Pirès#7 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 ' ' Vs Barclays Premier League 04.02.2012 - Kl 14.00 Emirates Stadium, London Det var ikke laget noe kamptråd før kampen,så jeg klasket ihop denne enkle kamptråden før jeg tok kveld! For å ha en plass å diskutere før,under og etter kampen! Arsenal through and through! ' ' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Godt klasket!! Jeg både tror på og forventer at vi tar 3 poeng. Wenger vurderer å hvile RvP. Kjenner vi han rett forblir systemet ,og vi kan altså forvente oss Henry, Park eller Walcott i hans sted. Det skal bli spennende å se hva han velger. Jeg tror ikke han velger Henry, for det er direkte mistillit mot de andre. Det er ikke Wengersk. Ellers må det nødvendigvis bli poengtap foran oss på tabellen, så la oss vinne kampen og ta det derfra. God natt, og lykke til!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrey Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 God morgen... akkurat kommet på jobb. Sitter med kaffen og gleder meg til kampen (som jeg ikke for sett pga. jobben). Men la oss være positive og satse på tre poeng i dag. Det blir ingen lett oppgave. Blackburn kommer til å gi alt, som vanlig mot oss. Men de mangler noen spillere og dette bør vi klare. Wenger har uttalt at han vurderer å spare RVP10, så hvem skal score for oss nå? I tillegg så er kanskje AOCH15 skadet så det blir en utfordring. Roterer litt og sparer RVP. Hvis AOCH er frisk starter han isteden for Arsch. I tillegg har jeg lyst at Walcott for sjansen på topp...og Ramsey trenger en pause. Jeg satser påd dette laget: Szczesny Sagna-Mertesacer-Koscielny-Vermealen Song-Coquelin Arteta Benyaoun-Arshavin(Chamberlaine) Walcott Benken:Fabianski,Djourou,Rosicky,Park,RvP,Arshavin og Ramsey. Lykke til:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yelf1 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 ganske typisk at ox er usikker.. vi har en rå spiller på gang her folkens! han har allerede en "presens" på siste halvdel av banen, og er den av de offensive som har mest å utrette for tida. Jeg for min del håper Rosicky starter igjen, for han skinner igjen(endelig)! Elsker utside-crossene hans!! Szczesny - Sagna,Per,Kos,Vermaelen - Song,Coquelin - Rosicky,Arteta,Ox - Henry. Velger Henry pga vet absolutt ingenting om Park(!). Skjønner ikke hva han har gjort, hvor han er, hva noesomhelst? Spiller han i hele tatt for reservene? Og spiller'n bra? I alle fulle fall; la oss for Guds skyld klå Blackburn idag nå da, gi oss et lysglimt! Boltonkampen viste jo at vi har noe inne, uansett om vi ikke minner om The Gunners i hele tatt for tida... Lykke til fra meg og! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Det beste vi kan håpe på i denne kampen er et mål fra Walcott, Ramsey og Arshavin! Hvor sannsynlig det er vet jeg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunner89 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Trur Arshavin kjem til å få tillit frå start i denne kampen. Visst V.Persie kvilest blir det meget spennande kven som får midtspiss rolla. Ellers har vertfall Norsk-Tipping trua på oss med 1,25 i odds:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Heldigvis for oss er Yakubu suspendert og Chris Samba utelatt fra troppen så dette bør vi kunne vinne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Taper vi i dag må Wenger gå ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Walcott vil kunne få oppfylt sitt ønske om å spille i midten på topp, ser at Wenger åpner for det i et intervju på Arsenal.com. Tror det blir bra. Henry vil kun være innbytter, tor heller Park blir valgt foran Henry om det er snakk om start. Om bytte, så er det Henry som kommer inn. Viktig ikke å signalisere at han ikke tror på våre spisser, ved å starte med Henry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Walcott vil kunne få oppfylt sitt ønske om å spille i midten på topp, ser at Wenger åpner for det i et intervju på Arsenal.com. Tror det blir bra. Henry vil kun være innbytter, tor heller Park blir valgt foran Henry om det er snakk om start. Om bytte, så er det Henry som kommer inn. Viktig ikke å signalisere at han ikke tror på våre spisser, ved å starte med Henry. Walcott alene på topp tror jeg vil gå til helvete. Walcott på topp med en annen spiss tror jeg ville vært utmerket over tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jargen718 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Team in full: Szczesny, Coquelin, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Song, Arteta, Rosicky, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Van Persie. Substitutes: Fabianski, Sagna, Ramsey, Benayoun, Arshavin, Henry, Park. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Dette kan bli en bra PL-runde for oss. I morgen er det Chelsea - ManU og på mandag er det Liverpool - Tottenham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Meget fornøyd med at Ramsey sitter på benken. Gutten trenger virkelig en hvil og Rosicky har vært meget frisk så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Liker laget i dag! Flott å se Rosicky fra start, og godt å se at Wenger ikke kaster Sagna innpå hver kamp fremover for å forebygge en evt. ny skade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Samt at det er en sann fryd å ha Arteta tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Samt at det er en sann fryd å ha Arteta tilbake. Helt klart. Men, håper Arteta og Song bidrar mer offensivt i dag slik at Song for det meste gjør det defensive. Ellers kjenner jeg at jeg gleder meg noe vanvittig til Gervinho er tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Drillo og Alsaker kommenterer, hjelpes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Helt klart. Men, håper Arteta og Song bidrar mer offensivt i dag slik at Song for det meste gjør det defensive. Du ønsker at Song skal bidra mer offensivt slik at han kan/skal gjøre mer jobb defensivt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Drillo og Alsaker kommenterer, hjelpes. Drillo skal nok ikke kommentere, hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Du ønsker at Song skal bidra mer offensivt slik at han kan/skal gjøre mer jobb defensivt? Haha fanken heller. Arteta og ROSICKY. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 @LeeDixon2 Lee DixonNearly kick off! Where are the Gooners? pic.twitter.com/jbF40qK2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
refser Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 En seier i dag vil uansett ikke "friskmelde" hverken Arsenal eller Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 En seier i dag vil være helt avgjørende foran de neste viktige og litt vanskelige kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 En seier i dag vil uansett ikke "friskmelde" hverken Arsenal eller Wenger. Nei, men en seier i dag vil kunne være med på å snu trenden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Nei, men en seier i dag vil kunne være med på å snu trenden Helt klart. Ironisk å si det, men vi venter virkelig på vendepunktet om dagen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.