Jump to content

Arsenal vs Bolton


Nima

Recommended Posts

Vis vi ser hvor mye mål Bolten har sleppi inn i år er ikke dette noe bombe da eller?

Mange oppfører deg som vi har vinni PL alt etter å banka et båndlag LOL.

Jeg sa vel før kampen vi ikke vinner med 3-4 mål som mange trodde.

Mange som er medgang supportere her inne det er helt sikkert.

Har bare sakt at jeg tror vi langt i fra har godt nok lag til å vinne PL og det for vi se i de neste 4 kampene.

Er nok redd for at slik stallen er nå ikke er go nok til å slå Chelsea og Man Utd.

For mange skader og en spiss som ikke skorer mål uannsett hvor mange sjangser han for.

Eduardo hadde vært bedre som mittbane spiller, go med ballen i bena men helt ufarlig som spiss.

Ja hva skulle Arsenal gjort uten Cesc i år :D

Tottenham in disguise? Du klarer ikke å se noe positivt i noe av det Arsenal foretar seg du! Du hadde rett igjen du, Arsenal kom ikke til å klare dette. INNRØM at du tar feil en gang i blant og gled deg på lagets vegne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 213
  • Created
  • Last Reply

I dag skal vi være glade for at vi møter Bolton og ikke Chelsea. Vi vet at Bolton går ut i hundre og da må vi være klare. Det skal ikke gå an å slippe inn mål før det er gått 10 minutter i to kamper på rad mot 19. plassen. Det første ble dog avblåst for offside, men vi blir helt klart straffet av å ikke være på tå hev.

 

Denilson og Eduardo er altfor svake begge to. De er begge kommet tilbake fra skade. Whatsoever, hvorfor bruker vi de hvis de ikke er i toppform? Jeg håper vi sparer spillere i FA Cup-kampen på søndag, for vi går inn i et SINNSYKT kampprogram nå, og det er nå det virkelig gjelder. Derfor synes jeg vi ikke skal ta denne kampen som "Top of League, kan ikke gjøre det bedre", men heller se frammover og luke bort alt tullet. Spiss må inn og spillere som ikke er i form må vurderes(har vi ikke bedre må vi fint nok handle).

 

For all del; Jeg elsker moralen vi viser etter 0-2, og det kan skimtes serievinnere av opphentingen til tross for at vi møter et rævva lag (Davies er god). Skal slutte å være negativ, men så sykt komplett som Fabregas er nå så er det ingen tvil om at han kan forvente å vinne titler. Vinner vi ikke noe snarest, så er jeg meget redd for at han forlater oss. Han er rett og slett verdens beste fotballspiller per dags dato. Og verdens beste er ute etter å vinne. Vi er i rute til å vinne tre titler, men vi kan ikke svikte denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Denilson og Eduardo er altfor svake begge to. De er begge kommet tilbake fra skade. Whatsoever, hvorfor bruker vi de hvis de ikke er i toppform?

Fordi Song er i Afrika og både RvP og Bendtner er skadet??

 

De er de klart beste alternativene vi har pr dags dato i de posisjonene(hvis vi skal beholde Arshavin på venstrekanten hvor han får mer frihet...)

Link to comment
Share on other sites

Eg vil heller vere med- og motgangsupporter og positiv både til laget og enkeltspelarar, enn å spre eder og galle ved ei kvar anledning..

 

Alle kan har vær sine meninger eller? burde du finne deg noe annet å gjøre vis du ikke tåler at andre har andre meninger en deg. Jeg kan finne mange innlegg her som det er grove angrep på enkeltspelara i kveld, Men det er det ofte når Arsenal har spilt dårlig 1 omg eller en hel kamp, da er det visse spillere på hoggestabben delux. Må jo begyne å lure egentlig er det så ille at jeg tviler på at A-stallen tar PL GULL?

Faktisk har jeg ikke hengt ut enkeltspelare som flere ofte gjør på dette forume på en veldig stygg måte.

