Ben Elfen Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 1 hour ago, Stefanb said: Henter vi Gabriel Jesus, Youri Tielemans, Aaron Hickey og Raphinha så hadde det vært et veldig bra vindu. Ramsdale/Turner Tomiyasu/Cedric - White/Saliba - Gabriel/Holding - Tierney/Hickey Partey/Elneny - Tielemans/Xhaka Saka/Nelson - Ødegaard/Smith Rowe - Raphinha/Martinelli Nelson/Nketiah Spesielt om vi kloner Nelson også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 6 minutes ago, Ben Elfen said: Spesielt om vi kloner Nelson også Skulle stå Jesus der, godt gjort å ende opp med Nelson på topp. 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 9 minutes ago, Stefanb said: Skulle stå Jesus der, godt gjort å ende opp med Nelson på topp. 😂 Jeg skjønte faktisk det. nå er det landskamp. Hadde tilgang på billetter men takket nei. Angrer på det nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 9 minutes ago, Ben Elfen said: Jeg skjønte faktisk det. nå er det landskamp. Hadde tilgang på billetter men takket nei. Angrer på det nå Såpass ja. Er vel en av de få gangene det faktisk er litt "moro" å se på Norge. Irriterende at Ødegaard spiller selvfølgelig. Ønsker at han skal være mest mulig uthvilt og klar til neste sesong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 26 minutes ago, Stefanb said: Såpass ja. Er vel en av de få gangene det faktisk er litt "moro" å se på Norge. Irriterende at Ødegaard spiller selvfølgelig. Ønsker at han skal være mest mulig uthvilt og klar til neste sesong. Han får nok tid til å hvile. Trenger gode opplevelser. Synes det er helt greit at han spiller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 10/11mill euro for det franske håret. Da er den sagen ferdig. Torreira neste man skal begrense tapet for Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 Helt ærlig. Tror Sander Berge hadde vært et godt kjøp for oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 17 minutes ago, Stefanb said: Helt ærlig. Tror Sander Berge hadde vært et godt kjøp for oss. Det tror jeg også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 12, 2022 Report Share Posted June 12, 2022 Berge kunne vært en fin squad spiller ja. Bør ikke koste for mye heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 White/Saliba - Gabriel/Holding Vi mangler topp midtstoppere. Holding holder ikke, Gabriel synes jeg ikke har vert like skarp i det siste, virker ukonsetrert. Har sett Saliba i 2 kamper på landslaget og har ikke imponert meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 2 hours ago, Gunners77 said: White/Saliba - Gabriel/Holding Vi mangler topp midtstoppere. Holding holder ikke, Gabriel synes jeg ikke har vert like skarp i det siste, virker ukonsetrert. Har sett Saliba i 2 kamper på landslaget og har ikke imponert meg. ???? White og Gabriel var et veldig godt midtstopperpar når Tomi og KT begge var spilleklare. Spesielt da KT ble skadet så man at Gabriel fikk litt mer problemer, men det kom mye av at Tavares skapte mye usikkerhet bakover. Forhåpentligvis bedrer det seg kommende sesong. Bedømmer du virkelig Saliba etter to(2!) kamper (på landslaget)? Han er et av verdens største midtstoppertalenter og var enorm for Marseille over en full sesong. Han vil nok trenge litt tid på å venne seg til en ny liga og et nytt system, men bør kunne få nok av matching, spesielt i EL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners77 Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 2 hours ago, Simbad said: ???? White og Gabriel var et veldig godt midtstopperpar når Tomi og KT begge var spilleklare. Spesielt da KT ble skadet så man at Gabriel fikk litt mer problemer, men det kom mye av at Tavares skapte mye usikkerhet bakover. Forhåpentligvis bedrer det seg kommende sesong. Bedømmer du virkelig Saliba etter to(2!) kamper (på landslaget)? Han er et av verdens største midtstoppertalenter og var enorm for Marseille over en full sesong. Han vil nok trenge litt tid på å venne seg til en ny liga og et nytt system, men bør kunne få nok av matching, spesielt i EL. Jeg har kun sett Saliba