Jump to content

FC Porto v Arsenal FC, 17.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 328
  • Created
  • Last Reply

KATASTROFE DOMMER!!!! KATASTROFE!!!!

Grett at Sol roter det til, men må da få mulighet til å stille opp mur!!!!!

OG VI SKULLE HATT STRAFFE!!!!!!!!!

Vi har ingenting vi skulle ha sagt. Dette har Henry gjort maange ganger!

 

Arsenal har ingen andre å skylde på enn Campbell og Fabianski

Link to comment
Share on other sites

Greit nok det er tåplig gjort av Sol, men hva er det med Fab? du legger vel ikke ned ballen og snur ryggen til...Håpløs opptreden og han har kosta oss to mål idag...Skjønner mer og mer hva folk mener med løs kanon...

 

Vi har ett alvorlig keeperproblem, som overgår hva jeg noen gang har sett i en toppklubb. Taibi any day..

Link to comment
Share on other sites

Si hva f*** dere vil, men Almunia og Fabianski er så latterlig ræva. Hvorfor plukker han opp den ballen når han ser at Sol spiller den til han. Jeg blir så utrolig forbanna. Dette kan koste oss semifinalen.

 

Det skal ikke gå an å feile så mye som disse to har gjort. Blir kvalm!!

Link to comment
Share on other sites

Si hva f*** dere vil, men Almunia og Fabianski er så latterlig ræva. Hvorfor plukker han opp den ballen når han ser at Sol spiller den til han. Jeg blir så utrolig forbanna. Dette kan koste oss semifinalen.

 

Det skal ikke gå an å feile så mye som disse to har gjort. Blir kvalm!!

 

Enig, men kan koste oss KVART-FINALEN, semi tar vi senere :)

Link to comment
Share on other sites

Si hva f*** dere vil, men Almunia og Fabianski er så latterlig ræva. Hvorfor plukker han opp den ballen når han ser at Sol spiller den til han. Jeg blir så utrolig forbanna. Dette kan koste oss semifinalen.

 

Det skal ikke gå an å feile så mye som disse to har gjort. Blir kvalm!!

Hvorfor skal Sol skjerme ballen i 5m for så og tuppe litt borti den 1,5m forran Fabianski da? Var jo ikke som om han ga ballen noe fart eller noe. Så den mener eg vertfall Sol og Fabianski bør dele skylda for.

Men dommaren irritere meg faktisk mer enn Fabianski nå. Vi skulle hatt straffe!! Og vi skulle få stilt opp mur. Vil ikke være første gang en dommer ødlegger CL for oss. Husker enda liverpool.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal Sol skjerme ballen i 5m for så og tuppe litt borti den 1,5m forran Fabianski da? Var jo ikke som om han ga ballen noe fart eller noe. Så den mener eg vertfall Sol og Fabianski bør dele skylda for.

Men dommaren irritere meg faktisk mer enn Fabianski nå. Vi skulle hatt straffe!! Og vi skulle få stilt opp mur. Vil ikke være første gang en dommer ødlegger CL for oss. Husker enda liverpool.

 

Jeg er helt enig.. Men han ser jo at han er nær ballen,. hvorfor skyter han den ikke bare til helvete?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal Sol skjerme ballen i 5m for så og tuppe litt borti den 1,5m forran Fabianski da? Var jo ikke som om han ga ballen noe fart eller noe. Så den mener eg vertfall Sol og Fabianski bør dele skylda for.

Men dommaren irritere meg faktisk mer enn Fabianski nå. Vi skulle hatt straffe!! Og vi skulle få stilt opp mur. Vil ikke være første gang en dommer ødlegger CL for oss. Husker enda liverpool.

Straffe kanskje, mur nei.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig.. Men han ser jo at han er nær ballen,. hvorfor skyter han den ikke bare til helvete?!?!?!

Fordi han ikke var forbrett på at Sol skulle være borti den. Og da kom den jævlig fort, og han hadde bestemt seg. Hadde litt sansen for dette Porto laget for kampen, men det er bare en sammling med usympatiske filmere som syter og syter og sparker oss ned for å stykke opp kampen.

Skal ikke begynne på dommaren. Vertfall ikke før etter kampen!

Link to comment
Share on other sites

Fordi han ikke var forbrett på at Sol skulle være borti den. Og da kom den jævlig fort, og han hadde bestemt seg. Hadde litt sansen for dette Porto laget for kampen, men det er bare en sammling med usympatiske filmere som syter og syter og sparker oss ned for å stykke opp kampen.

Skal ikke begynne på dommaren. Vertfall ikke før etter kampen!

 

Han ser jo at han er nær den, det er jo det som er poenget. Kjapt eller ei, man plukker den ikke opp å håper på at dommeren ikke blåser. Det er helt utilgivelig, han er rett og slett sinnsykt ræva...

Link to comment
Share on other sites

Den der ligger vel også relativt mye på vår polske venn i mål. klart det er ingen kompis pasning av Sol, men går ann å bruke hodet da!!!

 

Helt riktig! Til syvende og sist er det Fabianski som må ta den på sin kappe. Polakken fremstår som en nervebunt uten nerver. Det smerter å se hvordan han opptrer gjennom hele det andre baklengsmålet.

 

Det er ikke ofte jeg er enig med gjengen i TV3, men i dag har de gitt Arsenal og Wenger det glatte lag når det gjelder keepersituasjonen. Som de sa, Wenger skjønner at han har et keeperproblem, men hvor gjør han ikke noe?

Link to comment
Share on other sites

Han ser jo at han er nær den, det er jo det som er poenget. Kjapt eller ei, man plukker den ikke opp å håper på at dommeren ikke blåser. Det er helt utilgivelig, han er rett og slett sinnsykt ræva...

Trur ikke han gjør det for å prøve og "lure" dommaren. Han blir rett og slett overumplet og ikke klar for at Sol skal være borti den. Ok det finnest helt sikkert keepere i verden som hadde måkt den vekk. Men jeg mener at Sol vertfall må ta på seg sin del av skylda for den.

Link to comment
Share on other sites

Helt riktig! Til syvende og sist er det Fabianski som må ta den på sin kappe. Polakken fremstår som en nervebunt uten nerver. Det smerter å se hvordan han opptrer gjennom hele det andre baklengsmålet.

 

Det er ikke ofte jeg er enig med gjengen i TV3, men i dag har de gitt Arsenal og Wenger det glatte lag når det gjelder keepersituasjonen. Som de sa, Wenger skjønner at han har et keeperproblem, men hvor gjør han ikke noe?

 

Slikt koster penger veit du :)

Link to comment
Share on other sites

For å si det slik. Fab er ikke en mann for viktige kamper. Fa cup semien ifjor med to store tabber som kostet oss kampen. Idag igjen. Begynner å slite med å huske kamper hvor han ikke har tabber. Stoke sist.

 

Ikke noe forsvar for Almunia dette, han er ikke stort bedre. Men har vel fått svar idag på at han er bedre. Hadde nok ikke vært dette resultatet selv med han. Trist, hadde ikke vært noe som var bedre enn at svaret var i klubben, men den gang ei...

 

Det eneste posetivet jeg kan få ut av dette er at Wenger virkelig nå må ha innsett at vi har ett meget stort behov for ny keeper. For pr idag, så holder ingen av våre to førstevalg nivået.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...