Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

47 minutes ago, Oh-To-Be-A-Gooner said:

Ornstein melder at  både Auba og Lacazette er syke og er ute til kampen i kveld. Med Nketiah skadet og Martinelli på ferie blir det syltynt fremover.  Da blir det vel enten Balugon eller Pepe på spiss. 

Martinelli kom vel rett tilbake fra OL. Han er vel tilgjengelig. 

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

Just now, Tony said:

Vi har Willian da😉

Willian har vi glemt. Han fikk brukbart med tillit i forhold til en del av talentene sist sesong. Skulle ikke forundre meg om Arteta dro han opp av hatten i kveld 🙂 Nei , nå er det de unge talenters kamp i kveld 🙂 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Stefanb said:

Enig.

Eller Martinelli på venstre, eller Saka på venstre med Martinelli på topp.

Spørs om Martinelli er klar til å starte allerede nå. Håper dog han får et innhopp for Balogun i andreomgangen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Spørs om Martinelli er klar til å starte allerede nå. Håper dog han får et innhopp for Balogun i andreomgangen. 

Jepp. Derfor jeg ville helst ha Balogun på topp. Er usikker på om Saka er klar eller ikke ennå. Vil ikke risikere han..

Link to comment
Share on other sites

Håper ungguttene starter og at vi får en god start med en 3-0 seier. Følelsen nå er at hele verden er imot Arsenal, til og med en del av våre egne fans. Håper vi får en god start og viser alle tvilerne🖕. (Til og med undertegnede)

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Stefanb said:

Leno
Chambers - White - Holding - Tierney
Sambi - Xhaka
Pepe - Smith-Rowe - Saka
Balogun/Martinelli

Kanskje det mest spennende laget vi har stilt med på flere år i mine øyne.

Enig med laget. Men æ tror Mari starter siden Holding er nettopp kommet tilbake fra en liten skade. Saka og Martinelli er nettopp kommet tilbake til trening så æ tror at Willian og Balogun starter for de. Så tror æ arteta vil ha rutine på banen så æ frykter at Elneny starter isteden for Lakonga. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...