i 2 kamper og i de kampene imponerte han ikke. Synes Gabriel var top før men ikke i det siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 Ser at de såkalte toppklubbene henter spillere før preseason starter slik at de er klare til sesongstart. Edu maser på Kroenke familien om midler slik at de blir klare før deadlineday😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 1 hour ago, Tony said: Som @sas2002 sa, storklubbene henter spillere tidlig slik at de blir klare til preseason 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted June 13, 2022 Report Share Posted June 13, 2022 (edited) 50 minutes ago, Tapapa said: Som @sas2002 sa, storklubbene henter spillere tidlig slik at de blir klare til preseason 😊 Skal vel lånes ut eller blir han vår nye martinelli på topp. Han var nesten klar for Wolves så skulle han på utlån til Grasshoppers men Edu snappa han opp. Edited June 13, 2022 by sas2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 13, 2022 Author Report Share Posted June 13, 2022 On 6/12/2022 at 7:37 PM, Stefanb said: Helt ærlig. Tror Sander Berge hadde vært et godt kjøp for oss. Berge viste seg fra to forskjellige sider mot Slovenia og Sverige. Mot Slovenia startet han som indreløper. Det taklet han dårlig. Han har vel kledd den rollen for klubblag, men syns han var altfor sei i steget. Mot Sverige spilte han anker, og løste oppgaven godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 Bisoumma klar for spurt for spede 26 mill pund…. Vi fortsetter å sitte på gjerdet her , mens klubbene rundt oss forbedrer 11eren sin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted June 14, 2022 Author Report Share Posted June 14, 2022 2 hours ago, Rosicky07 said: Bisoumma klar for spurt for spede 26 mill pund…. Vi fortsetter å sitte på gjerdet her , mens klubbene rundt oss forbedrer 11eren sin. Bissouma har fått førerkortet i England inndratt ved to anledninger og har blitt arrestert for seksuelt overgrep (vet ikke om han ble dømt). Jeg mistenker at dette gjør utslag på Edu og Artetas vurdering av spilleren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 Just now, Verminator5 said: Bissouma har fått førerkortet i England inndratt ved to anledninger og har blitt arrestert for seksuelt overgrep (vet ikke om han ble dømt). Jeg mistenker at dette gjør utslag på Edu og Artetas vurdering av spilleren. I tillegg har vi ikke råd til å miste tre sentrale midtbanespillere hver gang det er et afrikamesterskap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 6 hours ago, Tapapa said: I tillegg har vi ikke råd til å miste tre sentrale midtbanespillere hver gang det er et afrikamesterskap. Når er det egentlig neste gang? Siden vm er vinter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 47 minutes ago, Marius- said: Når er det egentlig neste gang? Siden vm er vinter Hakke peiling. Spør sjefsnerdene @Stefanb og @Simbad De kan garantert svaret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted June 14, 2022 Report Share Posted June 14, 2022 3 minutes ago, Tapapa said: Hakke peiling. Spør sjefsnerdene @Stefanb og @Simbad De kan garantert svaret. @Marius- hvis jeg husker riktig skal de to neste AFCON spilles på sommeren. Sommeren 2023 og 2025. Så neste gang AFCON spilles i januar blir vel da 2027? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 15, 2022 Report Share Posted June 15, 2022 9 hours ago, Simbad said: @Marius- hvis jeg husker riktig skal de to neste AFCON spilles på sommeren. Sommeren 2023 og 2025. Så neste gang AFCON spilles i januar blir vel da 2027? Mao, disse spillerne drar ikke midt i sesongen på lang tid da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted June 15, 2022 Report Share Posted June 15, 2022 Håper det skjer noe snart, vi har en meget tynn stall. Midtbanen spesielt, må ha noen som kan spille om Xhaka er borte i tillegg. Med en gang han er fraværende ser Midtbanen helt håpløs ut, og partey uten Xhaka ser ut som en hodeløs kylling. Håper på Tielemans inn og en annen mer defensiv type. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts