Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Jeg liker ikke å møte lag som har sin styrke i det kollektive. Passer oss som regel dårlig

Vel, da får vi iallefall en sjanse til å se om jobben Arteta har gjort i sommer har begynt å sette sine spor i spillestil. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, RP7 said:

Jaja- 9 mnd med nervene utenpå huden venter. Frustrasjon, sinne, oppgitthet, nervøsitet, spenning, glede og forhåpentligvis noe ekstase beskriver mine alt for mange år som supporter.

Etter fjorårets ekstremt begredelige sesong trengte jeg en lang pause.  
Har aldri sett så lite preseason kamper, har ikke hatt forhåpninger og har nesten ikke giddet å følge med på overganger og rykter. Trodde nesten jeg var kurert helt til jeg våknet med hjertebank og snev av optimisme kl 05 i dag. Derfra og ut har klokken gått sakte og nå går jeg i ring hjemme og er pissnervøs og stresset. Fader ta- skal det aldri slutte?Alt for gammel og voksen til å skulle ha disse følelsene. Jeg blir flau når min kone beskriver meg ovenfor venner. Det er pinlig å høre hvor ekstremt barnslig jeg blir og hvor mye dumt jeg klarer å lire av meg under en kamp. Hadde jeg sett en annen godt voksen person gjøre det samme, uten å forstå hvordan han har det, ville jeg trodde det var noe alvorlig galt fatt..

Ang lag så vet jeg ikke hvem som er fit, hvem som har prestert og knapt nok hvem som har kommet til klubben. Håper dog vi har fått tilbake driv, selvtillit og ønske om å prestere. 
 

Alle med goonere; håper de neste 9 mnd bringer mer lykke enn frustrasjon og at Spurs aldri noen sinne må vinne noe som helst. 

Godt å ha deg tilbake. Du treffer spikeren på hodet, i ditt innlegg. Det er bare å ta på seg setebeltet. Dette blir 9 smertefulle måneder.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er litt i samme båt som deg RP7. Har ikke fulgt med veldig mye, har vært innom her å lest litt, lest litt rykter men thats it.

 

Jeg er drit nervøs nå.... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
 

Link to comment
Share on other sites

På 30 minutter så har BRENTFORD 4-5 store... Vi har 0..... 0. 

Ser allerede etter en kamp at denne sesongen kommer jeg ikke til å se veldig mye kamper.

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...