Jump to content

13.08.21 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

1 hour ago, Bekkern said:

Ja, for de er sikkert ikke vaksinert nå… 

Har de fått Covid-19? Av alle ting du velger å være sint på i kveld, velger du det faktum at kompiser og kolleger smitter hverandre med sykdom. Det er nok av ting å kritisere klubben for i kveld, men dette blir for dumt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

31 minutes ago, Tapapa said:

Jeg vet ikke noe om penger under bordet, legg gjerne ved link om dette. 

Han ble kjøpt da Sanllehi var hos oss, og jeg har ikke sett han spille, men det jeg leste om han i fjor, var at han presterte på topp. Hvis jeg ikke husker feil, så ble han ikke driblet en eneste gang i fjor. 

Jeg syns det er rart han ikke har fått en bitteliten sjanse hos oss. 

https://dailycannon.com/2020/08/raul-sanllehi-left-barcelona-for-same-reason-given-at-arsenal/

Det er ikke noe bekreftet, det er bare min egen mening (som sikkert er feil) basert på all korrupsjonen i fotballen og at jeg synes det er noe som skurrer med forskjellige signeringer vi har gjort mens han var i klubben. 

Det kan godt være han blir en fantastisk spiller, men jeg føler veldig mange gir ham en slags heltestatus selv om de aldri har sett ham spille. (Arteta og resten av trenerteamet har sett ham i aksjon på treningsfeltet)

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Da var det dagen derpå. Vi har tapt for PL debutanten Brentford , på deres nye bane som har en kapasitet på litt over 17 000 tilskuere. 

Får si som Ben Elfen at det var kjekt å se nye debattanter på forumet i går kveld. Det gledet med å se en nærmest full stadion og mottagelsen av Saka , da han kom innpå.

Vi fikk dessverre se en bekreftelse på at vi kan få en ny sesong hvor vi skal få slite. Vi er ikke gode nok på en del områder.

Dette er det høyst på tide at Arteta finner ut av jævlig fort. Vi så i går at Leno ikke er i nærheten av å være god nok når han blir satt under press. Arteta vil de skal spille seg ut bakfra og det er vi ikke gode nok på. Dette vil koste oss poeng garantert.

Det var åpningskamp med debutanter i PL på banen. En rekke ungdommer - med blandet hell. Men , de fikk spilletid og heller det en etablerte som du vet ikke gjør det bra nok.

Nå blir det mye støy i England og de skal få føle presset før Chelsea kampen. Jeg tror faktisk vi kan fremstå langt bedre mot de. Mot City blir det tap. Vi skal også få slite mot andre middelmådige lag fremover - som sist sesong. Men , vi klarte å brette opp ermene i noen kamper sist sesong , ikke i mange kamper , men jeg tror vi kan gjøre det bra mot Chelsea. 

Link to comment
Share on other sites

Først måten vi spiller på. Spillestilen passer ikke spillerne, men dette har vi sett før fra Arteta. Du har 2 høyrebacker som seøvfølgelig ikke er gode nok som sitter på benken og du bruker en stopper som back. Hvem var skyld i det første målet? 

En god høyreback må inn sammen med en off midt før vinduet stenger. Denne stallen er knapt topp 10

Link to comment
Share on other sites

Både Ødegaard og Ceballos uten nr i RM stallen.. Sier litt om hvor lista ligger i Arsenal. Ingen av dem er pr nå i nærheten av å løfte laget. 
 

Ellers har Neville og Carra meget gode artikler på SkySports. 
Dvs, de tok egentlig blåkopi av noe som ble skrevet for 15 år siden og skiftet navnene på de involverte 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Verminator5 said:

Har de fått Covid-19? Av alle ting du velger å være sint på i kveld, velger du det faktum at kompiser og kolleger smitter hverandre med sykdom. Det er nok av ting å kritisere klubben for i kveld, men dette blir for dumt.

Har vel ikke kritisert noe som helst, men synes dette er veldig rart. Du har jo en agenda mot meg og mine meninger. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Bekkern said:

Er jo også bare Arsenal som klarer å få to spisser syke samtidig

 

19 minutes ago, Bekkern said:

Har vel ikke kritisert noe som helst, men synes dette er veldig rart. Du har jo en agenda mot meg og mine meninger. 

Du har ikke kritisert noe som helst? Det er lov å kritisere. Alle bør kritisere laget etter gårsdagen. Men det finnes en grense for hva det rimelig å kritisere for. Du syns det er kritikkverdig at to mennesker som jobber sammen og omgås sosialt, smitter hverandre. Det syns ikke jeg. Jeg syns slik kritikk fortjener motsvar.