Da jeg skriver stygg måte er ikke å si han ikke er go nok eller ikke holder topp nivå i PL. :D

Link to comment
Share on other sites

Vis vi ser hvor mye mål Bolten har sleppi inn i år er ikke dette noe bombe da eller?

Mange oppfører deg som vi har vinni PL alt etter å banka et båndlag LOL.

Jeg sa vel før kampen vi ikke vinner med 3-4 mål som mange trodde.

Mange som er medgang supportere her inne det er helt sikkert.

Har bare sakt at jeg tror vi langt i fra har godt nok lag til å vinne PL og det for vi se i de neste 4 kampene.

Er nok redd for at slik stallen er nå ikke er go nok til å slå Chelsea og Man Utd.

For mange skader og en spiss som ikke skorer mål uannsett hvor mange sjangser han for.

Eduardo hadde vært bedre som mittbane spiller, go med ballen i bena men helt ufarlig som spiss.

Ja hva skulle Arsenal gjort uten Cesc i år :D

Så.. det var det var ingen jubling hjemme i stua på 3-2 eller? eller noen av målene? for Bolton er jo et bunnlag afterall..

 

de som følger med på PL har skjønt at det har blitt slik at ingen lag kan sees på som enkel motstand, uansett tabell posisjon, PL er jevnere enn noen sinne og alle kan slå alle.. Når man kommer under 2-0 mot Bolton, som er et meget fysisk tøft lag, ja da er det lov til å feire som man har vunnet Premier League da vi vinner 4-2, for det er tross alt en maktdemonstrasjon

 

takke meg til medgangs supportere hvis alternativene er de som tenker som det over her etter en slik kamp..

 

Og Eduardo var ikke så jævlig elendig i dag som mange skal ha det til, som Wenger har sagt så handler ikke midtspiss rollen kun om å skore mål, men også om å linke opp og spille fri andre spillere. Eduardo gikk på mange fine løp i dag, spilte mye fin klikk klakk fotball med Cesc og Arshavin og var veldig møtende for midtbana..

Han kommer tilbake sakte men sikkert, og dette her var mye bedre enn det han gjorde for 3-4 kamper siden. Men han mangler enda litt til på psyken etter skrekk taklingen, tørr ikke å gå 100% inn i hver duell og virker for svak mange ganger, får håpe det kommer..

men tar det for lang tid med det, og med Bendtner, er jeg absolut åpen for et spiss kjøp snart

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å klare dette hvis vi fortsetter å holde trykket oppe. Deilig mål av Rosicky! Jeg var helt sikker på at han ikke kom til å skyte der. Håper resten av laget lærer av det og gir oss avsluttninger fra alle posisjoner. Tipper vi scorer tre eller fire mål til.

 

Er det lov å quote seg selv? :D Dette gikk jo oppskriftsmessig!

 

Ekstremt deilig og viktig seier. Det er slike comeback som er forskjellen på tapere og vinnere. Når man spiller mot lag som Bolton må man enten gi juling eller ta juling. Vi fullførte duellene til de grader og jeg har ingenting i mot taklingen Gallas setter, så lenge den ikke er bevist. Det er den slags fightervilje er nøyaktig det jeg har etterlyst. Da må vi vise muskler og ikke svakhet.

 

Nok en gang er det synd at Eduardo ikke kommer på scoringslisten, men jeg blir rett og slett kvalm av å lese all den dritten han får slengt etter seg her inne. Selv om han ikke scorer så mye som man kan ønske seg, er det helt tydelig å se at han har fremgang og er på god vei tilbake. Så da er det er mye bedre om dere holder kjeft. Evt. Lager en egen tråd om hvor ræva han er sånn at vi andre kan gå inn å gjøre narr av dere for all ettertid når han begynner å score igjen.

