Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  image.png.31fd4febcc8427e035e5aa18a2efd929.png Brentford  v    Arsenal    arsenal-1.png?itok=7a6a0zug
Fredag 13. august 2021, kl 21:00, Brentford Community Stadium
Premier League, 1. serierunde 
Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / TV2 Play

Ønsket lag:

Leno 

Chambers - White - Mari - Tierney 

Lokonga - Xhaka

Saka - ESR - Pepe 

Laca 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

On 8/7/2021 at 4:50 PM, Simbad said:

Leno 

Chambers - White - Mari - Tierney 

Lokonga - Xhaka

Saka - ESR - Pepe 

Laca

Jeg er rimelig sikker på at Arteta feiger ut og starter med Elneny og Auba istedet for Lokonga og Lacazette. Også uskker på om Saka vurderes klar etter en kort sesongsoppkjøring eller, og da er jeg veldig usikker på hvem som starter for han. 

Link to comment
Share on other sites

Historisk har vi slått Brentford en gang på bortebane , 0-1 i 1947 , Brentfords siste sesong i øverste divisjon 🙂 På hjemmebane har vi også kun en seier fra 1939. Siste kamp mot Brentford var i 2018 i ligacupen , seier 3-1. Siden den gang har Brentford fått ny stadion , åpnet august i fjor. De kan nok tenke seg å debutere i PL med en seier over oss.

Da er det opp til Arteta og laget å sørge for at det ikke skjer. Vi kan bare ikke gå på en blemme mot Brentford , eller ...... ??

Link to comment
Share on other sites

Brentfords første kamp noensinne i Premier League. Deres første gang i toppdivisjonen siden 1947. Fulle hus for første gang på 18 måneder. Sesongens første kamp, så hele landet vil se på. Spilles fredag 13. Dette kan bli et mareritt.

Link to comment
Share on other sites

Vi er favoritter her, men så lenge men stiller til sesongstart med chambers, mari , xhaka fra start så kan alt skje. Laget minner veldig om fjorårets. Vi var riktignok gode på slutten når vi ikke hadde noe å spille for. White ser bra ut, og kommer til å bli viktig for oss. Men er vell mye å forlange at han skal luke vell personlige feilene til de rundt deg. Gleder meg til å se Pepe i år, håper virkelig han for full tillit i år

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, elx said:

Håper Arteta har baller til å benke Auba. Han har vært 100% den dårligste spilleren i årets pre-season.

Enig, alternativt å sette ham på topp med Laca på benk. Men håper Laca starter. 
gleder meg til kamp. Tror vi vinner 4-0. Pepé med 2 mål 

Link to comment
Share on other sites

Arteta må bare få satt opp laget riktig i morgen. Er det riktig å starte Auba i morgen etter en for ham begredelig pre season.  Skal du belønnes med å komme i en start ellver når du ikke er i nærheten av å prestere. Hvilke signaler gir det til de andre spillerne ? 

Måtte vi få en start på denne sesong åpningen som i fjor mot Fulham. Laget må innfri mot Brentford. Vi kan ikke snuble mot et lag som ikke har spilt i øverste divisjon siden 1947. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Jeg sier ikke at jeg uenig med deg, jeg sier bare at det aldri skjer

Neida jeg vet. Så og si 100% sikker på at Aubameyang starter på venstre mens Mari starter ved siden av enten White eller Holding. Sjokkerer meg heller ikke om vi ser Elneny starte sammen med Xhaka på midten.

Link to comment
Share on other sites

Så er dagen kommet for sesong åpning. Vi er spente på Artetas lagoppstilling og hva våre gutter vil levere i kveld. Kun seier er godt nok mot Brentford. Sist sesong hadde vi noen perioder som ikke kan gjentas , hadde vi 5 - 6 tap på rad hjemme i PL før jul ? Måtte denne sesongen bli bedre på mange måter.

Vinduet har vært åpent en stund og rykter florerer. Vi har fått noen signeringer så langt og det skal bli spennende å se hvordan de slår til. Siste rykter i dag går ut på at det ikke blir noen signering av Maddison , men at Arteta vil gå for Ødegaard og Aouar. Får vi de to så mener jeg vi må si oss fornøyd med dette vinduet. Da er det nye muligheter i januar vinduet. Vil ta tid å bygge lag.

I kveld håper jeg vi får se et lag som viser oss at de vil noe. Vi må få se et lag hvor de spiller for manageren , klubb og supportere. Det må være innats fra alle . Vi kan ikke tillate at en mål scorer som Auba ikke er med i spillet. 

Pre season var ikke bra. Men , det er nå det gjelder . La oss slippe flere gedigne nedturer , slå Brentford så det holder i kveld og vi får arbeidsro inn mot Chelsea kampen. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg er som vanlig pessimistisk foran hver kamp og er rimelig sikker vi avgir poeng i kveld. Det betyr at vi ligger på nedrykk når de første 3 kampene er unnagjort.

Parteys skade er hovedårsaken til at jeg tror vi kommer til å åpne svakt, og ikke for at han nødvendigvis har vært så god for oss, men han gjør de andre spillerne bedre. Xhaka spiller som regel mye bedre ved siden av Partey enn hvis han har en av backupene å spille med.

Nei, dette blir en tung start, men jeg er iallefall mentalt forberedt. 

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Jeg er som vanlig pessimistisk foran hver kamp og er rimelig sikker vi avgir poeng i kveld. Det betyr at vi ligger på nedrykk når de første 3 kampene er unnagjort.

Parteys skade er hovedårsaken til at jeg tror vi kommer til å åpne svakt, og ikke for at han nødvendigvis har vært så god for oss, men han gjør de andre spillerne bedre. Xhaka spiller som regel mye bedre ved siden av Partey enn hvis han har en av backupene å spille med.

Nei, dette blir en tung start, men jeg er iallefall mentalt forberedt. 

Redd du fort kan få rett . Frykter at Arteta velger feil spillere. Han må plukke rett lag i kveld. Han må bruke de som vil noe. Bruk spille sugne ungdommer i stedet for etablerte som skuffer gang på gang.

Vinner vi i dag så kan kampen mot Chelsea bli spennende den. Derfor er kampen i kveld  veldig viktig for oss. Vi må vinne. Forventer ingenting borte mot City. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Jeg er som vanlig pessimistisk foran hver kamp og er rimelig sikker vi avgir poeng i kveld. Det betyr at vi ligger på nedrykk når de første 3 kampene er unnagjort.

Parteys skade er hovedårsaken til at jeg tror vi kommer til å åpne svakt, og ikke for at han nødvendigvis har vært så god for oss, men han gjør de andre spillerne bedre. Xhaka spiller som regel mye bedre ved siden av Partey enn hvis han har en av backupene å spille med.

Nei, dette blir en tung start, men jeg er iallefall mentalt forberedt. 

 Personlig forventer jeg at vi utklasset dem. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...