Jeg har ingen agenda mot deg og dine meninger. Har knapt sett deg skrive her inne, og vet ikke hva du mener om noe (bortsett fra sykdomsspredning).

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Verminator5 said:

 

Du har ikke kritisert noe som helst? Det er lov å kritisere. Alle bør kritisere laget etter gårsdagen. Men det finnes en grense for hva det rimelig å kritisere for. Du syns det er kritikkverdig at to mennesker som jobber sammen og omgås sosialt, smitter hverandre. Det syns ikke jeg. Jeg syns slik kritikk fortjener motsvar.

Jeg har ingen agenda mot deg og dine meninger. Har knapt sett deg skrive her inne, og vet ikke hva du mener om noe (bortsett fra sykdomsspredning).

Ta godt vare på Bekkern. Vi skal alle på fylla til han i Elverum snart

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva æ skal si om kampen i går. Er vi tunge i beina etter en tøff oppkjøring. Eller er det at vi så en kamp med menn mot gutter. Vi var hele tiden et halvt sekund for sent ute. Trodde at vi skulle presse Brentford høyt så de skulle gjøre feil når de spilte ut fra keeper, istedenfor er det Brentford som gjør det mot oss. Brentford er mye tryggere i pasningsspillet enn oss. De er mye sterkere enn oss fysisk i alle faser av spillet. Brentford virker å ha frihet i spillet sitt mens hos oss virker det som at det er helt planløst. Eller en plan som er lett å forsvare seg mot. Det er de samme feila som vi såg i fjor. Har ikke vært Arteta ut, men nå nærmer jeg meg. Uansett hvem vi får inn så tror jeg problemene vil fortsette. Trodde aldri vi skulle bli pissa på av Brentford men det ble vi i går.

Hva har skjedd med dødball imot oss. Forrige sesong var vi bra på dødball imot oss. Nå så er det kaos hver gang vi før dødball mot oss.

Edited by Tony
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

 

Du har ikke kritisert noe som helst? Det er lov å kritisere. Alle bør kritisere laget etter gårsdagen. Men det finnes en grense for hva det rimelig å kritisere for. Du syns det er kritikkverdig at to mennesker som jobber sammen og omgås sosialt, smitter hverandre. Det syns ikke jeg. Jeg syns slik kritikk fortjener motsvar.

Jeg har ingen agenda mot deg og dine meninger. Har knapt sett deg skrive her inne, og vet ikke hva du mener om noe (bortsett fra sykdomsspredning).

Kan nok være litt preget av at laget jeg trener rotet bort en 2-0 ledelse på overtid og at jeg så fram til å se en Arsenal seier for en opptur. Og at adrenalinet og konkurranseinstinktet førte til at det kokte litt over. Tar den til etterretning og ønsker begge spissene våre god bedring. spesielt Laca var savnet i går😊

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Bekkern said:

Kan nok være litt preget av at laget jeg trener rotet bort en 2-0 ledelse på overtid og at jeg så fram til å se en Arsenal seier for en opptur. Og at adrenalinet og konkurranseinstinktet førte til at det kokte litt over. Tar den til etterretning og ønsker begge spissene våre god bedring. spesielt Laca var savnet i går😊

Tro meg, det koker over for noen og en hver. Meningsutveksling i kampens hete skaper trøkk på forumet. Keep it up😊

Link to comment
Share on other sites

Just now, Pirès#7 said:

Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende 

Helt korrekt Pires. Vi har en del folk som har tempo. Over her er Tony inne på det å presse Brentford høyt. Det er vi ikke særlig flinke til dessverre. 

Syntes det er veldig rart at ikke Arteta går vekk fra ting som ikke fungerer. Han må finne på noe nytt og det må være en plan over det hele. Han har vært manager så lenge i klubben nå at man må forvente bedre en dette. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Pirès#7 said:

Sitter og ser leeds nå.. Sku ønske vi spilte mer som dem, skyhøyt tempo og superdirekte. Vi har perfekte spillere til det, masse raske karer i stallen. Men vi spiller sirupfotball. Utrolig frustrerende 

This aged well. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, sas2002 said:

Jeg sliter med å se hva slags plan har Arteta. Er det å bruke 7-8 touch på ballen og be Tierney smelle ballen inn fra venstre. Er jo ingen i boksen uansett. Trur spillerne  ikke responderer på gameplanen til Arteta. Han begynner å få dårlig tid. 

Kunne ikke vært mer enig

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Pirès#7 said:

Sa MER som leeds. Ikke nøyaktig som leeds, der defensiv struktur ikke eksisterer. Offensivt skaper de mye mer enn oss hver eneste kamp. 

Og det går på bekostning av det defensive selvsagt. Man kan ikke ønske seg et lag med alle mann i angrep og alle mann i forsvar

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...