Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

Sesongen er over. Arsenal og Arteta står foran en viktig sommer. Neste sesong skal vi spille flere kamper, og vi har behov for å styrke flere lagdeler. Hva har skjedd så lantg? Elneny har forlenget sin kontrakt. Eddie ser ut til å ha tatt en U-sving og er nå i forhandlinger med klubben om ny kontrakt. Mavropanos har blitt solgt. Lacazette forsvinner etter alle solemerker. Bellerin, AMN, Mari, Saliba og Balogun returnerer fra låneopphold. Hva vil skje med dem? Klubben er i endringsmodus og jeg er veldig spent på sommeren. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

35 minutes ago, Verminator5 said:

Sesongen er over. Arsenal og Arteta står foran en viktig sommer. Neste sesong skal vi spille flere kamper, og vi har behov for å styrke flere lagdeler. Hva har skjedd så lantg? Elneny har forlenget sin kontrakt. Eddie ser ut til å ha tatt en U-sving og er nå i forhandlinger med klubben om ny kontrakt. Mavropanos har blitt solgt. Lacazette forsvinner etter alle solemerker. Bellerin, AMN, Mari, Saliba og Balogun returnerer fra låneopphold. Hva vil skje med dem? Klubben er i endringsmodus og jeg er veldig spent på sommeren. 

Av de som du nevner i retur , så er det vel Saliba som kan bli spennende å følge. De andre er ikke gode nok. Vi må forvente en høyere standard på stallen denne sesongen.

Signer de som kan heve nivået på laget. Vi har mange meget gode unge spillere. Disse trenger noen som ta ansvar og dra lasset når det butter i mot. Vi kan ikke gi et sånt ansvar til de aller yngste. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ryktene har blussa noe sinnsykt opp om at vi er ute etter Morata.... Er dette noe vi har troen på?? 

 

Jeg er ikke interessert i han iallefall, scorer ikke nok mål.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, elx said:

Ryktene har blussa noe sinnsykt opp om at vi er ute etter Morata.... Er dette noe vi har troen på?? 

 

Jeg er ikke interessert i han iallefall, scorer ikke nok mål.

Jeg er heller ikke interessert i ham - men tår valget mellom han eller ingen rar vi’n. Vi trenger en bredere tropp

Link to comment
Share on other sites

On 5/27/2022 at 10:07 PM, Ben Elfen said:

Jeg er heller ikke interessert i ham - men tår valget mellom han eller ingen rar vi’n. Vi trenger en bredere tropp

 

Forsåvidt enig i det! Er det noe mer heftige rykter, eller er det kun Morata det går i for tiden ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Tony said:

Har ikke fått med meg at vi signerte Auston Trusty fra Colorado Rapids i januar. 22 år gammel forsvarsspiller. Noen som vet noe mer om han? 

Trodde jeg leste noe om at planen var å sende ham på utlån i Europa direkte. Er nok mer en Kroenkesignering enn noe annet. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Har ikke fått med meg at vi signerte Auston Trusty fra Colorado Rapids i januar. 22 år gammel forsvarsspiller. Noen som vet noe mer om han? 

Hørt at han er en fyr du kan stole på.

Mer enn det vet jeg ikke ass.

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Stefanb said:

Hørt at han er en fyr du kan stole på.

Mer enn det vet jeg ikke ass.

Er det ikke motsatt a’? I Donald Duck har jeg lært meg at man ikke kan stole på bilselgere som heter Ærlisen og sånt 

Edited by Ben Elfen
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Ben Elfen said:

Er det ikke motsatt a’? I Donald Duck har jeg lært meg at man ikke kan stole på bildelgere som heter Ærlisen og sånt 

Hmm du har et poeng, men jeg liker å leve i håpet om at han er en troverdig fyr 😂

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Stefanb said:

Liverpool henter Darwin Nunez som jeg har hatt på ønskelisten etter en forrykende sesong i Portugal.

Blir interessant å se hvordan han gjør det i England.

Potensielt 100 m euro(80 upfront og potensielt 20 i bonuser osv).. Det er faen meg drygt for en spiller som har spilt i Portugal. 

Har vel 1 og en halv god sesong? Jeg synes ikke han er verdt det. Ikke foreløpig :P

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, elx said:

Potensielt 100 m euro(80 upfront og potensielt 20 i bonuser osv).. Det er faen meg drygt for en spiller som har spilt i Portugal. 

Har vel 1 og en halv god sesong? Jeg synes ikke han er verdt det. Ikke foreløpig :P

Om et par år så kommer nok samtlige til å erge seg for at han ikke spiller for Arsenal.

Enig i at prisen er stiv dog.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elx said:

Synes det er litt vel rolig rundt Arsenal for tiden..

Konkurrentene våres har allerede forsterka.

Vinduet har vært oppe i 2 dager 😛 Se på Ornstein og Romano sine kommentarer og innlegg så vet man at ting foregår 👌

Link to comment
Share on other sites

Kroenke har nok gitt beskjed at du får de spillerne hvis vi får prisen nok ned. Så de fleste kommer nok etter sesongstart og vi starter nok en sesong begredelig. Slik har det vært lenge.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

Henter vi Gabriel Jesus, Youri Tielemans, Aaron Hickey og Raphinha så hadde det vært et veldig bra vindu.

Ramsdale/Turner
Tomiyasu/Cedric - White/Saliba - Gabriel/Holding - Tierney/Hickey
Partey/Elneny - Tielemans/Xhaka
Saka/Nelson - Ødegaard/Smith Rowe - Raphinha/Martinelli
Jesus/Nketiah

Edit: Klovnet til på topp.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...