 

Så syntes Almunia skal ha kred for å ikke rote seg bort. Siden strafferedningen syntes jeg det ser ut som han har fått tilbake litt selvtillit og jeg er ikke like nervøs med han i mål lenger. Jeg sier ikke at han har vært feilfri hele perioden, men jeg er villig til å se mellom fingrene på det så lenge han forbedrer seg og ikke gjør avgjørende tabber.

Link to comment
Share on other sites

Tottenham in disguise? Du klarer ikke å se noe positivt i noe av det Arsenal foretar seg du! Du hadde rett igjen du, Arsenal kom ikke til å klare dette. INNRØM at du tar feil en gang i blant og gled deg på lagets vegne.

 

det er vel det at han er redd for at det ikke er nok kvalitet i spillere som diaby og denilson. det mener jeg han har helt rett i. de presterer bra i korte perioder, men har ikke kvalitet til å vise seg frem over lengre perioder. det må nok forstrekninger til på både kee, dm og sp plass.

Link to comment
Share on other sites

Fin fin kamp i dag. Var på bristepunktet ved 0-2 men jaggumeg endte det ikke godt. Godt fornøyd med alle spillerne i dag jeg. Til alle dere som slakter Eduardo, han har vært skada i over ett år. Som kommentatorene i studio nevnte, at bevegelsene hans er fantastiske involveringene hans er bra, men etter et år med en skade i ankelen fører dette til at mye av musklaturen går bort, og må trenes hardt opp igjen. I dag hadde alle her hyllet han hadde han skåret på sjansene sine. La han få litt tid til. Han mangler litt eksplosivitet og skuddkraft. Men jeg er sikker på etter en uke med hvile er han enda nærmere god gammel form. For å få inn objektive meninger gav skysports han en 7'ver og kommentatorene sa at han hadde spilt en veldig god kamp. Så så forferdelig kan han ikke ha spilt.

 

Angående Denilson har han nettopp kommet tilbake fra skade. Og det er da Wenger som bestemmer om han er god nok per dag. Wenger tok han ut, Wenger feilet litt med uttaket men vi vant vel til slutt. Vil til slutt hylle Clichy's mentalitet i dag, faktisk var det opp i mot en av hans beste kamper dette året. Posisjoneringen var mye bedre.

 

En kort oppsummering er at det er mye å pirke på med 4-2 er alltid er sterkt resultat. Og med tanke på vi fikk 2 kalddusjer mener jeg vi kom sterkere ut av dette. Husk og at vi har hatt ett tett kampprogram i det siste, og at sist kamp var mot et bolton som lærte seg arsenal. Er faktisk en sterk seier på en heller ok dag!

Link to comment
Share on other sites

Tottenham in disguise? Du klarer ikke å se noe positivt i noe av det Arsenal foretar seg du! Du hadde rett igjen du, Arsenal kom ikke til å klare dette. INNRØM at du tar feil en gang i blant og gled deg på lagets vegne.

 

Skrev vel ikke noe om at vi skulle tape mot Bolten noen steder i kveld? :D

Arsenal eller Wenger?

Wenger gjør så godt han kan med de spilleren han har, men at vi trenger en spiss som trenger mindre en 4-5-6 kamper før han skorer mål hadde vel ikke gjort noe :D

At han henter bare 17-18 åringer hjelper ikke Arsenal noe som helst vis vi skal vinne PL og CL.

Link to comment
Share on other sites

Haiwaii-kamp med mye rart og slurv kombinert med flotte scoringer og vinnervilje.

 

To hjemmekamper på rad nå har vi vært nervøse og frykelig rotete i forsvar. Lite konsentrasjon er en ting, men når vi aldri klarer å klarere ballen skikkelig blir det flere sjanser til motstander og ofte et unødvendig baklengsmål. Clichy, som eller var ganske bra i dag, må ta på seg deler av skylden for første baklengsmålet, mens Denilson var urutinert og laget straffe på det andre målet. Elbow Davies grisebanker Gallas og Vermaelen i samtlige hodedueller får Bolton mye muligheter inni vår boks.

