Jump to content

FC Porto v Arsenal FC, 17.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

HAHA!! Fjørtoft er latterlig! "Sol Campbell har bare spilt en kamp, mot Stoke, og der var han forferdelig dårlig!". Haha, idiot.

 

Det beviser jo bare hvor godt han har fulgt med i timen B)

 

Syns laget ser stort sett greit ut i dag. Vi mangler mange viktige spillere, og det kommer til å bli veldig vanskelig, men spiller spillerne opp mot sitt beste så er jeg sikker på at vi kan få med oss et godt resultat.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som dette blir laget:

 

Arsenal: 21-Lukasz Fabianski; 3-Bacary Sagna, 31-Sol Campbell, 5-Thomas Vermaelen, 22-Gael Clichy; 2-Abou Diaby, 15-Denilson, 4-Cesc Fabregas; 7-Tomas Rosicky, 52-Nicklas Bendtner, 8-Samir Nasri.

Link to comment
Share on other sites

TAKK!! Jeg blir helt sjokkert over denne troa på Campbell, ingen som husker at han ble løpt Dunne med ball??

 

Det er så tynn suppe og hente inn denne mannen der at jeg har ikke ord rett og slett!!

Sorry, litt rask på avtrekkeren der! Enig med deg at vi burde hvile stopperene våre litt innimellom, men vi har jo ingen nr. 2 som er god nok. Campbell er på det beste en desperat nødløsning....

 

Bare vent å se....

etter 2 og en halv kamp for oss, hvor jeg synes han har spilt bra, hadde det vært interessant å vite hva du bygger disse harde meningene på?

Link to comment
Share on other sites

For noen IDIOTER i Viasat4 studio...Vet de hva fotball er??

B)

 

LYKKE TIL ALLE GOOONERS :D

Hvorfor er de idioter? De har jo helt rett i det de sier.

"Arsenals spillere er for like" - det er helt rett

"Arsenal har ingen av PLs 10 beste keepere" - rett igjen

"Arsenal har ingen av topp 10 angripere" - helt rett (når vP er skadet).

Link to comment
Share on other sites

Sattan for noen lavpanna brølaper med liten kunnskap som sitter i CL studio! Sjønner ikke at eg gidder å se før kampen!

Nå mener Soler at vi ikke har noen av PL 10 beste spisser. Da lurar eg på hvem 10 som er bedre enn RvP?

Tviler på at han kan navnet på ti spisser i PL!

Link to comment
Share on other sites

Sattan for noen lavpanna brølaper med liten kunnskap som sitter i CL studio! Sjønner ikke at eg gidder å se før kampen!

Nå mener Soler at vi ikke har noen av PL 10 beste spisser. Da lurar eg på hvem 10 som er bedre enn RvP?

Tviler på at han kan navnet på ti spisser i PL!

Går ut fra at han mener nå når vPersie er skadet. Til vanlig er han topp 5-8, men han er ikke like god som Torres, Drogba og Rooney.

Link to comment
Share on other sites

Går ut fra at han mener nå når vPersie er skadet. Til vanlig er han topp 5-8, men han er ikke like god som Torres, Drogba og Rooney.

Dem nevnte opp skade spillere og som RvP Arshavin og hele gjengen.

Han sa også at vi ikke hadde en av det 10 beste keeperne i PL. Der må eg desverre si meg enig med han.

Nå starter det. Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Hææææ? Clichy med et svakt innlegg??? Det var noe nytt :P

Fabianski SKAL SELGES! For en idiot!

 

Så alle keepere som gjør en tabbe skal selges?

lurer på hvorfor det finnes keepere innen fotball..

latterlig kommentar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...