Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Null fight, null vilje. Smith Rowe og Sambi er eneste som er i nærheten av en tropp som skal jakte topp seks. Kjente det allerede når spillerne var på vei ut av tunnelen, det trøkket, den ræva utspillingen bakfra, usikkerheten. Vi er så dårlige der. Ser ut som om spellerne ALDRI har hatt en trening sammen. Klarer ikke se for meg hvor mye bedre vi kan se ut med Partey, Laca, Auba og Gabriel tilbake. Legg på en milliard i overganger så kanskje vi hadde klart U her. Same shit, different season. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Der satt det en slagen Ian Wright.

Er sikker på han kunne gjort en bedre jobb enn 9/11 utpå banen der.

Arteta på pressekonferansen : 

"This is not the result we wanted, we were very dissapointing in some stages, we had some positives but we need to trust the process"

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Helt ufattelig at så mange gode spillere kan danne et så dårlig fotballag. Samtlige lag i PL har høyere intensitet i presset og spillet sitt. Hva er det med disse spillerne som gjør at de ikke kan vinne dueller, løpe mer enn de gjør og ha et bedre kollektivt press?? Jeg fatter det bare ikke. Det letteste i fotball er å løpe, men likevel klarer de ikke å få det til. Jeg er så skuffet og ser absolutt ingen fremgang. Spillere mangler, javel.. Uansett alt for mange feil og Mister 50’’ pund?? Herregud som han blir pisset på i 90 minutter. Hva skjedde med spilleren som fremsto som trygg med ball, god i dueller og flink til å forsere pressledd? I kveld så han ut som en dårlig reserve for Holding. Er det umulig for Arsenal å forsvare seg? Klarer de ikke å unngå feil og dumme valg? Brentford klarer seg i 96 min uten tåpelige feil. Arsenal har upresset 5-6 store og ekstremt grove feil bakover. Jeg blir helt matt. En ny helg ødelagt og det er 9 mnd igjen. Herregud så lange mnd det skal bli

Link to comment
Share on other sites

Fra en av optimistene her på forumet, jeg finner fortsatt noe å glede meg over. Jeg liker Sambi, White kommer seg nok, Tavares var mye bedre enn Chambers, selv om jeg trodde han skulle være back-up på venstre. 

I tillegg ser det ut til at jeg i praksis får mitt ønske fra før forrige sesong innfridd. Jeg ønsket å kvitte meg med praktisk talt alle våre rutinerte før forrige sesong. Hvis det stemmer at Laca og Auba vil vekk, så kan de bare dra til helvete for min del. Willian også, Kola også. Etter dagens forestilling så kan godt Mari gå for min del (skulle gjerne hatt Saliba da). Kjør gjerne Heil eller Okonkwo inn for Leno også. 

Satser vi vilt på ungdommen, så kan jeg i det minste tenke at om et år eller to, vel da er vi tilbake i det gode selskapet. 

Til slutt, selv etter dagens begredelige forestilling, så kan sesongen bli helt ok. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, RP7 said:

Helt ufattelig at så mange gode spillere kan danne et så dårlig fotballag. Samtlige lag i PL har høyere intensitet i presset og spillet sitt. Hva er det med disse spillerne som gjør at de ikke kan vinne dueller, løpe mer enn de gjør og ha et bedre kollektivt press?? Jeg fatter det bare ikke. Det letteste i fotball er å løpe, men likevel klarer de ikke å få det til. Jeg er så skuffet og ser absolutt ingen fremgang. Spillere mangler, javel.. Uansett alt for mange feil og Mister 50’’ pund?? Herregud som han blir pisset på i 90 minutter. Hva skjedde med spilleren som fremsto som trygg med ball, god i dueller og flink til å forsere pressledd? I kveld så han ut som en dårlig reserve for Holding. Er det umulig for Arsenal å forsvare seg? Klarer de ikke å unngå feil og dumme valg? Brentford klarer seg i 96 min uten tåpelige feil. Arsenal har upresset 5-6 store og ekstremt grove feil bakover. Jeg blir helt matt. En ny helg ødelagt og det er 9 mnd igjen. Herregud så lange mnd det skal bli

Syntes du dette var begredelig. Vent til  åpningskampen neste sesong - borte mot Barnsley. Good night 🙂 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Fra en av optimister her på forumet, jeg finner fortsatt noe å glede meg over. Jeg liker Sambi, White kommer seg nok, Tavares var mye bedre enn Chambers, selv om jeg trodde han skulle være back-up på venstre. 

I tillegg ser det ut til at jeg i praksis får mitt ønske fra før forrige sesong innfridd. Jeg ønsket å kvitte meg med praktisk talt alle våre rutinerte før forrige sesong. Hvis det stemmer at Laca og Auba vil vekk, så kan de bare dra til helvete for min del. Willian også, Kola også. Etter dagens forestilling så kan godt Mari gå for min del (skulle gjerne hatt Saliba da). Kjør gjerne Heil eller Okonkwo inn for Leno også. 

Satser vi vilt på ungdommen, så kan jeg i det minste tenke at om et år eller to, vel da er vi tilbake i det gode selskapet. 

Til slutt, selv etter dagens begredelige forestilling, så kan sesongen bli helt ok. 

Sesongen blir på mange måter definert av de tre første kampene og vi kan fint stå med 0 poeng. Da er det krise og brannslukking igjen. Dette var faktisk en must win kamp og laget sviktet på alle punkter

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Fra en av optimister her på forumet, jeg finner fortsatt noe å glede meg over. Jeg liker Sambi, White kommer seg nok, Tavares var mye bedre enn Chambers, selv om jeg trodde han skulle være back-up på venstre. 

