Jump to content

FC Porto v Arsenal FC, 17.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

Kanskje. Ser vertfall at han har blitt 10 cm høyere nå når han har hår...

 

Fabregas har faktisk vært en av de svakeste i dag.

Farbregas buder vertfall ha furutsaket 2 gule på porto spillerne!

Da var det pause, utrulig kjekk første omgang. Synd vi ikke leder, men ser ut til at vi har løst litt av koden og har mer eller mindre kontroll nå.

Link to comment
Share on other sites

Tabben til Fabianski må være noe av det verste en Arsenalkeeper har gjort noensinne. Syns forfedelig synd på gutten for utenom denne gigatabben så har han gjort en god innsats. Han setter raskt i gang, utsparkene hans har veldig god adresse og den ene gangen det har vært påkreved at han skulle plukke ballen i feltet så tok han ballen med største selvfølge. Jeg tror han ble enda gladere enn Sol når Sol utlignet.

 

Ellers syns jeg spillet vårt alt i alt er bra, tror vi vinner dette med et par mål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns Denilson har klart seg bra jeg.

 

Yepp. Syns Denilson har gjort en bra kamp som ryddegutt på midtbanen.

Ellers er jeg meget imponert over Sol. Kampens høydare når han tacklet Falcao i

starten av kampen. Sol holder definitivt nivået og har vært en av våre beste.

 

Ellers stort pluss til Rosicky som virker utrolig spillesugen.

Kollektivt er dette meget bra av guttene.

Nå mangler vi bare en keeper :P

Link to comment
Share on other sites

Ta det med ro da gutter, Fabianski prøvde å hindre ballen hvertfall! Det er bedre at han prøver og feiler, enn at han ikke prøver og feiler. :P

 

Rosicky og Campbell har vært gode, selvom Campbell slurvet litt i starten.

MEN hvor i all verden er Denilson? Han bør byttes snart, vil se Eboue inn for han!

Link to comment
Share on other sites

Ta det med ro da gutter, Fabianski prøvde å hindre ballen hvertfall! Det er bedre at han prøver å feiler, enn at han ikke prøver å feiler.

 

Rosicky og Campbell har vært gode, selvom Campbell slurvet litt i starten.

MEN hvor i all verden er Denilson? Han bør byttes snart, vil se Eboue inn for han!

Fabianski fremstod også meget offensiv i feltet i denne situasjonen så ser ingen grunn til å klandre han for målet.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski fremstod også meget offensiv i feltet i denne situasjonen så ser ingen grunn til å klandre han for målet.

 

Jeg liker keepere som er offensive i feltet, men det er all grunn, absolutt all grunn til å klandre han for det målet.

Link to comment
Share on other sites

Tenk så vanvittig bra Arsenal hadde vært med en god spiss, og en god keeper. Får nesten litt vondt av å tenke på det...

 

jeg får vondt av og tenke på det, langt inn i sjelen!!!

ja det og en venstre back i form, så hadde vi hvert uslåelig

Link to comment
Share on other sites

Hmm, har du nettopp begynt å følge med fotball eller?

Alle som har fulgt med en stund vet at Arsenals keepere gjør utrolig mange feil.

IKE BARE I DAG!

Latterlig kommentar av deg!

 

Hvorfor er det latterlig av meg å mene at vi ikke burde selge en keeper med potensiale?

Hvor gammel er du?

Men begynner å bli vant med slike kommentarer under kampene vi ligger dårlig ann i.

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker keepere som er offensive i feltet, men det er all grunn, absolutt all grunn til å klandre han for det målet.

Ser jeg kanskje burde lagt på en liten smiley :) hehe.

 

Ellers som sagt en meget bra CL kamp. Sjelden man ser ett bortelag skape så mye på bortebane i 1/8 finale. Sånn som laget er i år så tror jeg vi må gå for Keegan taktikken i Newcastle på midten av nittitallet. 5-4 er bedre enn 1-0. Det gjelder rett og slett å score ett mer enn motstanderen. Morsom taktikk, men sjelden spesielt suksessfull.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det latterlig av meg å mene at vi ikke burde selge en keeper med potensiale?

Hvor gammel er du?

Men begynner å bli vant med slike kommentarer under kampene vi ligger dårlig ann i.

Jeg er sannsynligvis eldre enn deg, og vært supporter lengre enn deg. Jeg har opplevd mange gode Arsenalkeepere, og jeg kan si at de vi har nå ikke er noen av dem. Når en keeper er 25 år kan man ikke lenger snakke om mulig potensiale. Når han aldri har vist noe særlig, må man snart innse at han kanskje ikke er løsningen. Særlig når det står en vanvittig god keeper i mål hos Lyon!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...