Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ryktes i dag at vi er i direkte forhandlinger med Leeds om Raphinha. Raphinha skal ha personlige betingelser forhandlet med Barcelona, men skal visstnok ha blitt lei av å vente. 

 

Screenshot_20220620-144548_Opera.jpg

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Jeg gir faen i pris. Sitter smartere gutter der oppe og har orden på det.

Kroenke jr sa vi hadde rundt 215 millioner euro å svi av i sommer.

Du er da ganske smart du. Ikke underselg deg selv! 

Link to comment
Share on other sites

Absolutt hysteri rundt omkring på  som om vi allerede har signert Jesus, Raphina, Tielemans & Martinez.

Faktum er at vi har signert en spiller, en reservekeeper og et barn som mest sannsynlig vil gå på lån.

Nå må vi ikke gå i feilla. Har vært her altfor ofte tidligere. :)


Sier Jesus er 90% klar, resten er agentprat

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, sas2002 said:

Absolutt hysteri rundt omkring på  som om vi allerede har signert Jesus, Raphina, Tielemans & Martinez.

Faktum er at vi har signert en spiller, en reservekeeper og et barn som mest sannsynlig vil gå på lån.

Nå må vi ikke gå i feilla. Har vært her altfor ofte tidligere. :)


Sier Jesus er 90% klar, resten er agentprat

Virker som Tielmansryktene har kjølnet - men at vi nærmer oss Martinez. 
det har vært et godt vindu foreløpig. Håper det fortsetter slik. 

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, Ben Elfen said:

Virker som Tielmansryktene har kjølnet - men at vi nærmer oss Martinez. 
det har vært et godt vindu foreløpig. Håper det fortsetter slik. 

Godt vindu har det da ikke vært ennå? Da må de ryktene stemme og spillerne signeres. At ryktene er gode, er jeg enig i. Men fortsetter vinduet som hittil sitter vi strengt tatt igjen med mangler :)

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Marius- said:

Godt vindu har det da ikke vært ennå? Da må de ryktene stemme og spillerne signeres. At ryktene er gode, er jeg enig i. Men fortsetter vinduet som hittil sitter vi strengt tatt igjen med mangler :)

Vi har allerede hentet 3 dette vinduet. Synes det er bra tempo jeg

Link to comment
Share on other sites

To talenter som vi ikke vet så alt for mye om , samt Vieira,  er fasiten så langt.  Det er ikke bra nok. 

Vi må få inn flere spillere som gjør oss mye bedre. Spillere som får oss til å fremstå langt bedre enn det vi var i flere kamper denne sesongen. Vi tapte hjemme mot Brighton,  borte mot Soton og Newcastle, i innspurten på sesongen. Der røyk CL , ikke minst borte mot Spurs.

Vi trenger typer som drar lasset og sørger for at vi ikke gjentar sånne kollapser når det gjelder som mest.

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Ben Elfen said:

Vi har allerede hentet 3 dette vinduet. Synes det er bra tempo jeg

Skal vi opp et hakk til på tabellen og prestere i flere cuper så trengs det bedre kvalitet og jeg regner med at Edu fikser dette raskt.

Link to comment
Share on other sites

Mange ekstremt utålmodige her altså. 
forrige sommer var tilnærmet perfekt. Denne sommeren har startet godt. Vinduet har knapt åpnet og folk har vært på lange landslagssamlinger. 
 

jeg er fornøyd med det det jeg har sett så langt

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ikke får inn en eneste spiller til, så er jeg tålelig fornøyd. Mest fornøyd er jeg med at Nketiah har forlenget og at Saliba tydeligvis kommer tilbake. Jeg vet ikke noe om Vieira, men håper han byr på Ødegaard om konkurranse om plassen. Jeg syns ESR var en skuffelse når han spilte sentralt. Hvis Jesus kommer, så har vi hatt et fantastisk overgangsvindu.

Nå venter jeg primært på at spillere skal bli solgt. Dette inkluderer Pepe, som jeg personlig syns vi har fått tragisk lite ut av. Jeg håper han blomstrer i et annet land. 

Link to comment
Share on other sites

Mange spennende rykter om dagen. Må si jeg er litt skeptisk til Lisandro Martinez, han er en skikkelig tøffing og har noen skikkelig sugende taklinger, men jeg er usikker på om han er god nok. Han er ikke alltid fast på Ajax en gang, men hadde en ganske så god sesong i år. Uansett, dekningen er vel grei hos oss med Gabriel, White og Saliba, Holding som backup. Men om han kommer på billigsalg, skader det selvfølgelig ikke. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...