Jump to content

04.02.12 Blackburn Rovers (H)


Pirès#7

Recommended Posts

' arsenal-logo.jpg' Vs blackburn-rovers-fc-logo-nc-thumb.jpg

 

 

Barclays Premier League

04.02.2012 - Kl 14.00

Emirates Stadium, London

 

 

Det var ikke laget noe kamptråd før kampen,så jeg klasket ihop denne enkle kamptråden før jeg tok kveld! For å ha en plass å diskutere før,under og etter kampen!

 

 

 

 

 

 

 

Arsenal through and through!

' '

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 226
  • Created
  • Last Reply

Godt klasket!!

 

Jeg både tror på og forventer at vi tar 3 poeng. Wenger vurderer å hvile RvP. Kjenner vi han rett forblir systemet ,og vi kan altså forvente oss Henry, Park eller Walcott i hans sted. Det skal bli spennende å se hva han velger. Jeg tror ikke han velger Henry, for det er direkte mistillit mot de andre. Det er ikke Wengersk. Ellers må det nødvendigvis bli poengtap foran oss på tabellen, så la oss vinne kampen og ta det derfra.

 

God natt, og lykke til!!

Link to comment
Share on other sites

God morgen... akkurat kommet på jobb. Sitter med kaffen og gleder meg til kampen (som jeg ikke for sett pga. jobben). Men la oss være positive og satse på tre poeng i dag.

Det blir ingen lett oppgave. Blackburn kommer til å gi alt, som vanlig mot oss. Men de mangler noen spillere og dette bør vi klare.

Wenger har uttalt at han vurderer å spare RVP10, så hvem skal score for oss nå? I tillegg så er kanskje AOCH15 skadet så det blir en utfordring.

Roterer litt og sparer RVP. Hvis AOCH er frisk starter han isteden for Arsch. I tillegg har jeg lyst at Walcott for sjansen på topp...og Ramsey trenger en pause.

Jeg satser påd dette laget:

Szczesny

Sagna-Mertesacer-Koscielny-Vermealen

Song-Coquelin

Arteta

Benyaoun-Arshavin(Chamberlaine)

Walcott

Benken:Fabianski,Djourou,Rosicky,Park,RvP,Arshavin og Ramsey.

 

Lykke til:)

Link to comment
Share on other sites

ganske typisk at ox er usikker.. vi har en rå spiller på gang her folkens! han har allerede en "presens" på siste halvdel av banen, og er den av de offensive som har mest å utrette for tida.

 

Jeg for min del håper Rosicky starter igjen, for han skinner igjen(endelig)! Elsker utside-crossene hans!!

 

Szczesny - Sagna,Per,Kos,Vermaelen - Song,Coquelin - Rosicky,Arteta,Ox - Henry.

 

Velger Henry pga vet absolutt ingenting om Park(!). Skjønner ikke hva han har gjort, hvor han er, hva noesomhelst?

Spiller han i hele tatt for reservene? Og spiller'n bra?

 

I alle fulle fall; la oss for Guds skyld klå Blackburn idag nå da, gi oss et lysglimt! Boltonkampen viste jo at vi har noe inne, uansett om vi ikke minner om The Gunners i hele tatt for tida...

 

Lykke til fra meg og!

Link to comment
Share on other sites

Walcott vil kunne få oppfylt sitt ønske om å spille i midten på topp, ser at Wenger åpner for det i et intervju på Arsenal.com. Tror det blir bra.

Henry vil kun være innbytter, tor heller Park blir valgt foran Henry om det er snakk om start. Om bytte, så er det Henry som kommer inn. Viktig ikke å signalisere at han ikke tror på våre spisser, ved å starte med Henry.

Link to comment
Share on other sites

Walcott vil kunne få oppfylt sitt ønske om å spille i midten på topp, ser at Wenger åpner for det i et intervju på Arsenal.com. Tror det blir bra.

Henry vil kun være innbytter, tor heller Park blir valgt foran Henry om det er snakk om start. Om bytte, så er det Henry som kommer inn. Viktig ikke å signalisere at han ikke tror på våre spisser, ved å starte med Henry.

 

Walcott alene på topp tror jeg vil gå til helvete. Walcott på topp med en annen spiss tror jeg ville vært utmerket over tid.

Link to comment
Share on other sites

Samt at det er en sann fryd å ha Arteta tilbake. :)

 

Helt klart. Men, håper Arteta og Song bidrar mer offensivt i dag slik at Song for det meste gjør det defensive.

 

Ellers kjenner jeg at jeg gleder meg noe vanvittig til Gervinho er tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...