Siden vi er et bedre lag enn Bolton vinner vi kampen selv med en svak forsvarskamp, men jeg frykter vi blir avkledd mot Manure og Chelsea hvis vi spiller sånn baki der igjen.

 

Offensivt skurra det også en del første 40 min., men Rosickys herlige redusering ga håp og i i 2.omg. var ble det mye bedre. Kanskje litt bismak på 2-2 målet etter en nasty Gallas-takling, men man spillet til dommer'n blåser og Fabby viste klasse på målet. Wiley kommer jo alltid opp i kontroversielle situasjoner pga. av svak dømming så det var egentlig ikke overraskende.

Etter 2-2 syns jeg vi viser skikkelig vinnervilje og vi fikk to flotte scoringer av Verminator og Arshavin som sendte oss Top of the league!

 

Kort oppsummert: Dårlig i forsvar, men vi fortsetter å bøtte inn mål anført av Premier Leagues beste spiller Cesc Fabregas! :D

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAA !!

 

Rett og slett fantastisk :D Grøsninger fra tær til skalle!!

 

I etterkant er det nesten så jeg blir glad vi scoret på den kontroversielle måten vi gjorde ved det andre målet. - Utrolig at vi har blitt snytt for 3 klare straffer på to kamper. Fabregas hadde nok ikke gjort noe fornuftig utifra den touchen der, men det spiller ingen rolle - klar straffe! Vi har knust Cunt Davies & co likevel, men dommernes feighet bekymrer, it really does. Får ikke bruke energi på det nå, kun nyte hvilket magisk fotball-lag vi holder med!!

 

JIIII HAA!!

 

We are top of the league, say we are top of the league!!!!!

Link to comment
Share on other sites

En meget viktig seier som smakte veldig godt etter en elendig start. Hvorfor bruker vi saa lang tid ut av startgropa? Alle husker hvirdan vi gikk ut i 100, The Invincibles, og avgjorde kamper tidlig. Klart spillermaterialet ikke er det samme, men har vi scoret tidlig denne sesongen?

 

Ang spillerne vi har til raadighet saa er jeg helt enig med flere andre her som sier at mot chelski, og andre, blir vi overkjoert paa midten hvis dette er standarden. Selv uten Essien vil ikke dette holde mot dem selv om Fab er i aldri saa god form. Det er bare saa mye han kan utrette alene.

Denilson og Diaby var katastrofale i dag og Eastmond er ikke klar som en slik stor-kamp. Selv mot Villa vil vi slite paa midten hvis vi spiller som i dag.

 

Nok negativitet! Rosicky og Fab er herlige med sin moral i dag! De to holder etter min mening laget oppe i dag med utrettelig jobbing og kreativitet. Hold dere skadefrie gutter!

Link to comment
Share on other sites

vi vant med to mål slik vi skulle!

 

hadde nerver vi skulle drite oss ut før denne, kom hjem til andre omgang så har lite og klage på :D

 

de neste 4 kampene blir et rotteres uten like, er bare håpe vi kommer oss gjenom de på en god måte..

 

ser ikke ut som det kommer noen spiss denne mnd, litt frustrende

Link to comment
Share on other sites

Alltid lov det :D

 

Synes vi heller bør glede oss over seieren i stedet for å krangle om medgangssupportere vs negative supportere...

 

Negative ? Krangel? he he jeg gleder meg like mye over at Arsenal gjør det bedre en forventa med de spilleren vi har nå med så mange skader heletiden. Er nok visse andre som vil være krangle fanter for de har andre meninger o.s.v en meg :D

Link to comment
Share on other sites

Fordi Song er i Afrika og både RvP og Bendtner er skadet??

 

De er de klart beste alternativene vi har pr dags dato i de posisjonene(hvis vi skal beholde Arshavin på venstrekanten hvor han får mer frihet...)

Hadde du lest hva jeg skrev;

(har vi ikke bedre må vi fint nok handle).

