Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, Ben Elfen said:

Han treffer ballen såvidt men likevel en hasardiøs takling. Klar straffe og rødt kort

OK, den lille touchen så jeg ikke. Men uansett et soleklart straffespark. Livsfarlig takling. Helt utrolig. Allerede første kampen og VAR og dommerne er i mot oss. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Simbad said:

OK, den lille touchen så jeg ikke. Men uansett et soleklart straffespark. Livsfarlig takling. Helt utrolig. Allerede første kampen og VAR og dommerne er i mot oss. 

Du kødder nå. Ingen ting.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

Hva har skjedd med Lenos ballbehandling? Han var da langt bedre med ball i bena tidligere? 

Jeg liker ikke Leno, punktum. Xhaka, Mari og Chambers har vært begredelige. Liker det jeg ser av Sambi. Hvis vi mot formodning skulle score, så klarer jeg ikke se noen andre potensielle målscorere enn Pepe. Dæven han får lite støtte i dag, men han vil i det minste noe. Ser for meg at Martinelli byttes ut mot Saka. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Pirès#7 said:

Det store problemet mitt med arteta er spillestilen, den funker ikke synes jeg. 

Hoved problemet mitt er at jeg klarer ikke se noe spesifikk spillestil med arteta bak rattet..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Det er ganske oppsiktsvekkende, at vi ikke er flinkere til å utnytte det som lag. Pepe må være den minst overlappede vingen i PLs historie.

Da trenger du en back som kommer rundt. Er fryktelig svakt

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...