Jump to content

04.02.12 Blackburn Rovers (H)


Pirès#7

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Hodet mitt sier at jeg bør holde med Tottenham og Manchester United denne helgen, men merker at kroppen protesterer. Hva med dere andre?

Arsenal er viktigere enn alt annet, så noen kameler kan vi vel svelge.

Spesielt viktig at lagene rundt oss taper poeng.

Tottenham kan med noen tap falle ned til denne gruppa.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har Walcott spilt?

 

Veldig godt i min mening, som vanlig når han spiller mot lag som gir han mye rom. Han satt opp begge målene til RVP og har et par brukbare sjanser selv også.

 

Ellers håper jeg på at Rosicky endelig får hull på byllen og at Mertesacker scorer et skikkelig komimål. Tror dette kan bli en fin omgang.

Link to comment
Share on other sites

Hodet mitt sier at jeg bør holde med Tottenham og Manchester United denne helgen, men merker at kroppen protesterer. Hva med dere andre?

 

Det viktigste er at vi ender på 4 plass. Så jeg vil hvertfall håpe Chelsea og Liverpool går på en gigasmell.

 

Vi får heller ta igjen til neste år :P

 

Hvordan har Walcott spilt?

 

Overraskende godt. 2 målgivende til van Persie :)

Link to comment
Share on other sites

Håper å se Henry mer en 10 min i dag.

 

Leder vi fortsatt klart rundt 65 min så bør nok capi byttes ut og Park får noen min. Henry reiser hjem til USA snart og vi må satse på spillerne som skal bli her og kjempe for oss resten av sesongen.

 

Ha ha, Arteta, for en spiller!!!

Link to comment
Share on other sites

Digger Coquelin.

 

Sagt det i årevis at Coquelin var knall. Husker jeg ikke skjønte en dritt når Eastmond fikk spille fremfor han, men kan være fordi Wenger ville la han modnes litt. Iallfall viser han seg virkelig frem i dag. Og det attpåtil på høyreback!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...