Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

1 hour ago, Stefanb said:

Henter vi Gabriel Jesus, Youri Tielemans, Aaron Hickey og Raphinha så hadde det vært et veldig bra vindu.

Ramsdale/Turner
Tomiyasu/Cedric - White/Saliba - Gabriel/Holding - Tierney/Hickey
Partey/Elneny - Tielemans/Xhaka
Saka/Nelson - Ødegaard/Smith Rowe - Raphinha/Martinelli
Nelson/Nketiah

Spesielt om vi kloner Nelson også

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

9 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg skjønte faktisk det. 
 

nå er det landskamp. Hadde tilgang på billetter men takket nei. Angrer på det nå

Såpass ja. Er vel en av de få gangene det faktisk er litt "moro" å se på Norge. Irriterende at Ødegaard spiller selvfølgelig. Ønsker at han skal være mest mulig uthvilt og klar til neste sesong. :P 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Stefanb said:

Såpass ja. Er vel en av de få gangene det faktisk er litt "moro" å se på Norge. Irriterende at Ødegaard spiller selvfølgelig. Ønsker at han skal være mest mulig uthvilt og klar til neste sesong. :P 

Han får nok tid til å hvile. Trenger gode opplevelser. Synes det er helt greit at han spiller. 

Link to comment
Share on other sites

White/Saliba - Gabriel/Holding 

Vi mangler topp midtstoppere. Holding holder ikke, Gabriel synes jeg ikke har vert like skarp i det siste, virker ukonsetrert. Har sett Saliba i 2 kamper på landslaget og har ikke imponert meg.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners77 said:

White/Saliba - Gabriel/Holding 

Vi mangler topp midtstoppere. Holding holder ikke, Gabriel synes jeg ikke har vert like skarp i det siste, virker ukonsetrert. Har sett Saliba i 2 kamper på landslaget og har ikke imponert meg.

???? White og Gabriel var et veldig godt midtstopperpar når Tomi og KT begge var spilleklare. Spesielt da KT ble skadet så man at Gabriel fikk litt mer problemer, men det kom mye av at Tavares skapte mye usikkerhet bakover. Forhåpentligvis bedrer det seg kommende sesong. 

Bedømmer du virkelig Saliba etter to(2!) kamper (på landslaget)? Han er et av verdens største midtstoppertalenter og var enorm for Marseille over en full sesong. Han vil nok trenge litt tid på å venne seg til en ny liga og et nytt system, men bør kunne få nok av matching, spesielt i EL. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

???? White og Gabriel var et veldig godt midtstopperpar når Tomi og KT begge var spilleklare. Spesielt da KT ble skadet så man at Gabriel fikk litt mer problemer, men det kom mye av at Tavares skapte mye usikkerhet bakover. Forhåpentligvis bedrer det seg kommende sesong. 

Bedømmer du virkelig Saliba etter to(2!) kamper (på landslaget)? Han er et av verdens største midtstoppertalenter og var enorm for Marseille over en full sesong. Han vil nok trenge litt tid på å venne seg til en ny liga og et nytt system, men bør kunne få nok av matching, spesielt i EL. 

Jeg har kun sett Saliba i 2 kamper og i de kampene imponerte han ikke. Synes Gabriel var top før men ikke i det siste.

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, Tapapa said:

Som @sas2002 sa, storklubbene henter spillere tidlig slik at de blir klare til preseason 😊

Skal vel lånes ut eller blir han vår nye martinelli på topp. Han var nesten klar for Wolves så skulle han på utlån til Grasshoppers men Edu snappa han opp.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2022 at 7:37 PM, Stefanb said:

Helt ærlig. Tror Sander Berge hadde vært et godt kjøp for oss.

Berge viste seg fra to forskjellige sider mot Slovenia og Sverige. Mot Slovenia startet han som indreløper. Det taklet han dårlig. Han har vel kledd den rollen for klubblag, men syns han var altfor sei i steget. Mot Sverige spilte han anker, og løste oppgaven godt.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Rosicky07 said:

Bisoumma klar for spurt for spede 26 mill pund…. Vi fortsetter å sitte på gjerdet her , mens klubbene rundt oss forbedrer 11eren sin.

Bissouma har fått førerkortet i England inndratt ved to anledninger og har blitt arrestert for seksuelt overgrep (vet ikke om han ble dømt). Jeg mistenker at dette gjør utslag på Edu og Artetas vurdering av spilleren. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Bissouma har fått førerkortet i England inndratt ved to anledninger og har blitt arrestert for seksuelt overgrep (vet ikke om han ble dømt). Jeg mistenker at dette gjør utslag på Edu og Artetas vurdering av spilleren. 

I tillegg har vi ikke råd til å miste tre sentrale midtbanespillere hver gang det er et afrikamesterskap.

Link to comment
Share on other sites

Håper det skjer noe snart, vi har en meget tynn stall. Midtbanen spesielt, må ha noen som kan spille om Xhaka er borte i tillegg. Med en gang han er fraværende ser Midtbanen helt håpløs ut, og partey uten Xhaka ser ut som en hodeløs kylling.

Håper på Tielemans inn og en annen mer defensiv type.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...