 

Jeg kunne forutse at van Persie ikke ville klare å holde hele sesongen. Jeg vet/visste at Song uansett ville dratt til Afrikamesterskapet. Jeg vet at Bendtner ikke er god nok til å skyte oss til topps helt ennå. Og det viser seg at Eduardo er langt ifra god nok per dags dato. Jeg vet også at det er januar og vi kan handle hvis vi vil gjøre det helt store denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5874505,00.html

 

Tok ikke lang tid før han klagde på dette, selvfølgelig skjønner jeg frustrasjonen hans. Dog er jeg ikke helt enig i at Gallas skulle hatt rødt kort, med tanke på at det var en 50/50 takling, veldig uheldig for Davies som mest sannsynlig fikk en ganske alvorlig skade der, men dommeren skulle blåst og gitt Gallas et gult kort, og dermed er jeg heller ikke enig i hva Coyle sier om at Arsenal skulle spilt ballen ut med Davies som lå på bakken. Senest mot Everton opplevde vi det samme, dog bare enda mer usympatisk i og med at Denilson datt om "død" på bakken og verken dommeren eller spillerne virket å bry seg om dette.

 

Har også ofte sett lag som spiller videre når motstanderen har en spiller som ligger nede, men med en gang en av deres egne har en skade klikker de mentalt fordi motstanderen prøver å spille videre.

 

Mener derfor at det skal spilles til dommeren blåser, særlig når et lag har ballen i en gunstig posisjon som vi hadde i denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 21 2010, 12:09 AM) 186298[/snapback]

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5874505,00.html

 

Tok ikke lang tid før han klagde på dette, selvfølgelig skjønner jeg frustrasjonen hans. Dog er jeg ikke helt enig i at Gallas skulle hatt rødt kort, med tanke på at det var en 50/50 takling, veldig uheldig for Davies som mest sannsynlig fikk en ganske alvorlig skade der, men dommeren skulle blåst og gitt Gallas et gult kort, og dermed er jeg heller ikke enig i hva Coyle sier om at Arsenal skulle spilt ballen ut med Davies som lå på bakken. Senest mot Everton opplevde vi det samme, dog bare enda mer usympatisk i og med at Denilson datt om "død" på bakken og verken dommeren eller spillerne virket å bry seg om dette.

 

Har også ofte sett lag som spiller videre når motstanderen har en spiller som ligger nede, men med en gang en av deres egne har en skade klikker de mentalt fordi motstanderen prøver å spille videre.

 

Mener derfor at det skal spilles til dommeren blåser, særlig når et lag har ballen i en gunstig posisjon som vi hadde i denne kampen.

 

Dette behøver verken du eller Coyle å mene noe om. Det er slutt på den tiden da spillerne dømte. Dette ble innskjerpet før sesongen. Denne situasjonen var ganske vanskelig å se - bortsett fra på reprisen da...

Link to comment
Share on other sites

Typisk Bolton kamp iår synest jeg. Masse mål og poengtap etter å ha ledet. Sterkt av oss og komme tilbake, uansett hvilke måte det skjer på.

Og hva tid hadde vi en så målfarlig midtbanespiller som Fabregas? Han overgår vel bare Ljungberg og Pires denne sesongen?

Link to comment
Share on other sites

Beauty vs The beast smmerer det hele opp på en utmerket måte. 2 kamper på en halv uke. 6 poeng, ingen røde kort, ingen brukne ben. Hva mer kan man strengt tatt forlange mot Bolton?

En bedre start på kampen idag, for nervene si skyld? ;)

Utenom er det ingenting å utsette på disse 180 min :)

Link to comment
Share on other sites

Tok ikke lang tid før han klagde på dette, selvfølgelig skjønner jeg frustrasjonen hans.

 

Alltid trist at noen blir skadet, men det er nesten litt komisk da at Bolton beklager seg over en dårlig timet tackling. Etter å ha tapt 6-2 over 180 minutter skulle det vært artig å fått dem til å telle opp hvordan alle "overfallene" fordeler seg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...