Jump to content

04.02.12 Blackburn Rovers (H)


Pirès#7

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Stefan B, din ... Song har fått skryt for de gode pasningnene. Men har fått kritikk for slapt defansivt arbeid, og pasninger som ofte havner like bak tenkt mottaker. Song var svært god i 6 måneder, men det er nå over et år siden...

 

Helt seriøst. Du har de siste 2-3 sesongene skrevet dritt om Song i annethvert innlegg på dette forumet.

 

Kom deg opp capi, du kan ikke bli skadet :-(

 

Helt korrekt rødt kort hvertfall, men virker som om van Persie ikke tok skade. Det tror jeg vi mildt sagt er meget meget takknemlige for!

Link to comment
Share on other sites

Piers Morgan om frisparket til Gamsten: Yes, of course Szczesny should have saved it - if he was a 20ft Octopus. Now pipe down. It was unstoppable. #Arsenal

 

Uenig med Piers. Szczesny kunne nok tatt den der, syntes han åpner målet altfor mye på frispark og hvis skuddet er sånn passe hardt og temmelig godt plassert så vil han ikke rekke å skifte beina nok til å ta den. En klar svakhet hos Szczesny.

Link to comment
Share on other sites

og der ble det rødt kort,får håpe det går bra med Van Persie.

Får håpe dagen i dag at det snur for oss.Har vært mye godt spill og positivt angrep spill som minner meg om gamle Arsenal

og veldig gledelig å se Thomas starter fremfor Ramsey

Link to comment
Share on other sites

Piers Morgan om frisparket til Gamsten: Yes, of course Szczesny should have saved it - if he was a 20ft Octopus. Now pipe down. It was unstoppable. #Arsenal

Lol, hvem bryr seg om Piers Morgan? Mannen er en idiot og en skam for Arsenal-supporterne.

 

Frisparket var ikke spesielt hardt og overhodet ikke "limt i krysset". Kunne fint tatt den Szczesny.

Link to comment
Share on other sites

Dette er i utgangspunktet ikke en konkurranse i det hele tatt, men det er like før det ble det. Heldigvis skjedde noe vi ikke ser ofte nok lenger. Vi svarer, vi "furter" (vet ikke hva jeg skal kalle det) ikke.

Det er bare å kjøre på videre. Her friskmeldes ingenting, men dette må være god og sterk medisin for gutta.

 

Har heldigvis ikke fått med meg noen søppelsekker. Makan til idiotisk ide. Noen andre som har sett noe??

Link to comment
Share on other sites

Trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at jeg ikke synes særlig om Song. 6-7 fantastiske pasninger så langt, siden 2010. Svært god til å vinne ballen, men gir den desverre fra seg i neste trekk. Desverre er han veldig glad til å jogge like bak ballfører, og innimellom å sette seg på rompa i dueller der han ikke klarer å få tak i drakta til motspilleren. Er med andra ord, ikke på noe vis en komplett dm.

Link to comment
Share on other sites

Stefan B, din ... Song har fått skryt for de gode pasningnene. Men har fått kritikk for slapt defansivt arbeid, og pasninger som ofte havner like bak tenkt mottaker. Song var svært god i 6 måneder, men det er nå over et år siden...

 

Husker jo at spillere som McGoldrick og Hillier også hadde en og annen god pasning.

Helt utrolig at Song får spille som har vært dårlig i et helt år.

Han er ihvertfall den beste dårlige spilleren vi har;-)

Link to comment
Share on other sites

Har heldigvis ikke fått med meg noen søppelsekker. Makan til idiotisk ide. Noen andre som har sett noe??

 

Sitter på jobb, så har ikke sett noe, men de som eventuelt stiller opp på denne latterlige greia, er ikke supportere i mine øyne. Det er rett og slett "plastic fans" som driver med slikt

Link to comment
Share on other sites

Positivt: Hele laget er mye bedre. Vi møter et svakt Blackburn, men måten vi spiller fotball på i dag ville vi ha spilt ut de fleste.

 

Negativt: 1 klønete frispark = gult kort + 1 skudd = mål.

 

Meget positivt: Midtbanen er strålende og Walcott er milevis bedre det han har vært på månedsvis.

Link to comment
Share on other sites

Easy peasy?? Husk på hvilken posisjon Blackburn har på tabellen, og de mangler sine to antatt beste spillere. Hva hadde f.eks. Arsenal vært uten RvP i dag? Det gjøres for mange enkle feil på midten som kunne sluppet Blackburn inn i kampen, men de har ikke dyktighet nok til å ta det. Og forsvaret til Blackburn må jo være seriens dårligste?? De gir jo både Walcott og Ox rom til å løpe i. Makan til dårlig spill.

 

Men; det er tendenser i Arsenal som kan tyde på at ting er på vei til å snu. Rosicky gjør en meget bra omgang, Walcott får gjøre det han er god til og Ox fortsetter fremgangen. Når vi også vet at vi har endelig backer på vei tilbake fra skader, så blir det bra fremover.

 

Nå er det bare til å fortsette å kjøre på og bygge selvtillit i gruppen. Tenk så deilig det hadde vært med en 6 eller 7 mål seier!!!

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra spilt så langt. Vi tar sjansene våre for en gangs skyld. Frisparket kan man ikke gjøre så altfor mye med i min mening, men det er heller ikke noe å dvele ved. Vi har hatt overtaket siden sekund 1, nå gjelder det bare å holde oppe tenninga og score et par til. (og unngå nok en kjip kollaps)

 

Oxlade-Chamberlain har vært sensasjonell. Playmakerevnene hans fra dypt på midtbanen har ikke fått så mye omtale, men det viser et flott blikk og spilleforståelse. Herlig, herlig spiller.

Link to comment
Share on other sites

Easy peasy?? Husk på hvilken posisjon Blackburn har på tabellen, og de mangler sine to antatt beste spillere. Hva hadde f.eks. Arsenal vært uten RvP i dag? Det gjøres for mange enkle feil på midten som kunne sluppet Blackburn inn i kampen, men de har ikke dyktighet nok til å ta det. Og forsvaret til Blackburn må jo være seriens dårligste?? De gir jo både Walcott og Ox rom til å løpe i. Makan til dårlig spill.

 

Det er riktig det, men vi må huske at vi utnytter det fullt ut. Vi gjør alt riktig, og det straffer dem. Vi har ikke scoret 3 mål pga at Blackburn har vært dårlige.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...