Jump to content

04.02.12 Blackburn Rovers (H)


Pirès#7

Recommended Posts

Dette er en kamp som RvP bare må spille videre i. Han blir ikke sliten av en slik kamp, ettersom han nå bare kan "lunke" på topp og gi seg selv enda mer selvtillit med å bare dukke opp foran mål å putte inn videre. Skjønner at Wenger lar han spille.

 

Men stakkars, stakkars Park. Hva må ikke han føle når Henry kommer inn før han!!

eg trur 3 mål og 2 assist etter 61 minutt er nok til å strutte av sjølvtillit. Mtp kor viktig han er for laget om dagen er det faktisk på grensa til livsviktig at han er skadefri og i toppform. Derfor mener eg å lunke på topp der ein mistimed takling er nok er ikkje verdt risken når man leder så komfortabelt. Han spilte heile juleprogrammet og har bare fortsatt siden. Snart begynner Champions League igjen i tillegg til FA-cupen. Nei han burde blitt kvilt de siste 25 min idag.

 

Skadehistorikken til van Persie taler heller ikkje til hans fordel.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Til helvete med Arsenal supporterene som drar 4-5 minutter før kampen er slutt! Blir så provosert av å se slikt, hva faen er det for en støtte?!

Slik var det ALDRI på Highbury! Emirates er en drittstadion som det ble brukt alt for mye penger på å bygge, og så er det en eksagt kopi av en som står i sør amerika.

 

Hva har skjedd siden onsdag? Gå fra å spille elendig til storslagent! Fantastisk kamp av Arsenal! Slik skal det spilles resten av sesongen, så er Topp 4 reddet!

Link to comment
Share on other sites

Prikkfritt. Omtrent. Gamsts frispark er vel unntaket. Og nok en gang går lufta litt ut av laget når Oxlade går ut. Men på stillingen 6-1 må det være tillatt. Herlig, herlig match!

 

Pluss Vermaelens gule kort på tampen der, men ellers er det helt strålende.

Link to comment
Share on other sites

"Båring, Båring Arsenal"

 

I dag "bårer" de seg gjennom Blackburnforsvaret :gimme:

 

Full kontroll i dag mot en ganske svak motstander.

7 flotte mål, ett i mot på et unødvendig gitt frispark av Kos.

Vår ofte utskjelte Theo fortjener mye ros for sine gode assister.

vP målkonge. Ox kjempekamp.

Henry burde blitt byttet mot vP og ikke Ox, slik at vP fikk hvile før CL kampen til uka.

 

Som sagt en kjempedag, men Arsenal er fremdeles ikke friskmeldt.

Link to comment
Share on other sites

Om vi vinner med 5 eller 7 mål er så sin sak. Ingenting gleder meg mer enn å se at de ikke slipper opp, men jeg fatter ikke at Henry blir prioritert på innhopp foran Park på stillingen 6-1. Fatter det ikke.

 

Stusser også på den. Hva er egentlig greia med denne Park? Han kan jo ikke akkurat bli oppmuntret etter dagens kamp.

Link to comment
Share on other sites

Blackburn var forferdelig dårlige, men det er lov å vinne mot dårlige lag uten å at det skulle bli brukt i mot en. Vi tok sjansene våre, kjørte matchen og dominerte hele veien inn. Denne følelsen må de ta vare på. Perfekt timing å møte Blackburn nå, og det er langt i fra 3 gratispoeng. Vi må ikke glemme at de slo United på Old Trafford for noen uker siden. Det at gutta løper utpå der med full fyring viser at de er ute etter å revansjere de dårlige resultatene så langt i år.

Link to comment
Share on other sites

Til helvete med Arsenal supporterene som drar 4-5 minutter før kampen er slutt! Blir så provosert av å se slikt, hva faen er det for en støtte?!

 

Reagerte på det samme, folk har panikk for å ikkje komme seg heim tidsnok. Noko av grunnen i dag kan vere at det er mykje arbeider på undergrunnen. Arsenal har m.a. arrangementer etter kamp for å minske trykket på tuben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...