Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

12 minutes ago, Pirès#7 said:

Nei, men å ønske noe bedre offensivt enn det vi får til nå er ett selvfølge.. Skaper ingenting nesten, gå-tempo. 

Alle har et ønske om bedre det offensive. Det betyr ikke at man skal hylle Leeds og ønske man er som dem. 

Link to comment
Share on other sites

Saken er den at veldig mange andre lag en Arsenal har høy intensitet og de får ofte betalt for det. Leeds er et av de lagene. Bielsa krever innsats / høy intensitet. I dag ble Leeds straffet hardt , men det lyser innsats av Leeds.

Langt mer en det gjør av Arsenal. Vi taper ofte dueller og er på halv distanse. 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Pirès#7 said:

Nå er du tverr. Poenget er at spillestilen arteta absolutt skal tvinge dem til å spille passer IKKE spillerne vi har. Vi spiller overhode ikke på styrkene deres, og derfor ser vi helt utrolig dårlig ut. 

Jeg er ikke tverr. Du så 5 minutter av Leeds kampen og var misunnelig og skulle ønske vi så dette i Arsenal. De tapte 5-1. 

jeg synes det er mye kaotisk i Arsenal om dagen og det er så klart trist å se på, men vi har spilt 1 kamp denne sesongen. Mot et lag som spilte med publikums støtte i premier League for første gang i historien. Vi spilte uten Gabriel i forsvar. Vi mangla Partey i midten og vi mangla vårt 1., 2. og 3. valg på topp. Vi tapte kampen, dog noe ufortjent. Ballen var høyst sannsynlig ute før første målet. Vi skulle ha hatt straffe på 1-0 og 2-0 målet skulle aldri ha vært godkjent. Vi spilte dårlig, mangla halve laget men fortjente likevel ikke å tape. 
 

jeg tror vi kommer til å bli vanskelige å slå i år, og bli bedre for hver kamp utover sesongen. 
 

ja, vi har noen mangler. Vi mangler en reservekeeper, vi mangler en god nok høyre back og vi mangler en Ødegaard type og kanskje til og med en spiss, men på tross av det blir vi å regne med i år

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Gunners68 said:

Saken er den at veldig mange andre lag en Arsenal har høy intensitet og de får ofte betalt for det. Leeds er et av de lagene. Bielsa krever innsats / høy intensitet. I dag ble Leeds straffet hardt , men det lyser innsats av Leeds.

Langt mer en det gjør av Arsenal. Vi taper ofte dueller og er på halv distanse. 

Fjern Tierney, smith rowe, saka og Partey og dette laget ville vært  12-16 plass på tabellen.  

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg er ikke tverr. Du så 5 minutter av Leeds kampen og var misunnelig og skulle ønske vi så dette i Arsenal. De tapte 5-1. 

jeg synes det er mye kaotisk i Arsenal om dagen og det er så klart trist å se på, men vi har spilt 1 kamp denne sesongen. Mot et lag som spilte med publikums støtte i premier League for første gang i historien. Vi spilte uten Gabriel i forsvar. Vi mangla Partey i midten og vi mangla vårt 1., 2. og 3. valg på topp. Vi tapte kampen, dog noe ufortjent. Ballen var høyst sannsynlig ute før første målet. Vi skulle ha hatt straffe på 1-0 og 2-0 målet skulle aldri ha vært godkjent. Vi spilte dårlig, mangla halve laget men fortjente likevel ikke å tape. 
 

jeg tror vi kommer til å bli vanskelige å slå i år, og bli bedre for hver kamp utover sesongen. 
 

ja, vi har noen mangler. Vi mangler en reservekeeper, vi mangler en god nok høyre back og vi mangler en Ødegaard type og kanskje til og med en spiss, men på tross av det blir vi å regne med i år

Vi tapte ikke ufortjent. Vi hadde 2 store sjanser på 90 min. Greit du er optimist men nå må det skje mye fram til 30 aug ellers så trur jeg mange fans dropper turene til Emirates denne høsten.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Ben Elfen said:

Vi spilte ræva, men jeg står på mitt. Vi fortjente ikke å tape. 

Har sett straffesituasjonen igjen. Hadde det vært andre veien hadde vi sagt at det ikke var straffe. Mener at det var rett å ikke blåse på den.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tony said:

Har sett straffesituasjonen igjen. Hadde det vært andre veien hadde vi sagt at det ikke var straffe. Mener at det var rett å ikke blåse på den.

Har sett den hundre ganger jeg også. Klar straffe og rødt kort. Livsfarlig takling i høyde på stamfot

Link to comment
Share on other sites

Her på forumet ble det ropt på straffe. Merkelig at ikke TV2 tok opp den klare straffen Arsenal skulle ha hatt ??? Har ikke sett andre steder heller at vi ble snytt for en soleklar straffe. Har sett at ballen ved  klareringen til Chambers ved det første målet kunne ha vært ute . Men , ikke noe om straffen. 

Link to comment
Share on other sites

Vi fortjente å taper, det er det som svir mest. Hadde vi spilt festfotball og brent sjanser , stolpeskudd og store sjanser og allikevel tapt så skulle jeg hatt en mer positiv fremtoning. Sannheten er vell at Brentford var bedre oss i alle spillets faser. Unntatt når det kom til å holde ballen i laget på egen banehalvdel . Førsteomgang så har de en aleine med leno, en i stolpen og en goal. Det nærmeste vi kom var vell «straffesituasjonen» 

 

spillemessig var vi dårlige, dårlig press, dårlig med ball. Dårlige i begge bokser. Da vinner man ikke fotballkamper i PL. Svir å se United og Chelsea leke seg mot antatt bedre motstand. De mangler forøvring noen spillere de også…  

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Gunners68 said:

Reiser vi oss mot Chelsea ? City taper vi mot. Før det har vi bortekampen i ligacupen mot WBA ? Selv der kan det bli tøft. Første seieren kommer vel mot Norwich. Eller ...

Jeg begynner å stole på prosessen når jeg vet hva den helvete prosessen er!

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tony said:

Leser at vi kommer til å mangle Auba og Laca mot Chelsea og.

Rumours around Arsenal that Lacazette and Aubameyang were dropped after Arteta was not impressed with their attitude in training, therefore the players relationship with Arteta has turned slightly sour. #AFC #Arsenal

 

Lukter markeringsbehov for Arteta men rykter da. 

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det mulig. Vi henter en william for 1 år siden og han flopper. Nå er det ingen klubber som er interessert i han, så hvorfor ble han hentet for 1 år siden. Det er problemet til hele klubben. Feilansetninger konstant.

 

Dortmund har en okse som scorer, vi har spisser som sikkert ikke er syke og gir faen. 

ARSENAL FC.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...