I tillegg ser det ut til at jeg i praksis får mitt ønske fra før forrige sesong innfridd. Jeg ønsket å kvitte meg med praktisk talt alle våre rutinerte før forrige sesong. Hvis det stemmer at Laca og Auba vil vekk, så kan de bare dra til helvete for min del. Willian også, Kola også. Etter dagens forestilling så kan godt Mari gå for min del (skulle gjerne hatt Saliba da). Kjør gjerne Heil eller Okonkwo inn for Leno også. 

Satser vi vilt på ungdommen, så kan jeg i det minste tenke at om et år eller to, vel da er vi tilbake i det gode selskapet. 

Til slutt, selv etter dagens begredelige forestilling, så kan sesongen bli helt ok. 

Enig i mye av dette. Sats på ungdommen og de som ikke vil spille for oss kan, som du sier, dra til helvete. Litt uheldig med skrivefeilen på Hein dog

Link to comment
Share on other sites

Bortekamp mot et nyopprykka(godt samspilt) lag i serieåpningen er aldri lett. Ikke hjelper det at vi blir bortdømt ved to avgjørende anledninger heller.

Tre debutanter fra start, Balogun litt for usynlig for mitt ønske men blir snytt for et soleklart straffespark. Sambi ser bra ut, gleder meg til å følge utviklingen hans. White ustødig, men positiv til tider. 

ESR prøver å sette fart fremover og er min bestemann i dag. Pepe må prestere bedre, men har perioder hvor han er god. Martinelli med små glimt av hva han kan. Også en veldig spennende spiller for fremtiden.

Xhaka bedre andreomgang, men 'overall' skuffende av dagens kaptein. Mari og Chambers ikke helt med de heller. Håper Gabriel blir klar snart. Tierney spiller med hjertet utenpå drakta, men det blir mye halvveis i dag.

Ikke en bra nok kamp av Leno heller. Virker å ha blitt dårligere med beina. 

Vi trenger en boksåpner. Selv om ESR er god, trenger vi flere som både kan åpne opp forsvar med pasninger, men også komme seg i scoringsposisjoner selv. 

Link to comment
Share on other sites

Er rett å slett redd for at vi kommer til å kaste bort 40-50 mill på Ødegård å nå. Snakk om bortkastede penger iallefall. Han hever ikke laget her heller. 

En lidelse å se Arsenal under Arteta. Vanskelig for å se han overlever sessongen. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, RP7 said:

Sesongen blir på mange måter definert av de tre første kampene og vi kan fint stå med 0 poeng. Da er det krise og brannslukking igjen. Dette var faktisk en must win kamp og laget sviktet på alle punkter

Uenig. En sesong har aldri blitt definert av de tre første kampene. I fjor vant vi de to første og tapte den tredje. (Akkurat det samme som Shitty). 

Vi kan fort stå med 0 poeng etter tre kamper, men det er en lang sesong. Det jeg mener mange bør gjøre, er å innse at vi ikke er et topp 4 lag. Vi kan klare å kjempe oss inn blant topp 6 hvis vi har en bedre første halvdel av sesongen enn vi hadde i fjor, og en noenlunde lik avslutning på sesongen eller bedre.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Blueprint fra forrige sesong. Man viste nivået på Mari, man vite nivået på chambers , man viste nivået til xhaka( ny kontakt wooooho) 

laget skriker etter en kreativ spiller i siste tredjedel, dette viste vi fra i fjor. 
vi må ha ny høyreback . Dette viste vi fra i fjor. Likevel går man inn i samme tralten og tror ting skal bli bedre av seg selv. 
 

ødegaard er ikke svaret, maddison , Silva eller Aouar hadde hevet laget betraktlig. Vi mangler en sentralt i banen som kan gå av folk , ta på seg press , spille i riktig tidspunkt og være målfarlig . Dette viste vi 

kommer til å få Bank av Chelslki og City. 0 poeng på 3 kamper . Tipper areta er ferdig før oktober er omme.

skuffet ja, overrasket dessverre ikke

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Ja, for de er sikkert ikke vaksinert nå… 

Man kan fortsatt bli smittet og spre viruset fullvaksinert. Sannsynligheten er mindre, men den er der. Det viktigste med vaksinen er både at de som er vaksinerte har mye mindre risiko for å bli alvorlig syke (og dø) selv, samt at man har mindre sjanse for å spre det videre enn om man er uvaksinert. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Blueprint fra forrige sesong. Man viste nivået på Mari, man vite nivået på chambers , man viste nivået til xhaka( ny kontakt wooooho) 

laget skriker etter en kreativ spiller i siste tredjedel, dette viste vi fra i fjor. 
vi må ha ny høyreback . Dette viste vi fra i fjor. Likevel går man inn i samme tralten og tror ting skal bli bedre av seg selv. 
 

ødegaard er ikke svaret, maddison , Silva eller Aouar hadde hevet laget betraktlig. Vi mangler en sentralt i banen som kan gå av folk , ta på seg press , spille i riktig tidspunkt og være målfarlig . Dette viste vi 

kommer til å få Bank av Chelslki og City. 0 poeng på 3 kamper . Tipper areta er ferdig før oktober er omme.

skuffet ja, overrasket dessverre ikke

Kunne faktisk ikke vært mere enig. 

Du oppsumerer dette helt korrekt. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Verminator5 said:

Hvis det er noe vi har lært det siste 1,5 året, så er det vel at smitte sprer seg raskt, selv i fotballklubber.

Ikke bare Auba og Laca som er syke. Vi hadde vel 5. keeperen på benken. 2 keepere syke og.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...