Jump to content

FC Porto v Arsenal FC, 17.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

For å si det slik. Fab er ikke en mann for viktige kamper. Fa cup semien ifjor med to store tabber som kostet oss kampen. Idag igjen. Begynner å slite med å huske kamper hvor han ikke har tabber. Stoke sist.

 

Ikke noe forsvar for Almunia dette, han er ikke stort bedre. Men har vel fått svar idag på at han er bedre. Hadde nok ikke vært dette resultatet selv med han. Trist, hadde ikke vært noe som var bedre enn at svaret var i klubben, men den gang ei...

 

Det eneste posetivet jeg kan få ut av dette er at Wenger virkelig nå må ha innsett at vi har ett meget stort behov for ny keeper. For pr idag, så holder ingen av våre to førstevalg nivået.

Hvorfor skal Wenger plutselig se det nå? Har vert sånn i lengre tider.

Nå starter dem og filme skader for å drøye tid også! Jævla dritt lag, lenge siden eg har vert så sint og oppgitt av en kamp!

Link to comment
Share on other sites

Det eneste posetivet jeg kan få ut av dette er at Wenger virkelig nå må ha innsett at vi har ett meget stort behov for ny keeper. For pr idag, så holder ingen av våre to førstevalg nivået.

 

Satser på at Arsenal "prøver" litt hardere på innkjøp av spillere til sommeren enn hva tilfellet har vært i det siste. :)

 

Bunnen er nådd når vi snakker keeperplass!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sannsynligvis eldre enn deg, og vært supporter lengre enn deg. Jeg har opplevd mange gode Arsenalkeepere, og jeg kan si at de vi har nå ikke er noen av dem. Når en keeper er 25 år kan man ikke lenger snakke om mulig potensiale. Når han aldri har vist noe særlig, må man snart innse at han kanskje ikke er løsningen. Særlig når det står en vanvittig god keeper i mål hos Lyon!

 

men det man ikke gjør er å skrike ut etter salg og kjøp etter en tabbe!

Den vanvittig gode keeperen i Lyon er utenfor vår prisklasse, det burde du som langvarig Arsenal-supporter forstå!

Link to comment
Share on other sites

Kort oppsummering. Det er vel sånn sett etter andre omgang fortjent med porto seier, får bare håpe det blir med det ene målet.

 

Sol er i mine øyne dagens beste Arsenal spiller. Fabianski viser når han får sjangsen at han er langt unna nivået, så der er det nok en og annen som må bite i seg sine ord..Og Diaby..SKYT!

Link to comment
Share on other sites

Det begynner å bli en stund siden siste GODE bortekamp i Champions League. I gruppespillet hadde vi i en relativt lett gruppa: seier i en ellers svak kamp mot Alkmaar, uavgjort mot Standard Liege og tap mot Olympiakos.

 

I fjor avsluttet vi CL med en begredelig bortekamp på Old Trafford, uavgjort (forøvrig etter et kunststykke av Adebayor) mot Villareal og heller ingen god kamp mot Roma i åttendelsfinalen.

 

Det verste er ikke at det blir tap og uavgjort i bortekampene, men at vi faktisk ikke greier å egenskape ordentlige sjanser. Når det er sagt, så må det legges til at dagens kamp ikke var av det verste slaget, til tross for en svak andreomgang!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skylde hverken dommer, drøying, etc. Det er Fabianski som gjør at vi taper, makan til latterlig opptreden har jeg ikke sett på lang tid. Vår håpløse keeper har skylden for alt.

 

Denilson, Diaby, Cesc, Nasri, Bendtner gjør en andre omgang som ikke ligner grisen. Men man kan kanskje ikke forvente mer..

 

Flaut!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Da kan vi avslutte keeperdebatten for evig og alltid. Arsenal har en soleklar nr 1 og det er dessverre Almunia. Tabbene Fabianski gjør i hver eneste kamp overskygger by far enhver nøling Almunia gjør. Denne kampen taper vi ene og alene grunnet polakken.

 

Orker ikke skrive mer. Dette er det verste jeg noen gang har sett. Aldri, aldri, aldri hadde jeg trodd at vi skulle kunne gi bort to så enkle mål i en kamp som betyr noe. Fullstendig kortslutning og idoti. Finnes det et snev av kynisme i dette laget. Jeg er målløs

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke skylde hverken dommer, drøying, etc. Det er Fabianski som gjør at vi taper, makan til latterlig opptreden har jeg ikke sett på lang tid. Vår håpløse keeper har skylden for alt.

 

Denilson, Diaby, Cesc, Nasri, Bendtner gjør en andre omgang som ikke ligner grisen. Men man kan kanskje ikke forvente mer..

 

Flaut!!!!!!!!

 

Hvordan kan du si at keeperen har skylda for at midtbana og spissene ikke skaper sjanser?

Hvordan kan du si at keeperen har skylda for at backene våre slipper vingene deres forbi hver bidige gang?

Litt rart at det ALLTID er keeperen sin skyld når vi taper.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffendes kveld, dette trodde jeg vi skulle klare uavgjort fra.

Heldigvis er 2-1 tap på bortebane i CL ikke et dårlig utgangspunkt for hjemmekampen. Men noe må jeg sette spørsmålstegn på, og det er uten tvil Fabianski, dommeren(straffesituasjonen og flere nedspark av våre spillere+filminger...) og hvorfor Wenger velger å bytte ut Bendtner når vi ligger under og må jage? Spesielt rart er det at han bytter han ut med Vela, og at Eboue bare får noen ørsmå minutter på slutten er også merkelig...

 

Håper vi hever oss igjen til helgen og klarer å komme inn på et skikkelig vinnerspor igjen, ca 3 uker til hjemmeoppgjøret.

Link to comment
Share on other sites

Diaby kunne skutt 2 ganger på pærfekte hold! Hva skjer?

Trenger bare 1-0 hjemme, men det kan bli tøft, ettersom laget nesten ikke skaper sjanser!

 

Fabianski - 2

Sagna - 4

Campbell - 6

Vermaelen - 5

Clichy - 3

Diaby - 5

Denilson - 4

Cesc - 4

Nasri - 4

Rosicky - 5

Bendtner - 4

 

Walcott - 4

Vela - 4

Eboue - 10 (neida, men han viser at han er en av få Arsenalspillere som faktisk våger å utfordre, finte, drible. Han skaper noe!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...