Jump to content

04.02.12 Blackburn Rovers (H)


Pirès#7

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Den der trengte vi. Herlig pasning av Coquelin og et fantastisk innlegg av Walcott. Denne Walcott og særlig laget!

 

Robin van Persie er oppe i 20 ligamål forøvrig. Siste Arsenal spilleren siden Adebayor i 07/08 sesongen som har klart 20+ ligamål i løpet av en sesong.

Link to comment
Share on other sites

 

Helt klart. Ironisk å si det, men vi venter virkelig på vendepunktet om dagen..

 

Ja, det går ikke akkurat på skinner om dagen. Men med noen kamper på rad med gode resultater, samt at vi er heldige med resultatene til lagene rundt oss på tabellen, så kan det forhåpentligvis være med på å gi spillerne troen igjen. Som det har vært sagt tidligere, så ligger mye av problemet i topplokket hos spillerne

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig: Legg merke til hvor godt midtbanen fungerer med Rosicky fremfor Ramsey i dag :)

 

Stemmer det og det skyldes i tillegg at Arteta spiller meget godt, Song spiller meget godt og at vi møter et svakt Blackburn på hjemmebane. Han har vært god i dag, det er jeg helt enig i.

Link to comment
Share on other sites

 

Stemmer det og det skyldes i tillegg at Arteta spiller meget godt, Song spiller meget godt og at vi møter et svakt Blackburn på hjemmebane. Han har vært god i dag, det er jeg helt enig i.

Blackburn er ikke spesielt svake så langt. Vi er ganske gode, som vi pleier første halvtimen. Det er nå vi må holde nivået og punktere kampen.

Link to comment
Share on other sites

 

Stemmer det og det skyldes i tillegg at Arteta spiller meget godt, Song spiller meget godt og at vi møter et svakt Blackburn på hjemmebane. Han har vært god i dag, det er jeg helt enig i.

 

Rosicky kan også være en av grunnene til at Arteta og Song har hevet nivået i det siste? Ramsey har vært merkbart sliten og har til uvane å gå en del i veien. Rosicky har alltid vært en mester til å holde spillet flytende med pasningene og bevegelsene sine. Syntes dog ikke at midtbanen til Blackburn har vært så svake. Det er heller midtbanen vår som har vært særdeles gode.

 

Edit:

 

Det der er det svake punktet til Koscielny. Hva er poenget med det der?

Link to comment
Share on other sites

Får ikke sett kampen da jeg er på jobb. Følger med på VG Live, og det virker som vi styrer det meste av kampen. Men jeg frykter hva som kommer til å skje dersom vi ikke får puttet iallefall 1 mål til ført pause

Link to comment
Share on other sites

Og der kom det jeg fryktet ja

 

Ufattelig at det første skuddet gang på gang skal gi mål. Er ikke akkurat et dårlig frispark heller akkurat. Er det slik at enhver spiller hever nivået når de møter oss? Skulle hvertfall tro det. Særlig keeperene..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...