Jump to content

04.02.12 Blackburn Rovers (H)


Pirès#7

Recommended Posts

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Detta er kos! Lenge siden jeg har kost meg så masse. The Ox er helt vannvittig på siden der, minner meg litt om C.Ronaldo i starten på sin man u karriere. Et utrulig driv og bare glir unna motstanderene. Også putter han også. Håper Walcott også får seg et mål før dommaren blåser av, hadde hjelpt på selvtilitten.

Også et stort pluss til Coquelin som har vert opp og ned på høyre hele kampen, itilleg har han drad av en spiller på spiller.

GLEDE!

Link to comment
Share on other sites

Greit Wenger, du er tilgitt for at du lar RvP spille videre :proud: Fem mål til og vi får en større seier enn Tottenham noensinne har hatt i PL.

 

Det holder med 4 Tapapa. Vi vil da ha 10-1, mot Tottenhams 9-1. Vi vil også da slå rekorden som United har hatt siden 1995 med 9-0 mot Ipswich

Link to comment
Share on other sites

Om vi vinner med Ingenting gleder meg mer enn å se at de ikke slipper opp, men jeg fatter ikke at Henry blir prioritert på innhopp foran Park på stillingen 6-1. Fatter det ikke.

 

Det jeg ikke fatter er at det virker som om van Persie skal spille samtlige 90 minutter igjen.

Link to comment
Share on other sites

Høres rart ut å være negativ nå, men jeg forstår meg ikke på disponeringen til Wenger. Vi leder 6-1, og han beholder van Persie på banen videre? Dersom han vurderte å hvile han før denne kampen, så burde han kanskje tatt av van Persie nå?

Link to comment
Share on other sites

Høres rart ut å være negativ nå, men jeg forstår meg ikke på disponeringen til Wenger. Vi leder 6-1, og han beholder van Persie på banen videre? Dersom han vurderte å hvile han før denne kampen, så burde han kanskje tatt av van Persie nå?

 

Helt enig. Ufattelig rare bytter..

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp som RvP bare må spille videre i. Han blir ikke sliten av en slik kamp, ettersom han nå bare kan "lunke" på topp og gi seg selv enda mer selvtillit med å bare dukke opp foran mål å putte inn videre. Skjønner at Wenger lar han spille.

 

Men stakkars, stakkars Park. Hva må ikke han føle når Henry kommer inn før han!!

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp som RvP bare må spille videre i. Han blir ikke sliten av en slik kamp, ettersom han nå bare kan "lunke" på topp og gi seg selv enda mer selvtillit med å bare dukke opp foran mål å putte inn videre. Skjønner at Wenger lar han spille.

 

Men stakkars, stakkars Park. Hva må ikke han føle når Henry kommer inn før han!!

 

Problemet er bare at faren for stygge taklinger øker når kamputviklingen er slik. Mye frustasjon i dette Blackburn laget nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...